Astra H koplampen ombouwen met Retrofitlab ombouwset

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H koplampen ombouwen met Retrofitlab ombouwset

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374713
    NL_Yankee
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 May 2011

      Wil al een tijdje koplampen met projectors en xenon inbouwen in mijn Astra H, nu zijn originele koplampen veeeel te duur. Een setje koplampen van Depo zou ook een optie zijn. Maar nu kwam ik dit tegen, een xenon ombouwset voor originele halogeen koplampen die ook nog een bi-Xenon zijn. ( wat ik eigenlijk wel erg leuk vind ) Maar mijn is vraag is eigenlijk, heeft iemand ervaring met deze set / leverancier. Is het ombouwen echt zo simpel ?!  Wil er best wat tijd en energie in steken, dat is het probleem niet.

      linkje naar de set: https://www.retrofitlab.com/nl/opel-astra-h-2004-2009-bi-xenon-mh1-halogeen-koplampen.html

       

      #18374725
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Ik heb geen ervaring met deze set, maar als je nog nooit een lamp uit elkaar hebt gehaald zou ik zeggen koop er een van de sloop en probeer het eerst daarmee. Lampen zitten geheel verlijmd en moeten gelijkmatig verhit worden om gedemonteerd te worden. Dichtmaken is ook een nauwkeurig klusje, kit ze waterdicht af anders krijg je vocht in je koplampen.

        #18374729
        NL_Yankee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 May 2011

          Heb wel eens vaker lampen uit elkaar gehaald, destijds van mijn Peugeot 206 GTI. Heb begrepen dat deze met een “perma seal” dicht zitten, had daarom gehoopt dat iemand ervaring met deze retrofit setjes heeft. Voor dat ik aan het openmaken begin, dat worden inderdaad lampen van de sloop. Mocht het openmaken goed lukken bestel ik pas de retrofit set.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.