Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens mij is Mike de zoon van Mark.
Ik lees net toevallig het hele topic door, maar alle respect, helemaal geweldig.
Ga zo door.
Overigens heb ik ook een salysbury 4ha met powr-lock, was duur, maar ja, dan heb je ook wat. (ook van een Belg)ik had het geluk dat ik maar een co van 0,1 had, dus dat was goed, of eerder te weinig, maar voor de RDW goed.
als je de lambda-sonde monteerd mag hij bij de RDW maximaal 0.5 % co hebben, ook zonder katalysator. (eigen ervaring bij mijn c30se)
Verder heb ik het sleepoog weggelaten en de carterpan aan de voorkant iets aangepast zodat de stabilisatorstang kan blijven zitten op de originele plaats.ik heb het ook gehad, 3 dagen te laat met schorsing verlengen, eerst 120 euro voor geen apk, een maand later 386 euro voor onverzekerd.
En dat terwijl ik op het werk mensen genoeg zie die rustig een maand of 2 de apk verlopen hebben.
Die horen nergens niks vanzo heb ik ze : 9×16 et25
8 januari 2012 om 12:09 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945277ik vind het een mooi project, heb je de kabelboom al klaar? , of heb ik daar net overheen gelezen?
succes verder
heb de soundtrack van manta manta zelfs op cd, en origineel, niet gekopieerd.
Heb die van manta der film ook, is een dubbel cd
heb de dvd,s en de vhs ook.een kennis heeft de soundtrack van manta der film zelfs op LP. (is iets van vroeger :wors )
die LET ken ik wel, komt uit die witte gsi.
door een kennis gespot op de nurburgring
vanmiddag gespot op de a73 richting zuiden een oranje b-cc op een aanhanger achter een bus.
b-cc had een stikker van boels achterop.gisteren gespot wit met gele ascona “400”breed
in Roermond
kenteken fl-79-kx29 januari 2011 om 19:40 In reactie op: opstelling brandstofpomp + filters originele inject manta/as #17806249dit filter is zeker niet goed.
ik rij met een getrag 265 achter de 24v, stukje betrouwbaarder, kan wat meer vermogen hebben
op een manta heb je niks aan 4x 100, de schijven zitten achter de naaf,
en daar is de steek 4×92.dus wat je ook pakt, je moet toch omboren en/of uitdraaien
gespot mijn allereerste Manta op een engelse site
effe door scrollen naar onder.
http://www.singletrackworld.com/forum/topic/forget-kylie-show-me-some-80s-hot-hatches/page/2
Buiten het feit dat ik de beschrijving leuk vind hoe een hobbyist zijn
remmen zelf vervangt en op zoek gaat naar gereedschap, is het
verschil in kosten toch kleiner als beschreven.
Bij ons in de garage (universeel) zou het kostenplaatje er als volgt uitzien.1.5 uur x 46.5 euro excl. btw
remblokken bosch : 72.50 ex
remschijf bosch 2x 75.80 ex (geventileerd)totaal 349.68 incl btw
Ik maak geen reclame, ik wil alleen aangeven dat het kostenverschil
nooit 370 euro kan zijn.origineel gepost door louwe 16 klepper
vliegwiel van een c20ne past niet achter een xe;)nee, dat weet ik wel, maar ik weet niet of een frontera misschien zo’n dik vliegwiel heeft als bv een omega 2.4
Wat ik bedoel, kan ik het vliegwiel met koppeling van de xe
gewoon in de frontera gebruiken?Wil de motorombouw in een weekend gedaan hebben en als
het vliegwiel dan niet past houd het snel op.tips??
vanmiddag in Roermond een groene 4-deurs b-ascona met zwarte spoiler.
was om 17:30 bij Retail Parkheb ik ook wel, je weet me te vinden:thumbup
ik zou de vacuum niet aansluiten
14 september 2010 om 19:49 In reactie op: Zwarte raamstijlen – wie doet mij een groot plezier #17724965hoe ziet het bij een 4-deurs uit? , sorry half off-topic:P
hmm, er zijn toch ook remmensets die passen zonder adapterplaat of uitdraaien.
Ik neem voor Danny een paar achterassen mee:D
ik weet welke bedoelt wordt, maar niet waar die heen gegaan is.
-
AuteurBerichten