Radio CDR 500, Astra G.

Forumindex Forums Modellen Astra Radio CDR 500, Astra G.

  • Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maart 2018om 17:49 door Anoniem.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18352868
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hoi luitjes,

      Na een poos in het Tigra forum actief te zijn geweest, nu hier. Sinds zaterdag in het bezit van een Astra G hatchback uit 1998.

      Kort vraagje:

      Kan ik de originele CDR500 gewoon simpel omwisselen voor mijn eigen radio of moet ik nog op bepaalde zaken letten?

      Bij de Tigra was het gewoon simpel wisselen zonder problemen.. en wil mijn sony met BT er weer in.

      Bij de Astra G lijkt het wat lastiger ivm stuurbediening etc.

       

      Gr. Geeviz

       

       

       

       

      #18352884
      miraltje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        als je de stuurbediening wilt behouden/gebruiken ben je een lead kabel en interface van sony nodig.

        #18352975
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Een soort stalk adapter.. meen ik. Maar gewoon radiootje overzetten is geen probleem toch.. Of moet ik specifiek nog op dingetjes letten?  In de Tigra was het wisselen stekkers vastklikken klaar, en het geelrode draadje wisselen.  :smiley-car:

           

          Stuurwielbediening gebruik ik niet.. :)

          #18353026
          linfiel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 July 2011

            Dan is het inderdaad enkelt omwisselen, let ook op het binnen werk wat erin zit deze moet ook uit het consoul vandaan anders past de radio niet.

            #18353027
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              die zal ik inderdaad ook even vervangen door degene die bij mijn radio zat.. :)

              #18353352
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Idd dat kan

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.