Corsa b x12xe @ Jet Cars 02-DN-HJ

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa b x12xe @ Jet Cars 02-DN-HJ

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 182)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270715
    trashmetal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2007

      Is er toevallig iemand die meer weet te vertellen over deze wagen:
      http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m901470774-opel-corsa-1-2-xe.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

      De reputatie van deze garage is me wel bekend :D
      En ga er een beetje van uit dat het wagentje veel aandacht nodig heeft
      Maar op eerste gezicht is hij dat wel waard

      Gr. Mario

      #18275191
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        @trashmetal wrote:

        Is er toevallig iemand die meer weet te vertellen over deze wagen:
        http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m901470774-opel-corsa-1-2-xe.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

        De reputatie van deze garage is me wel bekend :D
        En ga er een beetje van uit dat het wagentje veel aandacht nodig heeft
        Maar op eerste gezicht is hij dat wel waard

        Gr. Mario

        je kunt kijken maar mijn broer is een keer daar gaan kijken voor een opeltje en kreeg er een schroevendraaier als sleutel bij… dus je bent bij deze gewaarschuwt en garantie is bij hun tot aan de kassa.. niet eens de poort…

        #18275192
        trashmetal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2007

          Garantie verwacht ik niet voor zo’n prijs
          bovendien heb ik er een hekel aan als een ander aan mijn auto sleutelt :jerry

          Ik vroeg me af of iemand van het forum al is wezen kijken bij dit karretje
          of misschien degene die hem daar heeft gedumpt

          #18275193
          johanhummer9
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 May 2011

            Jet cars is no go zoek maar eens op op google.

            We hebben je nu gewaarschuwd , maar niet toch kopen en dan achteraf hier gaan lopen “zeiken” dat de auto een compleet wrak is.

            Ik zou er nooit van leven ook maar 1 auto kopen

            #18275194
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              Mario kent de verhalen, dus dat zal die niet doen.
              Hij zoekt meer de vorige eigenaar.

              En is zelf handig genoeg.

              #18275195
              Peter.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 September 2010

                Ik denk dat je bij Jet Cars best een goede auto kunt kopen voor weinig. Ze kopen ze o.a. in via ikwilvanmijnautoaf.nl, dus eigenlijk zijn de particulieren de oplichters, mocht er een slechte auto tussen zitten.

                #18275196
                Maartuh
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 August 2004

                  Ik zou ook al was het een goede auto mijn geld er niet uit willen geven eigenlijk.
                  Dan zou ik liever via marktplaats van een particulier kopen als het om de prijs te doen is

                  #18275197
                  trashmetal
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 February 2007

                    @johanhummer9 wrote:

                    Jet cars is no go zoek maar eens op op google.

                    We hebben je nu gewaarschuwd , maar niet toch kopen en dan achteraf hier gaan lopen “zeiken” dat de auto een compleet wrak is.

                    Ik zou er nooit van leven ook maar 1 auto kopen

                    Zoals al aangegeven ben ik bekend met de reputatie van dit bedrijf
                    en verwacht ook een waslijst aan mankementen
                    die ik gelukkig allemaal zelf kan oplossen ;)
                    volgende week breng ik een astra f sportive station naar de apk
                    die ik gered heb van de sloop
                    veel laswerk, kop gereviseerd, nieuw onderstel en diverse dingen ge-upgrade
                    project heeft me ongeveer 1200 euro gekost
                    van de zomer opnieuw spuiten en dakraam fixen, en is weer als nieuw

                    Dus een nieuw projectje vind ik niet erg, ik hoop zelfs….
                    dat de uitlaat rot is, reden voor een group N pijp (napexx/sportex)
                    remmen aan de voorzijde verrot zijn, reden voor GSi remmen incl Brembo max schijven
                    schokdempers lek en veren gebroken, reden voor een schroefset :wors
                    koplampen en achterlichten lek, black angel eyes en smoked achterlichten king:
                    deuken in de velgen, heb een setje 15inch in de schuur liggen

                    wat wel heel MOET zijn is:
                    koppakking (kan ik wel repareren maar voorlopig geen tijd en zin in)
                    carosserie op de zichtplaatsen (bodem mag laswerk hebben)
                    interieur bekleding mag geen grote gaten hebben

                    #18275198
                    trashmetal
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 February 2007

                      @Maartuh wrote:

                      Ik zou ook al was het een goede auto mijn geld er niet uit willen geven eigenlijk.
                      Dan zou ik liever via marktplaats van een particulier kopen als het om de prijs te doen is

                      Probleem is dat ik wat kieskeurig ben qua uitvoering
                      Ik wil namelijk alleen maar een sport uitvoering met airco en alles electrisch :angel
                      en ook nog eens in het rood, zwart, paars, of de kleur van de corsa bij JC

                      Die zijn er dus niet zo veel

                      #18275199
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        Let goed op:
                        Rammelen van de distributie ketting.
                        Roest Krikpunten.
                        Roest Chassis balkjes voor
                        Roest chassis balken achter
                        Roest veerschotels achter.
                        Roest Dorpels.
                        Roest / gaten onderste radiateurbalk.

                        Verder vaak oppervlakte roest:
                        Wielranden
                        Motorkap
                        Kofferklep.

                        Kijk ook of de airco werkt (hoorbare klik in motorruimte bij inschakelen, meestal is deze kapot bij de x12xe).

                        verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                        #18275200
                        midnight black
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 December 2011

                          Hij zit idd redelijk in de goodies; eps op de klokkenwinkel licht op dus een nieuwe uitlaat uit het noorden zal nodig zijn. :jerry Wat ik niet snap van die firma is dat in elke advertentie de velgen tegen meerprijs zijn :shock:

                          #18275201
                          trashmetal
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            1 February 2007

                            @wim-v6 wrote:

                            Let goed op:
                            Rammelen van de distributie ketting.
                            Roest Krikpunten.
                            Roest Chassis balkjes voor
                            Roest chassis balken achter
                            Roest veerschotels achter.
                            Roest Dorpels.
                            Roest / gaten onderste radiateurbalk.

                            Verder vaak oppervlakte roest:
                            Wielranden
                            Motorkap
                            Kofferklep.

                            Kijk ook of de airco werkt (hoorbare klik in motorruimte bij inschakelen, meestal is deze kapot bij de x12xe).

                            verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                            :thumbup bedankt voor de tips
                            Even over die rammelende distri ketting
                            heb gelezen dat dit wordt veroorzaakt door onder andere sludge
                            waardoor de spanner niet meer goed werkt

                            is dit op te lossen door de motor te flushen?
                            of zowieso de spanner vervangen?

                            #18275202
                            trashmetal
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              1 February 2007

                              @midnight black wrote:

                              Hij zit idd redelijk in de goodies; eps op de klokkenwinkel licht op dus een nieuwe uitlaat uit het noorden zal nodig zijn. :jerry Wat ik niet snap van die firma is dat in elke advertentie de velgen tegen meerprijs zijn :shock:

                              ik snap er ook niks van
                              maar als ik hem wil hebben kunnen ze 650 euro krijgen, incl velgen
                              en anders loop ik weg :jerry

                              #18275203
                              remutr
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 August 2012

                                was me eerdere reactie al kwijt, maar gaat dit zeker volgen, ben benieuwd of je een rijdende auto bij hun weg kan halen.

                                #18275204
                                TWA
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  17 June 2010

                                  Gewoon keihard handelen. Weet wat er mis mee is, en lul dat van de prijs af. Zijn Turkse mensen en dat zij keiharde handelaren. Maar dat betekend ook dat je ze goed kan uit onderhandelen.

                                  Is de afstand je het waard? Misschien dat iemand met verstand en in de buurt voor je wilt kijken of foto’s wilt maken.

                                  Wel vaker verhalen voorbij horen komen dat de ene auto op internet staat, die al weg is als je komt en dan een andere je word aangesmeerd die nog slechter is.

                                  En die laatste zin altijd… Velgen 50 euro meerprijs hahahahah :jerry

                                  Succes :thumb

                                  #18275205
                                  trashmetal
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    1 February 2007

                                    Turkse mensen kan ik over het algemeen wel goed zaken mee doen
                                    ook een voordeel is dat hij er al even staat :D

                                    Mocht ik hem aanschaffen zal ik hier verder mn nieuwe project topic van maken :D
                                    waarschijnlijk volgende week zaterdag dat ik er ga kijken (als hij er nog is)

                                    #18275206
                                    Dolby
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      1 May 2008

                                      Als ik al op internet de naam Rotterdam tegenkom. denk ik meteen aan Jet cars. En vaak is het ook zo. Maar dat betekend voor mij meteen niet verder kijken.

                                      Ben er 1x geweest. Maar wat is dat een slecht bedrijf. Ik had ook de recenties gelezen maar wilde het toch een keer met eigen ogen zien. Maar had die dag echt dikke spijt
                                      om een halve dag kwijt te zijn. Op de foto’s zagen de 3x Opel astra wat ik toen op het oog had heel netjes uit op de foto’s. En heb zelf meerdere keren gebeld over
                                      de auto’s. Op de dag s’ochtend gebeld staan deze 3x Astra er nog ja meneer ze zijn er nog. Kom je 2,5uur later aan. Staan van de 3 auto’s er maar 1 in de showroom.
                                      De enige die in de showroom staat zag er van de buiten kant al niet uit. je kon zo zien dat deze auto schade heeft gehad. De binnenkant was echt uitgeleefd. Dat konden nooit
                                      de foto’s zijn die Jet cars op internet had staan. Toen ik vroeg waar de 2 andere auto’s stonden vertelde hij me dan moet je naar achter lopen daar zijn ook nog 2 loodsen.
                                      Daar naartoe gegaan. Kwam ik een van de buitenkant goed uitziende Astra G station staan. Ik vroeg om de auto open te maken en te starten. Toen vertelde de meneer met
                                      een lach op zijn gezicht dat gaat een probleem worden. Hij maakt toen de motorkap open en daar lag het blok compleet open. :fy1 Echt niet normaal.
                                      Mijn vertrouwen was toen al op het diepte punt gezakt. Maarja je hoopt toch dat van 3 auto’s een mogelijke goede tussen zat. De laatste astra die ik op het oog had stond in nog een andere loods
                                      Daarna toe gelopen. Komen we eraan doen de deur open. Kwam een lijken geur uit wil je niet weten. :fy1

                                      De binnenkant was totaal gesloopt de handgrepen en binnenverlichting hing los te bungelen. Echt niet normaal. Terwijl op internet de auto’s er uit zien als goede normaal 2de hands auto’s.
                                      En de verkopers zijn ook niet echt vriendelijk. :puke

                                      Echt voor mij nooit meer.

                                      #18275207
                                      TedMechanic
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        9 January 2007

                                        @Peter. wrote:

                                        Ik denk dat je bij Jet Cars best een goede auto kunt kopen voor weinig. Ze kopen ze o.a. in via ikwilvanmijnautoaf.nl, dus eigenlijk zijn de particulieren de oplichters, mocht er een slechte auto tussen zitten.

                                        Dat geloof ik ook inderdaad, er zullen vast goede auto’s bij zitten, maar je moet genoeg kennis hebben om ze eruit te halen en om weg te durven lopen als het toch niks blijkt te zijn.

                                        Soms lees je wel een recenties op internet, niet alleen van JetCars, maar ook van andere autobedrijven en dan is dat vaak van mensen die er zowat op zitten te wachten om opgelicht te worden. Wat je vooral vaak hoort is een motor die oververhit raakt onderweg naar huis. Tja, als je proefrit lang genoeg was geweest (met minstens een half uur tot drie kwartier snelweg), dan had je dat tijdens de proefrit al gehad en had je de auto niet gekocht.

                                        Het is gewoon simpel: Als je niet weet waar je op moet letten, dan moet je geen auto kopen zonder garantie. Veel mensen lijken dat niet te beseffen en daar maakt een bedrijf als JetCars makkelijk gebruik van. Door mooie auto’s voor goedkoop aan te bieden. De vuistregel die je moet hanteren is: Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook.

                                        Maar als je inderdaad gewoon een goeie casco zoekt met een goed interieur etc en je weet waar je naar moet kijken of het geen schadebak is en je geeft niet zoveel om te kilometerstand, dan kun je overal een goede auto vinden en dus ook bij JetCars.

                                        @Dolby wrote:

                                        Als ik al op internet de naam Rotterdam tegenkom. denk ik meteen aan Jet cars. En vaak is het ook zo. Maar dat betekend voor mij meteen niet verder kijken.

                                        Ben er 1x geweest. Maar wat is dat een slecht bedrijf. Ik had ook de recenties gelezen maar wilde het toch een keer met eigen ogen zien. Maar had die dag echt dikke spijt
                                        om een halve dag kwijt te zijn. Op de foto’s zagen de 3x Opel astra wat ik toen op het oog had heel netjes uit op de foto’s. En heb zelf meerdere keren gebeld over
                                        de auto’s. Op de dag s’ochtend gebeld staan deze 3x Astra er nog ja meneer ze zijn er nog. Kom je 2,5uur later aan. Staan van de 3 auto’s er maar 1 in de showroom.
                                        De enige die in de showroom staat zag er van de buiten kant al niet uit. je kon zo zien dat deze auto schade heeft gehad. De binnenkant was echt uitgeleefd. Dat konden nooit
                                        de foto’s zijn die Jet cars op internet had staan. Toen ik vroeg waar de 2 andere auto’s stonden vertelde hij me dan moet je naar achter lopen daar zijn ook nog 2 loodsen.
                                        Daar naartoe gegaan. Kwam ik een van de buitenkant goed uitziende Astra G station staan. Ik vroeg om de auto open te maken en te starten. Toen vertelde de meneer met
                                        een lach op zijn gezicht dat gaat een probleem worden. Hij maakt toen de motorkap open en daar lag het blok compleet open. :fy1 Echt niet normaal.
                                        Mijn vertrouwen was toen al op het diepte punt gezakt. Maarja je hoopt toch dat van 3 auto’s een mogelijke goede tussen zat. De laatste astra die ik op het oog had stond in nog een andere loods
                                        Daarna toe gelopen. Komen we eraan doen de deur open. Kwam een lijken geur uit wil je niet weten. :fy1

                                        De binnenkant was totaal gesloopt de handgrepen en binnenverlichting hing los te bungelen. Echt niet normaal. Terwijl op internet de auto’s er uit zien als goede normaal 2de hands auto’s.
                                        En de verkopers zijn ook niet echt vriendelijk. :puke

                                        Echt voor mij nooit meer.

                                        Het is kut dat je je vrije dag en een paar liter benzine eraan verspild hebt, maar wees maar blij dat je gelijk kon zien dat het wrakken waren, in plaats van dat je daar achterkomt op het moment dat je ‘m gekocht hebt ;) Want jouw verhaal is nog de minst erge situatie die je kunt hebben natuurlijk.

                                        #18275208
                                        TWA
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          17 June 2010

                                          Motor problemen kan je altijd wel krijgen, ook particulier aangeschafte wagens. Maar idd durf weg te lopen als t niets is. Maakt niets uit welke auto je op MP zoekt, Jetcars heeft er altijd 1tje staan… Wat een bedrijf…

                                          Maar succes, ben benieuwd naar je verhaal, wat je ervaring was. Zoals hierboven staat:bellen of ‘ie er nog staat’ heeft geen zin :jerry

                                          #18275209
                                          trashmetal
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            1 February 2007

                                            Ergste geval loopt het blokje in de soep onderweg naar huis
                                            kost me 350 voor een andere motor, 100 ongeveer om hem op te frissen
                                            en een weekendje werk
                                            als hij me op het eind van het verhaal max 1500 euro heeft gekost incl aanschaf
                                            en weer in topstaat is
                                            hoor je mij niet klagen king:

                                            #18275210
                                            TWA
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              17 June 2010

                                              In dat geval… Kijk naar een goede basis (roest) en kijk of ie niet krom is gereden.Rest kan je makkelijk zelf. Succes :thumb

                                              #18275211
                                              trashmetal
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                1 February 2007

                                                Dank je, ben ook zelf erg benieuwd ;)

                                                #18275212
                                                cees64
                                                  Lid sinds:
                                                  6 July 2009

                                                  Hieronder de historie van de auto, staat nu dus 70 dagen bij hem te koop.

                                                  10 Datum eerste toelating NL: 09 oktober 1999 APK verloopdatum: 19 dec 2015 Import auto: Nee Huidige Eigenaar
                                                  Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 19 december 2014 Dagen Eigenaar: 70 Eigenaar tot: heden Eigenaar 9
                                                  Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 09 oktober 2013 Dagen Eigenaar: 436 Eigenaar tot: 19 december 2014 Eigenaar 8
                                                  Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 06 september 2013 Dagen Eigenaar: 33 Eigenaar tot: 09 oktober 2013 Eigenaar 7
                                                  Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 24 augustus 2013 Dagen Eigenaar: 13 Eigenaar tot: 06 september 2013 Eigenaar 6
                                                  Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 15 augustus 2013 Dagen Eigenaar: 9 Eigenaar tot: 24 augustus 2013 Eigenaar 5
                                                  Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 29 juni 2007 Dagen Eigenaar: 2239 Eigenaar tot: 15 augustus 2013 Eigenaar 4
                                                  Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 14 mei 2007 Dagen Eigenaar: 46 Eigenaar tot: 29 juni 2007 Eigenaar 3
                                                  Type Eigenaar: (erkend) bedrijf Eigenaar van: 17 april 2007 Dagen Eigenaar: 27 Eigenaar tot: 14 mei 2007 Eigenaar 2
                                                  Type Eigenaar: Particulier Eigenaar van: 13 februari 2002 Dagen Eigenaar: 1889 Eigenaar tot: 17 april 2007 Eigenaar 1
                                                  Type Eigenaar: Eigenaar/eigenaren onbekend Eigenaar van: 09 oktober 1999 Dagen Eigenaar: 858 Eigenaar tot: 13 februari

                                                  #18275213
                                                  corsaboy
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    30 June 2004

                                                    als het bedrijf echt alleen maar slopers verkocht dan was het toch ook al 10x failliet geweest?
                                                    Bij dit soort bedrijven moet je gewoon met kennis van zaken gaan kijken en geluk hebben ;)

                                                    Of niet al te hoge eisen stellen hahahaha

                                                    Ik zou zeggen gewoon gaan kijken of het in het echt ook wat is

                                                    #18275214
                                                    trashmetal
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      1 February 2007

                                                      De kennis van zaken heb ik, klein beetje geluk erbij is erg welkom :D

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 182)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.