Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[quote quote=18355323]sorry jongens maar dit lijkt me echt iets van goochelen met cijfers , een wiel wat minder breed is maar dezelfde omtrek/diameter gaat echt geen verschil in snelheid geven op de kilometerteller.(tenzij je wielen dwars onder de auto staan maar dan hebben we een heel ander probleem ) hoe kom je trouwens aan die 55% ?, en waarom is de wielcombi lager bij een minder breed wiel ? kan je het wellicht uitleggen aan de hand van een som of een voorbeeld van de formule die hierin gebruikt zou worden ?[/quote]
De maat van een band is bijvoorbeeld 215/55/16 (breedte/hoogte/inch)
De hoogte is geen vaste maat maar betekent het percentage van de breedte dat een band hoog is.
een 215/55/16 is dus hoger als een 205/55/16
:)
Ja, dat dacht ik ook gelezen te hebben, maar ze komen tegen de binnenkant vd velg aan. Ik ben wat huiverig om wat af te slijpen van de klauwen, al lijkt het om een afwerkrand te gaan
Ik heb even teruggezocht, volgens zijn PayPal bericht zou dit zijn mail adres zijn (andere communicatie ging via ebay)
Even een update: na een paar dagen was ie binnen, en de auto rijdt weer helemaal goed! Een aanrader dus.
Ik kan de oude pomp nu terug sturen dan zou ik 60€ terug krijgen. Dan ben ik uiteindelijk 160€ krijt geweest inclusief verzenden. Beter als 500€ die eentje bij de dealer kostIk kreeg deze mail vandeweek binnen:
——-
Geachte klant,Door een dispuut met de nieuwe eigenaar van Opel mogen wij de naam FSRS-OpelWebshop helaas niet meer gebruiken.
U kunt onze webwinkel vanaf nu hier bereiken: http://www.fsrs-trading.nl
De service en levering blijven uiteraard onveranderd en u kunt ons ook nog steeds per email of telefoon bereiken.Tevens vindt u in de webwinkel een paar spetterende aanbiedingen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Het FSRS team.
Website: FSRS Trading en FSRS Parts Webshop
Email: info@fsrs-carparts.nl
Tel: +31 (0)6-54281145
Volg ons ook op: Facebook
________________________________________
FSRS Parts Webshop en FSRS Carparts zijn onderdeel van:
FSRS Trading
Averkamplaan 4
1701 VL Heerhugowaard
Kvk: 53925580
ABN/AMRO 60.18.68.579
IBAN: NL65ABNA0601868579
BTW nr: NL130152237B01
BIC: ABNANL2AEven gekeken en op de mooie site mantablog staat een schema met de amperages!
Zekering overzicht 1975-1984Ondanks de nieuwe sluitingen wel de opvangvanghaak monteren he :) je zal niet de eerste zijn waarbij de motorkap omklapt tegen je voorruit
een lumia 640, windows 10
Bij mij ziet alles er gewoon uit volgens mijop windows 10 mobiel is de site op dit moment niet langzaam moet ik zeggen, misschien is dit geen druk tijdstip, zal straks nog eens testen
Joh terug naar het oude forum gaat niet kunnen hoor, het is niet ff kopieren.
Voor de gebruikers zie je misschien niet direct voordeel (zal er best wel zijn) maar je hebt ook te maken met onderliggende redenen die je niet direct ziet.
Als oude forum software niet meer geupdate wordt wordt je kwetsbaar voor hackers en bots bijvoorbeeld.
Lijkt een ver van je bed probleem maar zet maar eens een pc met windows xp zonder Service pack op internet, dan is hij binnen een kwartier geinfecteerd met zooi.Mobiel kunnen browsen zonder tapatalk is trouwens bijv een verbetering die echt wel nodig was imo
Ik kan het niet zo goed horen, maar het lijkt wel het geluid wat ik ook had. Ik had geen bewegende pook maar dat lijkt ook wel op vergelijkbare filmpjes op YouTube :(
Vrees dat het slecht nieuws is…. :(Dr manta heeft stuggere
Die heb ik er bij mij ook in zitten, weet niet of dat stug genoeg voor je is maar hier staat ie tussen :)
(Motorsport versie)http://dr-manta-shop.de/epages/0859c4be-b99b-4b88-8216-6a78b07dc4b5.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/0859c4be-b99b-4b88-8216-6a78b07dc4b5/Categories/9ce3eb7e9ba5cbe1c2e9c3afe227e388/eabea8ac3b4e4253d04280c566e7b506″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Sorry duurde even voordat ik reageer:
Bedankt voor de info en het uitzoeken, ik zal je even een u2u sturen Vinci!
@2000 wrote:
Bij meerdere merken is de auto uitgevoerd met een soort van kogelschakelaar. Bij een ongeluk rolt de kogel uit de “zone” en verbreekt daarmee het contact. Misschien is dat wat? Weet zeker dat een oudere ford fiesta er 1 heeft, want ik heb daardoor is met pech gestaan.
haha ja ik las ook zoiets, maar ik weet niet of dat een succes is met een verlaagde manta met harde gele koni’s :D
als ik een of ander signaal ergens van zou kunnen gebruiken dan zou dat mijn voorkeur hebbenis voor in een manta met c20xe
Maar ik heb contactppunten en dubbele carburateurs, geen ecu
dus volgens mij geeft mijn bobine ook al signaal als ik contact aan zet toch?Dat lijkt me een heel goed plan, steek er veel van op geniet van de tijd dat je samen met je opa er aan bezig bent.
Pak het rustig aan, niet teveel en te wild in een keer, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven heVoor hulp kun je best hier terecht hoor, of voor kennis, maar dan beter met concrete vragen en een beetje realisme erbij :)
Hou het enthousiasme vast en voeg er wat kennis en ervaring aan toe dan komt het wel goed@asconaB2.0 wrote:
Haasje 17…..1,6 van een astra zeker ja dan snap ik dat.
Duuuus mr 16klepper denjt de wikipedia van opel forum te zijn haha
Oke , dus ik heb het erover gehad met een collega en ben van plan er toch c20xe in te doen.
Weet iemand hiervooreen versnellingsbak ? Of past mijn 5bak eronder die volgens mij uit een c ascona komt.
Dan moet ik hem toch kopen met kabelboom?
En de uitlaat aanpassen denk dat dat de beste oplossing isDat is ie ook wel eigenlijk :)
Misschien goed moment om te leren dat iemand die niet gelijk met je mee praat soms degene is die het goed met je voor heeft.Zou als ik jou was eerst gaan rijden met een standaard motor en dan eens gaan inlezen en nadenken over wat je wil veranderen.
http://www.howstuffworks.com” onclick=”window.open(this.href);return false; en dat soort sites beetje doornemenBegin eens met een ander luchtfilter of uitlaat en dan gewoon stap voor stap verder, nokenassen, en dan kiezen welke kant je op wilt, turbo of niet, injectie of carburateurs etc dan leer je alles terwijl je het doet.
Plus in de tijd dat je rijdt zul je ook zien dat je wel kunt gaan tunen, maar is je basis wel goed? Is je auto roest vrij?
Heb je ook aan je remmen gedacht?Beter zorgen dat je bijvoorbeeld goed stil kan komen te staan en dat je auto door de apk komt voodat je al je geld aan de motor uit geeft toch?
ja, denk dat je met olie erin wel het goede resultaat hebt
met de 2.2 direct zit ik op 1:12 – 1:13 geloof ik
Dat zou met die 1.8 ook wel te halen moeten zijn toch?
Wel veel verschil tussen binnen en buiten bebouwde kom trouwens.@louwe 16 klepper wrote:
inderdaad die van de 205 gti past gewoon
maar ik twijfel of je dan alsnog genoeg ruimte hebt in n c kadett????
Oh ik bedoel met mijn “past gewoon 100%” ook dat het technisch op de ontsteking past, of er genoeg ruimte is bij een c kadett weet ik niet.
Bij mij op de manta heb het kachelhuis verbouwd en geloof dat dat ook wel echt nodig is@witje2.4 wrote:
En gaat dit passen dan ivm Kachelhuis. Zou graag in contact komen met iemand die dit ook werkelijk heeft.
Maar met de verdelen van een 205 is het dus passend te maken ook als die nie geheel hetzelfde is.Ik heb er zo eentje op zitten, weet zo niet precies het onderdeelnummer.
Als je je huidige mee neemt naar de autoonderdelen zaak dan zie je wel meteen welke je moet hebben.
Past gewoon meteen en 100%Gisteren gelast, vandaag spul tegen roesten erop en ff testritje gemaakt :)
Het bleef vast zitten dus zal goed zijn zoBedankt mannen, tis weer gelukt met jullie hulp
@louwe 16 klepper wrote:
@Maartuh wrote:
Yep…
Hoe verstevigen ze dit normaal dan?2 stemmen voor gewoon lassen dus…
eigenlijk 1 voor gewoon lassen
verstevigen is beter ;)
dikkere carresorie ring erop lassen
en daarna stukjes strip van 4 zijden
over de toren naar die dikkere ring lassenzal voor je zoeken of ik er nog ergens n plaatje van heb ;)
Niet teveel moeite doen om op te zoeken hoor, vind het wel interessant om te zien maar zal waarsch. Toch de gewone manier doen. Als ik een rups leg, trekt plaatwerk dan niet krom
Yep…
Hoe verstevigen ze dit normaal dan?2 stemmen voor gewoon lassen dus…
-
AuteurBerichten