Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je bedoelt deze?
Daar zit inderdaad iets van een verhoging op, is hoger als origineel.
Wat een indrukwekkende auto heb je me daar gebouwd, ik ben zelf ook nieuwsgierig geworden naar de stuurbekrachtiging omdat eens te proberen in mn manta. Zon stuurkolom uit een corsa b (linksgestuurd) heb ik maar ik kan zo weinig info vinden over het kastje met potmeter wat je ook nodig schijnt te hebben. Heb je dit ook in je ascona? Hoe gaat dat op hogere snelheid? Moet je dan zelf de besturing “zwaarder” instellen daar hij anders te indirect wordt? Of heb je een soort gulden tussenweg? En je verder niet aan de potmeter meer komt zeg maar onder het rijden? Zijn deze regelkastjes te koop ergens? Bijvoorbaad dank.
mooi project :thumbup heb je originele schijven of een alternatief wat past op de irmscher naven?
Mooi mooi mooi. Schitterend die “oorlogskleuren” op de manta.
Mooie ascona louwe! Maar staat er nu rothmens i.p.v rothmans?Relais op startmotor die even dienst weigert?
Hij moet wel helemaal uit elkaar: poelie eraf en dynamo scheiden en dan zitten ze in de achterste helft.
zit er overal 21w in? niet toevallig 2 slechte relais?
Er staat nog niet op je lijstje : remslangen voorzijde vervangen. Of is dat al gebeurt?
leuk die fotos uit de oude doos :thumbup
ja het blijft mooi….en duur!
ben bang dat het allemaal tevergeefse moeite gaat zijn….al hoop ik dat natuurlijk niet…
Deze zit in je aandrijfas in het stuk wat in de versnellingsbak gaat
Misschien dan ook eens filter doen en remband afstellen :thumb
Elke 40.000 km of elke twee jaar volgens opel werkplaatshandboek ;)
Denk je dat je nu grappig bent ?
gevonden: http://www.splendid-parts.de/kaufhaus_2/themes/kategorie/detail.php?artikelid=179703&kategorieid=106&source=2&refertype=1&referid=106″ onclick=”window.open(this.href);return false;
prima site heb er al meerdere malen besteld goede ervaring meeer zijn ook complete sets die je alleen nog in vorm moet buigen :thumbup zal eens kijken waar ik dat ook weer gezien had
Ik dacht dat een GSE standaard gesperrt was? Maar daar ben je zo achter :D
Even een vraagje over de extra meters in de middenconsole: is de behuizing origineel geleverd met hout erop geplakt net als rond de snelheidsmeter en toerenteller zeg maar?
+_ 30km rijden auto op vlakke ondergrond en met draaiende motor pijlen dan moet de olie tot max staan niet hoger doen is niet goed voor de bak
Zorg dat het lampje het doet en alles goed aangesloten is anders gaat hij het niet doen hij heeft d+ signaal nodig om zn veld te bekrachtigen anders doet tie niks
D+ naar controlelampje aangesloten en werkend controlelampje? B+ naar startmotor dikke aansluitdraad?
Massadraad aan dynamo?Heb je nog de originele dynamo met losse regelaar op je binnenscherm? Dan kan die ook kapot zijn. Zorg ook dat je dynamo goed massa maakt ik leg wel eens een kabeltje van het huis van de dynamo naar het motorblok. Je accu kan ook heel ver leeg zijn dan heb je ook niet direct 14 volt.
zal niet meevallen, om hem te controleren zal jem eruit moeten trekken hij loopt echt in de kokerbalk . maar je kan wel de draden doormeten vanaf je richtingaanwijzer tot in de kofferbak met een multimeter en als ze onderbroken zijn leg je even voor nood een paar nieuwe draden onder de vloerbedekking ofzo, kan je wel gaan keuren
-
AuteurBerichten