Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mij Astra j had ik ook een zwarte ding op de voorruit. Bij mij insignia heb ik dit niet dit omdat ik ook geen regensensor heb dan plaatsen ze de sensor van de verlichting ergens anders. Als ik tijd heb zal ik foto’s maken.
Hij zit voor 100% niet op de voorruit of binnenspiegel. Ik had dit namelijk wel met de Astra j dus ik weet hoe het eruit ziet.
In de vooravond is even goed gekeken of ik hem kon vinden. Hij zit bij mij ook niet in het bolletje kan me hand erom heen doen wat ik wil er gebeurd niks dus de sensor zit daar ook niet in.
Het is schijnbaar toch los verkrijgbaar ik heb voor 100% zeker geen regensensor maar wel automatische verlichting want dat werkt gewoon. In mijn Astra j had ik het wel en dan heb je zo groot zwarte ding op je voorruit. Dealer waar ik mijn insignia vandaan heb wist het mij niet te vertellen.
Bij de meeste zit die op de voorruit ja maar dan heb je ook regensensor. Ik heb geen regensensor. dan zit de sensor van de verlichting niet op de voorruit of binnenspiegel.
Wimdm heeft wel gelijk. Ik heb ook automatisch verlichting maar de sensor zit niet op de voorruit en ook niet in de binnenspiegel. Dealer kan je ook niet vertellen waar die zit, maar het werkt wel bij mij.
Gister bij de dealer geweest om is een beetje informatie te winnen over het intellilink.
Ik legde hem alle problemen voor en hij beaamde alles, was volgens hem ook gewoon een k*t systeem. Hij wist mij te vertellen dat het rond de zomer van 2014 allemaal op gelost moest zijn. Dit door dat rond die tijd die nieuwe Meriva op de markt komt. Opel wil met de nieuwe Meriva groot gaan uitpakken en aangezien, dit het zelfde systeem krijgt moeten alle fouten opgelost zijn voor de nieuwe Meriva op de markt komt. Ik vertelde hem dat ik hoorde dat de Adam ook het intellilink heeft en dat het in die auto wel goed werkte. Hij zei dat het de zelfde naam had maar veder dag en nacht verschil. Het systeem in de Adam is veel simpeler opgezet en langer over na gedacht. Ik heb natuurlijk ook een stukje gereden en er aardig een uurtje met het systeem geknoeid. Wat een k*t systeem ben blij met me dvd900
Verder een geweldige auto.Heb echt het gevoel dat ik door sommige voor gek word verklaard. Toen ik de auto kocht heb, heb ik gelijk het verbruik gemeten. Ik heb het tankje helemaal vol gegooid en de dag teller op nul gezet. Naar 481 km weer helemaal afgetankd en er ging 38 liter in en je hoeft geen reken wonder te zijn dat er dan 12,6 uit komt afgerond 1 op 13. Opel zelf zegt 7 liter op 100 km.
@GM-Tuningparts wrote:
@Mitchell1994 wrote:
het verbruik van de 1.4 turbo zit op 1op18.
Veder een prima motor, ik heb hem gehad in mij astra j. Maar met een Insignia is het geen fijne motor, de auto is gewoon te zwaar(niet voor uit te branden).
ik rij nu zelf met een 1.6 turbo en dat is een fijne motor voor de insignia en het verbruik bij mij is 1 op 13 en dan trek ik hem met weg rijden altijd goed door.1 OP 13 heb ik nog nooit gehaald.
Nog niet in de buurt.
Ken ook niemand die 1 op 13 rijdt met een insignia 1.6 turbo!!
Mijn reed 1 op 8,5 / 1 op 9 en dan was het echt op!!
Mijn 2.0 turbo 1 op 10 / 1 op 11.1 op 13 op de snelweg met een constante snelhied van 100-120 zou misschien moeten lukken
maar met gewoon snelweg en stadsverkeer haal je geen 1 op 13!!
Heb ik nog nooit gehaald en ken er verschillende ook met een 16 turbo en die klagen ook alle over het verbruik!!hij rijdt toch echt 1 op 13
het verbruik van de 1.4 turbo zit op 1op18.
Veder een prima motor, ik heb hem gehad in mij astra j. Maar met een Insignia is het geen fijne motor, de auto is gewoon te zwaar(niet voor uit te branden).
ik rij nu zelf met een 1.6 turbo en dat is een fijne motor voor de insignia en het verbruik bij mij is 1 op 13 en dan trek ik hem met weg rijden altijd goed door.@NelisZ20LER wrote:
Vandaag de auto nog maar even gewassen en foto’s geschoten voordat de winterwielen er onder gingen:
Nu staat hij op zijn winterwielen:
zo dik he die zwarte velgen!!!!!!!
Gefeliciteerd. We zien graag foto’s van jou prachtige wagen.
Klopt ben het helemaal met je eens. Er staat ergens een topic waar ze het ook over hebben en waar het ook opgelost is. Alleen weet niet elke topic.
Hebben alle insignia’s naar mijn weten. Die van mij heeft het ook.
Het is mogelijk maar er is geen zekerheid dat het gaat werken. Heb ik me toen laten vertellen door opel nederland. Die hebben het weer na gevraagt bij het hoofdkantoor in Duitsland. En de kosten vallen ook niet mee.
Als ze de kosten volledig gaan verhalen op u, zal ik een brief of een mail sturen naar Opel Nederland. Is niet normaal dat zo iets binnen 2 jaar kapot gaat en 45000 km. Bij mij kwam het geluid voor in de auto links bij het wiel. Leek ook wel of het uit het dashboard kastje kwam.
Ik heb dit ook gehad met mijn astra j van 2010, alleen ik had het als ik boven de 100 reedt. Opel dealer heeft nooit wat kunnen vinden. Ben blij dat ik die auto weg heb gedaan.
Vaak treffen ze een regeling als er iets kapot gaat net buiten de garantie, wat eigenlijk lang mee hoord tegaan. Ik heb dit gehad met mijn versnellingbak waar van de lagers versleten waren. Auto net 1 maanden buiten de garantie en 32000 km. Was een bekend probleem bij de astra j. Om de productie kosten te verlagen, hadden ze voor goedkope lagers gekozen. Ze hebben het toen helemaal vergoed ondanks buiten garantie.@GTS Vectra wrote:
Komt hier nog een Opc van? :D
Ja later dit jaar precenteert opel de gefacelifte opc.
Ben toch niet zo heel erg blij met dat nieuwe dashboard, vind wat er nu in ziet stukke mooier.
@wagnas wrote:
@Mitchell1994 wrote:
Bij mij kwamen er met 25000 km al twee nieuwe voorbanden op. achterbanden komen nu 5000 km later ook aan. Opel gaf de schuld aan de verlaging. Verlaging er afgegooit meteen en kijken hoe lang ik er nu mee doe. Merk wel dat de achterbanden nu minder hard slijten. Zit naar 5000km nog steeds ongeveer 4mm op.
Daar heb ik nog nooit van gehoort, dat banden sneller slijten als een auto verlaagd is. Theoretisch een beetje omdat de auto niet duikt bij remmen. Maar praktisch?
Heb al vele auto’s gehad, verlaagd en niet verlaagd. Nog nooit verschil gemerkt.
Auto moet natuurlijk wel netjes uitgelijnd zijn na verlagen.:)
De opel dealer waar ik haar vandaan heb gaf daar de schuld aan. De auto is meerde malen uitgelijnd, maar toch leekt het of ik in een auto reedt die zich tegen een boom had gejaagd. Zij had haar eigen wil naar rechts. Heb toen met pijn in mijn hart besloten de verlaging eronder vandaan te laten halen. Op weg naar huis merkte ik dat het naar rechts trekken, haar eigen spoor willen zoeken weg was. Kon zo een km recht voor uit rijden zonder ook maar een beetje aan het stuur te zitten. Nu 10000 km veder zit er nog steeds 7,2 mm profiel op. Was toen ze verlaagd was wel anders.
Bij mij kwamen er met 25000 km al twee nieuwe voorbanden op. achterbanden komen nu 5000 km later ook aan. Opel gaf de schuld aan de verlaging. Verlaging er afgegooit meteen en kijken hoe lang ik er nu mee doe. Merk wel dat de achterbanden nu minder hard slijten. Zit naar 5000km nog steeds ongeveer 4mm op.
Ik ga het helaas ook niet redden, ben verplicht om met mij vriendin mee te gaan naar de verjaardag van haar vader :cry :cry :cry
Even een vraagje, wie weet hoeveel max watt verlichting in de Insignia kan, in verband met het weg smelten van de koplamp unit.
11 uur is voor mij ook geen probleem
-
AuteurBerichten