Airco astra h

Forumindex Forums Modellen Astra Airco astra h

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374739
    Max Stulen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 November 2019

      goedemorgen mensen,

      Ik heb een vraagje, ik heb een astra h en er zit airco op, deze kan ik via het menu inschakelen, en als ik de tempratuur dan op low zet. Dan duurt het heel lang voordat hij koud word en echt extreem koud word hij nooit. Word de airco in de astra H nooit echt goed koud? Of moet hij direct koud worden en is de airco gewoon leeg? Dus ff bijvullen? Wat is jullie ervaring met de airco van de astra h?

       

      Dankje.

      #18374744
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        om de ongeveer 6 jaar moest ik de airco bijvullen bij de astra H want dan werd hij niet meer echt koud

        #18374747
        NL_Yankee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 May 2011

          Mijn Airco van de Astra H word goed koud. Kan zijn dat je systeem lekt, of het koudemiddel oud is. Ga meestal langs de kwik fit voor een airco check, je krijgt dan te horen wat er niet goed uit. Tot nu toe erg goed bevallen, gisteren de airco daar nog schoon laten maken.

          #18374790
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            je verliest zowiezo per jaar een kleine hoeveelheid aan airco gas. Dus na een paar jaar is die leeg, Altijd eerst systeem controleren op lekkages, en het inslaan van de pomp.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.