Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
done # 164
als t goed is dan moet die 1e versnellingsherkenning uitgeschakeld zijn met het chippen?
Hoeveel turbodruk rijd je, heb je er een (betrouwbare) meter aanhangen?Lampje ging bij mij nooit branden als ik met teveel druk reed, kreeg alleen fuel cut .
ringetje pers je zo op het differetieel, en dat diff haal je zo uit een f18 bak, heb t zelf ook al gedaan jaren geleden . . .
zal wel om de koelvloeistofleidingen gaan.
De retour van de radiateur gaat op de aanvoer van de turbo. De afvoer van de turbo gaat het koelvloeistofreservoir in. Eventueel (als ie nog niet afgedopt is) het slangetje wat van je inlaatspruitstukverwarming afkomt ook het koelvloeistofreservoir in.
Wij zijn heel gek op foto’s hier!!
motorsteun distributiezijde van de D -kadett,de achterste motorsteun van de D -kadett, en de voorste versnellingsbaksteun zul je zelf moeten maken. Mijn oude D -kadett was toen ik hem kocht met een f28 bak, zat dus een zelf gelaste steun onder.
Succes!:vertag :angel :thumbup
met zwarte bougie’s kan het niet aan te weinig benzine liggen. denk eerder ontsteking, wanneer zijn de verdeelkap/rotor/kabels/bougie’s voor het laatst vervangen? misschien even aan de uitleeskast, misschien wel de temp sensor die overleden is. of misschien wel de luchtmassa meter die stuk is.
laat dan een buis in de rolkooi zetten waar je de gordel’s aan bevestigt, zodat ze precies recht naar achter lopen :O
zit die stoel nu niet wat aan de hoge kant??
hey mooi neusje zit er in. . lays?? oh nee ik zie het CROCKY :P
gaat goedkomen maat!! ps van8 leuk gespeeld!!! -
AuteurBerichten