Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi Thom, Ik verdenk de thermostaat bij jou die het niet meer doet, deze blijft gewoon open staan, de Astra moet naar een paar minuten al warme lucht geven, van die monteur met dat draadje geloof ik niet, als ik monteur had geweest had ik dat even gefikst voor de klant, SUCCES ermee.
24 maart 2019 om 21:21 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18364979[quote quote=18364527]is hier nog iemand die er eentje over heb of recent een bestelling heb gedaan? Gr Rudy[/quote]
Heb er van de week 1 binnen gehad, ziet er prachtig uit en dat voor 83euro thuis gestuurd.
Die radio”s zitten redelijk goed in een bak geperst, als je de vorkjes gebruikt waar je normaal een radio er mee uitrekt moet dit lukken, ik haal meestal nog even het dashbord kastje eruit dan kan je de radio vaak nog even een duwtje geven van onder, niet van achteren hoor want dan zit je tegen de bak aan te duwen waar de radio in zit geschoven.
Denk aan een defect thermostaat die niet open gaat, dan gaan inderdaad de koelslangen op druk staan en kan je ze niet indrukken, dan druk hij het koelvloeistof wel ergens door een zwak plekje heen, zodoende je lekkage.
Je hoeft de bumper er ook niet af te halen, een lamp moet je ook zo kunnen verwisselen, eigenlijk moet je even die draaidop bij jou eraf halen en dan even met en zaklamp er in schijnen dan zie je zo de asjes zitten voor de afstelling, ik weet het het is een krap klusje omdat je er slecht bij kan, als je de auto opkrikt lukt dit beter, ik durf niet precies te zeggen welke het is op de foto, ik ga er van uit de 2 achterste ronde schijfjes, maar wat voor sleutel hier op moet kan ik even niet zien.
Ik denk dat je in het lamphuis moet zoeken, deze torcx schroef zit er naast, heeft niets te maken met de mistlamp, als je het lampenhuis even bekijkt aan de binnenkant zit er een plastice stift met schroefdraad erop, hier kan je de afstelling mee regelen.
Ik dacht contact aan ruitenwissers aan en waar jij ze wil hebben meteen het contact sleutel omdraaien ,dan blijven ze staan op die positsie.
Denk dat je dit helaas niet gaat lukken, ik zou dan een ander 2e hands kopen met code.
Dan is het inderdaad enkelt omwisselen, let ook op het binnen werk wat erin zit deze moet ook uit het consoul vandaan anders past de radio niet.
`De rood/grijse door knippen, dan blijft de datum staan,
[IMG]http://i66.tinypic.com/ny8twp.jpg[/IMG]
Als het goed is zitten er 4 gaatjes in de hoeken van de radio, er kan nog een inbus bouten in zitten deze moet je er even uit draaien en dan deze vorkjes (zie link) in de gaatjes van de radio duwen ,en dan proberen de radio eruit te trekken, ze kunnen wel eens los schieten maar dan weer opnieuw proberen,
[IMG]http://i64.tinypic.com/se9937.jpg[/IMG]
Kijk even de zekeringen na, misschien is er net een kapot gegaan die dit moet aan sturen.
17 december 2016 om 23:30 In reactie op: Lampje van de automaat knippert en motorstoring, is niet uit te lezen #18335086Hier kan je zien (zie link) als je de pizza punt open maakt, let op de veertjes die kunnen weg springen, door het verharden van het vet kunnen de koperen puntjes geen contact meer maken zodoende dat de automaat in de nood loop gaat, SUCCES ermee.
Deze hulp veiligheids middelen, gaan altijd vanzelf weer aan als je het contact uit gezet hebt, dit is om te voor komen dat je het vergeet aan te zetten terwijl je achteruit rijd en DENK dat het aan staat maar niet heus, Software matig bedoel ik dat ze het in de garage op de uitlees kast het misschien wel uit kunnen schakelen, maar ik denk dat ze hier niet gek op zijn om dit te doen, daarom gaven ze jou dit antwoord al.
Veiligheid voor alles bij Opel hé, maar als jij de auto weer in zijn eerste versnelling zet moet de parkeer hulp toch weer uitgeschakelt zijn neem ik aan, maar als jij de pook in zijn achteruit laat staan blijft dit in geschakeld, Misschien kan je dit software matig uit zetten.
De kunst is natuurlijk van het spuiten dat er een mooie gelijke verflaag zonder druipers erop komt, ieder zijn vak natuurlijk, maar voor een paar tientjes kan je altijd even 1 zijkant proberen, glimment is ietsjes moeilijker als mat.
Kan nooit veel kosten, een spuitbus met een weekmaker erop spuiten daarna mooie zwarte verf erop en de irritatie is weg van deze steeds maar weer wit uitslaande dorpels en stoot randen, en dan heb je de smaak te pakken, doe je ook nog even de deur greepen, SUCCES er mee.
12 augustus 2016 om 18:30 In reactie op: Lastig om interieur-filter te plaatsen Astra G (tips) #18324056In de ronde uitsparing in het midden kan je precies met je hand en pols in om het filter te begeleiden, inderdaad even rottig, omdat je bij het begin ook nog een knikje moet geven, het filter mag niet terug veren, anders zit hij klem en doet deze ze’n werking niet goed, ik had ook nog een extra dure, eentje met koolstof, filtert bijna alles, krappe constructie.
Als je naar een automaterialen zaak gaat met je remleidingen, die maken ze zo na voor je van flexiebel koper, als dit klaar is dan weer er onder freubelen en ontluchten de leidingen, het meeste werk en tijd is het terug plaatsen, moet te doen wezen als je een beetje kan sleutelen.
Wat kleed dit weer mooi af met een paar van die velgen, wel elke week een doekje er doorheen halen.
Even mooi aan kleden zo’n station en je hebt een sportief uiterlijke gezicht, staat hem goed.
Homocaneet misschien bijna aan zijn einde, meestal hoor je dit als je het stuur helemaal omgooit en dan als je weg rijd moet je het horen schuren.
Ik denk dat je beter een andere stoel en een deurkaart kan halen op een of andere onderdelenlijn of sloop, dan het laten repareren, een uurloon kost al 80euro, en daarbij komt dat er een overvloed van Astra onderdelen zijn, dus moeilijk moet het niet wezen om wat te pakken te kunnen krijgen.
Een vuilniszak werkt ook prima.
Deze mag gezien worden, prachtig mooi strak station karretje, niks meer aan doen, ik hou ervan.
-
AuteurBerichten