Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooi man :thumb
Alles wat je leest zijn horrorverhalen.
Half de Alfa, Opel, mini, VW (naar 114,3) wereld rijd met schuifbouten. tot 3mm verschil is het hartstikke veilig.
Goed verhaal man!
:hmmz :hmmz
Zo slecht zijn ze nu ook weer niet, mijne staat nu 201000 op
1ste bak
2de vliegwiel
2de dynamo
1ste inlaatspruitstuk
2de EGR klepHeb de auto met 67000 gekocht 3,5 jaar geleden.
Vliegwiel & dynamo was binnen de garantie, dus daar ben ik heel goed mee weggekomen.Vooral niet te laagtoerig rijden. Een z19dth trekt zo weg als je bij 1500 toeren vol gas geeft.. maar schakel gewoon terug en de boel blijft lang heel.
Lekker pas bij 120 naar de 6, dan gaat de boel lang mee.Sorry, ik loog tegen je!
Ik heb 225/35 achter, 215/35 voor.Rij je veel kilometers? Naakte randen door deze band/velg combinatie is namelijk een drama. Mijn achtervelg randen zitten vol steenslag na 2 jaar (Ik rij ± 40K per jaar)
Is ook de reden dat ik niet mijn droomset (Eta Beta Turbo) koop, ze zijn simpelweg te snel beschadigd.Ik heb 215-35 achter, kan niet anders ivm aanlopen icm mijn verlaging.
Merci! Jou oude KW set zit erop trouwens.
Jouwe blijft toch een dikke verschijning met die Saturn bumper.
Wat waren de totale kosten voor het vervangen van het inlaatspruitstuk incl. arbeid?
Voor 280 zit het inlaatspruitstuk er niet bij.
PUC Polish. Zit wel in belgisch limburg.
Als je het hele project wilt lezen (is al een paar jaar oud) moet je even op PNGclub naar Burgo zoeken, hij heeft m gebouwd
19 augustus 2014 om 17:38 In reactie op: Met een schroefset onder je auto door belgie rijden #18243898@Shane_Astra_g wrote:
Als je even de moeite doet mijn andere teksten te lezen, dan snap je ook wel dat ik nergens over hoef na te denken. Waarom reageer je eigenlijk? Jij bent wel de laatste die ik nog serieus neem. Het gaat mij niet om het feit of het hard aan komt of niet. Je had gerust je mening kunnen geven(op een normale manier) ik vraag ook naar ervaringen, niet of iemand mij kan vertellen of ik niet kan rijden.
Dus meneertje doe mij een plezier en ga jij lekker in je auto de geweldige rijder uithangen!
Fijna avond.
:wub :wub :wub
Sinds zaterdag.
2003 GSX-R 600 Alstare Edition.
Hartstikke leuk, zo’n zeldzame uitvoering (Deze kleurstelling is in een oplage van 1500 stuks wereldwijd uitgebracht) maar ik zoek me een ongeluk naar een zijkuip.@RISL wrote:
Gaaf zeg, zo’n RWB. Maar die kerel heeft (in mijn ogen) wel mooiere gebouwd.
Desondanks had ik ‘m graag gezien :DKlopt, maar de kans om in Nederland er 1 te zien is vrij klein.
Deze is er, en een zilveren 930. eigenlijk is dat een RUF BTR3 om precies te zijn.
Beide zijn van Vianen Car Refinish, zij zijn ook de Europese RWB dealer.Je bent niet de eerste bij wie hij een kunstje flikt.
RWB RUF 964 gisteren op M.I.V.W.
Daar moet wel een en ander voor worden aangevinkt in je auto software.
Zoek eerst uit of je 100% zeker weet wat het probleem geeft.
Je cruise control doet het namelijk ook niet als de schakelaar bij je rempedaal het niet doet.
Je remlichten werken dan wel, enkel krijgt je CC geen signaaltje dat alles OK is.Wel humor dit.
Sorry hoor. Jammer dat ik bepaalde berichten moet lezen, waarvan ik denk waar gaat het over.
Je hebt het over anticiperen. Ik rij in een land waar ik hoogstens 1x per jaar door heen rij. De lokale inwoners zelf lukken het niet altijd om te anticiperen. Over anticiperen gesproken, ik kan niet elke hobbel of elke gat gaan ontwijken of goed inschatten, er rijden nou eenmaal andere weggebruikers. Als ik de gehele rit moest gaan letten op het wegdek dan had ik allang al ongelukken veroorzaakt.
Ik vertel enkel mijn ervaringen. als je dan zo een kansloze figuurtje krijgt zoals mayhem die zegt dat ik niet kan rijden, dan vraag ik me wel is af of jij mij kent laat staan samen met mij in de auto gereden hebt. Rotterdam kun je niet vergelijken met België. Ik snap zowizo die achterlijke vergelijking niet. Blijkt maar weer met wat voor achterlijke figuur ik te maken heb. Ik woon in Rotterdam dus op een gegeven moment ken ik zowat alle kuilen en hobbels en noem het maar op.
ps. Reageer de volgende keer gewoon niet als je niet iets nuttigs te zeggen heb.
alvast bedankt.
Mvg.
Het ging mij om het feit dat meneertje aangaf dat ik niet kan rijden. En dat ik moet anticiperen in het verkeer. Terwijl hij mij niet kent of in de auto heeft gezeten bij mij. Nogmaals je kan niet constant je ogen op de wegdek houden en alle gaten omzeilen, er zijn ook andere weggebruikers waar er rekening mee gehouden dient te worden
Je kwaliteit van je schroefset is klote (ja, dat is TA techniks) en je rijgedrag is niet volledig aangepast op je onderstel.
Zo beter? Ik zeg hetzelfde enkel nu doet het wat minder zeer.
Lees nog even terug wat je zelf zegt (dikgedrukte) en denk dan nog even na over anticiperen en je rijgedrag daarop aanpassen ..Maar investeer in een degelijk set, dat scheelt de helft. Ik heb jarenlang op goedkope sets gereden, en nu ruim een ton op KW variant II en dat is een wereld van verschil.
Dit meneertje rijd ietwat meer kilometers als jou, ietwat lager, en al ietwat langer..Jij vind het nodig om rare opmerkingen te maken, om vervolgens nu geen uitleg ‘schuldig’ te zijn.
Als ik het zo verkeerd zie in jou ogen, dan hoor ik ook graag waarom.Tevens vraag ik me af waar ik een oplossing voor moet bedenken.
Je laat me wel met een boel vragen achter :cry
Je snapt er niks van, maar dat is niet erg. Ik zal nogmaals een poging doen om mijn punt duidelijk te maken:
De TS klaagt dat het aanloopt en schraapt in België, er is zelfs een wielkastrand verbogen.
Nu geloof ik best veel, maar dat is toch niet de schuld van België, maar van zijn eigen rijstijl.
En hoe voorkom je deels dat je raakt op een hobbelig wegdek? De snelheid eruit.Natuurlijk is niet alles te vermijden, dat zeg ik ook nergens.
Ook zeg ik nergens dat ik geweldig ben (nu ben ik dat wel, maar dat is voor een andere keer) en dat ik nooit raak.Maar behalve een rare opmerking mijn kant op, heb ik nog steeds geen goede verklaring gekregen waarom ik uit mijn nek lul.
Tevens, een kleine uitleg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme” onclick=”window.open(this.href);return false;
:afro
Corrigeren lijkt me handig als je gaat slingeren. Of je moet heel goed verzekerd zijn, dan kan je besluiten om hem te laten gaan. Echter is persoonlijk letsel dan nooit uitgesloten.
Maar het gaat over laag rijden, en slecht wegdek. Graag hoor ik waarom anticiperen niet nodig is.
Dan doe ik het al heel wat jaren verkeerd, en ik wil wel graag goed autorijden. -
AuteurBerichten