Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn Airco van de Astra H word goed koud. Kan zijn dat je systeem lekt, of het koudemiddel oud is. Ga meestal langs de kwik fit voor een airco check, je krijgt dan te horen wat er niet goed uit. Tot nu toe erg goed bevallen, gisteren de airco daar nog schoon laten maken.
Heb wel eens vaker lampen uit elkaar gehaald, destijds van mijn Peugeot 206 GTI. Heb begrepen dat deze met een “perma seal” dicht zitten, had daarom gehoopt dat iemand ervaring met deze retrofit setjes heeft. Voor dat ik aan het openmaken begin, dat worden inderdaad lampen van de sloop. Mocht het openmaken goed lukken bestel ik pas de retrofit set.
Wat het is geweest….. ik weet het niet, het heeft zichzelf opgelost :happy02:
Heb nog wat gerommeld en gewiebeld, maar het blijft weg. Ook goed ![quote quote=18344630]Hoi, NL_Yankee
Zit de pinnen wel goed?
[/quote]
Neem aan dat deze goed zitten, dit is eerst nooit geweest en heb de stekkers niet los gehad.
Zal is kijken of er vuil in het slot zit, en even kabeltjes wiebelen..
Alvast bedankt voor de tips :dank-u:
Iemand enig idee hoeveel werk dit is ? Kan er niet echt iets over vinden op het web.
Heeft er iemand misschien onderdeel nummers voor de juiste REC module en kabelboom ?Dat is een goeie ! Ga ik zeker overwegen
Oké, dus ik moet de complete kabelboom vervangen naar achter toe ?
Is hier enige informatie over betreft hoe dit te doen en wat ik nodig heb.*** Update
Sorry voor de late reactie,, heb het nogal druk met school.
Heb de Thermostaat vervangen voor een 87 graden thermostaat, de motor word nu eerder gekoeld word ook niet
meer zo warm maar de gemiddelde temperatuur ligt nog bij de 93 graden ( ook als het buiten 14 graden is )
Maar wat ik wel raar blijf vinden is dat volgens mijn temperatuurmeter de thermostaat pas bij 95 graden opengaat, terwijl er toch echt een
83 graden thermostaat inzit ??
Heb alles goed ontlucht en voor de zekerheid ook nog de temperatuur meter los gedraaid motor laten lopen en gewacht tot er koelvloeistof uitkwam.*** Update
Heb de auto nog een keer ontlucht maar er veranderd niks.
Misschien dat ik een andere thermostaat moet proberen die bv bij 83 graden al open gaat, zou dit het
probleem kunnen oplossen omdat de klep dan al eerder opengaat en de vloeistof dus eerder gekoeld word.Heb de motor warm laten lopen( tot de ventilator aanging ), daarna laten afkoelen en bijgevuld.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat het pijl wel weer is gezakt in deze paar weken.Zijn er nog andere manieren voor ontluchten ?
-
AuteurBerichten