Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hoe ga je dit allemaal afdichten? ken me voorstellen dat het pasvlak niet echt recht is na al het laswerk..
oke paypal dus.. zijn hier geen extra kosten aan verbonden dan? en hoe werkt paypal ongeveer is dat een soort buffer rekening?
die bovenste aansluiting op die surgetank… hoor je die niet te gebruiken als retour naar je tank? aangezien de lucht in dat tankje naar boven gaat en je die er juist uit wilt hebben…
heel appart is dat een wrapping?
ik heb er ook 1 laten maken maar dan niet van alluminium was ook zo rond de 350/400 euro kwijt. nog geen maand later laat een kennis van mij er 1tje bouwen van alluminium voor 330 euro voelde ik me ff stom.. ben benieuwd wat er voor dit mooie exemplaar betaald is……
ohwww oke ik dacht eigenlijk dat alle pedalboxen dat hadden.. wat heb je anders aan een pedalbox behalfe dat je onwijs hard op je rem moet trappen?
ik zie dat je een pedalbox hebt en daarbij ook nog een remdrukventiel bij je handrem. maar eigenlijk is dat dan toch niet meer nodig omdat je met de pedalbox het verschil tussen voor en achter kan regelen.
te hoog voor de motorkap bedoel je?
ik heb bij remo 105 mm gemeten tussen kleppendeksel en motorkap en de turbo is gelijke hoogte als de kleppendeksel
ik denk dat de hoofdremcilinder eerder in de weg zit..opzich kan ik wel een bescherming tussen de kap en turbo maken.
maar zoals jij het hebt is het hellemaal mooi!!dus hoe hard rijd hij bij 7000 toeren?
jahoor zat ruimte heb een 400 uitbouw king: rij nu 15 inch
hahah ja zoiets dacht ik al.. zal wel erg veel toeren maken met 120 kmh
oke ik ben morgen de hele middag in wormerveer aan me ascona dus dan bel ik je morgen wel ff als het je uitkomt.
@remo 07 wrote:
Hey lars jij woonde toch bij mij in de buurt?(Zaandam)
Je mag altijd bij mij ff komen meten hoor,wil evt ook wel naar jou komen als t niet te ver is….oke dat zou wel echt te gek zijn! idd mijn ascona staat in wormerveer vlakbij het station.
alleen rijd hij op dit moment niet. heb je mischien voor mij een foto van jouw motorruim? dan kan ik die uitprinten en de maten erbij schrijven.. wanneer schikt het je een zaterdag of zondag?oke ik kan het niet in me ascona passen omdat daar ie cih turbo nog in ligt
maar hoeveel ruimte zit er ongeveer tussen bovenkant kleppendeksel en motorkap?ja maar das nou juist het probleem… ik ken het nog nie meten want er hangt nog een cih turbo in me ascona. als ik nou het let blok erin kon zetten dan had ik wel kunnen puzzelen maar ik heb nu geen idee hoeveel ruimte ik over hou..
oke en hoe voldoe ik aan de apk eisen dan? hij moet namelijk wel op de rem kunnen blijven staan
bij biesheuvel geweest, dat radiateurtje kost 749 euro volgens mij zijn ze nie helemaal wijs, hij is nog geeneens groter of dikker. :wtf
oke oke wat kost die van biesheuvel dan?
maar die is zeker orginele dikte?
hey remo even en vraagje.
hoeveel cm ruimte zit er bj jouw tussen de radiateur en het motorblok? wil eigenlijk een alu radiateur laten maken die iets dikker is maar wil wel ruimte behouden voor de spal koelvin.
naja ik heb er geen haast mee hoor voorlopig staat ie er denk ik nog wel even. heb eventueel ook nog en kleinere variant t koop volgns mij van de ascona sport
ik zag je van de week nog voorbij scheuren n zaandam vlakbij een bouwwerk waar vd gragt bouwt, klonk goed dat motortje!
klopt ik bied deze te koop aan,
er hebben overigens wel foto´s van mijn ascona op de site gestaan ooit!
heb voor deze klep ook 150 betaald dus heb hem ook maar voor deze vraagprijs erop gezet.
ben zelf verder gegaan met een volledig poly kleptja hoe zal ik het zeggen` keb een as van een bmw m5 eronder gezet en die moet op een opel getrag 265 dus het is ff puzzelen´
ben op het moment de kooi aan het aanpassen en ben nog met een c20let blokje bezig voorlopig rij ik nog nietwaar heb je die aandrijfas laten maken? ik kom zelf uit wormerveer en moet binnenkort ook een aandrijfas op maat laten maken.
maar zoek een bedrijfje in de buurtja je hebt gelijk!! kon dat adres nog niet maar bedankt!!
thinner is verschrikkelijk agresief dat zou ik als laatste optie proberen
-
AuteurBerichten