Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door opel4ever
Wij van CDT vonden het ZEER gezellig en geslaagd!CTN :thumbup
Ach een regenbuitje waar hebben we het over, aan de andere kant van de wereld staan ze er op te springen, en wij staan met allemaal dikke bakken op een meeting, wat hebben we het toch slecht getroffen.
Denk dat de blaaskaken, nog een beetje groen zijn in het meeting gebeuren.
Misschien dat jullie de meeting nog kunnen herhinneren van Sport Corsa club, toen die boer het gras had omgeploegd, dat iedereen op zand kwam te staan, en ineens begon te stormen, dat party-tenten van 6 bij 3 over de auto’s waaide.
Kijk dan mag je klagen ja!!!!!:jerry
Maar dit klein beetje regen, laat me niet lachen, en tja anders ga je toch gewoon 4×4 rijden, ik heb nergens probleem mee gehad dat ik vast kwam te zitten :)
de regen maakte me ook niet zoveel uit hoor was wel super verder hoor. alleen is het een kleinere meeting als we gewent zijn denk ik. ik kwam er met mijn niet opel goed doorheen heb mijn auto het terrein op gereden en 2 vouwwagens meegenomen zonder vast te zitten en die modder trofee zit nog op de auto :jerry
ik vond dat de indeling van de velden niet helemaal top was geregeld maar kwam wel goed uiteindelijk
ook was het jammer dat er geen sanitairwagen was om te op te frissen want die toilet wagen kon je
niet eens water in een fles of kan doen.
het feestjuh in Stuivezand was wel superrrrrrrrr flink liggen stuiteren. Ook zouden ze meer aan EHBO moeten
doen deze was slecht te vinden en duurde lang voor er iets was geregeld.
verder was het wel top hoor !standaard bij een Opel
Waterpomp
spanrol
looprol
distributieriem
multiriemje hebt het dan toch los zal er eens naar kijken van de week of ik het zo kan vinden anders gooi ik de distributie wel even los
ja het is geen schurend geluid dus waterpomp ?? ga er wel even naar kijken het is echt een raar geval.
heb al veel dingen gehoord maar dit is net een los zittende krukas poulie idd maar toch slingert hij niet.
waterpomp is meer een schurend irrirant geluid wat aan blijft houden.als ik het gevonden heb post ik de updates !
jep dat heb ik als eerste bekeken en hij slingert ook niet.
zal hem van de week een op de brug zetten en alles even uit elkaar trekken en kijken
of ik iets kan vinden misschien wel een spanrol ofzo :o:wtfmaakt ie dan zo’n raar geluid alsof er een poulie klappert ?
het is alleen hoorbaar bij stationair draaien.
hij heeft wel begin dit jaar zonder olie gereden dus zou kunnen wat je zegt….
even de nokken op de nokkenas meten met de schuifmaat en eventueel kijken of er speling in de nokkenas
zelf zit ( nokkenaslagers )….wat voor een lagers zitten er om de nokkenas heen aan de distributie zijde lager schalen of kogel lagers want de nokkenas moet je er via de ontstekingszijde uithalen toch ?
Carlo
origineel gepost door wim-v6
komt eigenlijk weinig voor.wat wel voorkomt is een versleten nok op de nokkenas, maar dat is juist aan de ontstekings zijde.
Willem
enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken ? Dit is geen bekend opel probleem om het zo maar te zeggen ?
andrew2 wel die opende dit topic….
ik heb helemaal geen opel :o:vertagwel veel in gereden en ik werk er regelmatig aan dus ben ook wel beetje opel gek hoor:D
oke ja bedankt voor je info !
Zal er u rekening mee houden als ik autos tegenkom met deze motoren.
Was vooral een vraag of dat dit vaker voor komt omdat ik er in 1 maand tijd 3 tegen ben gekomen….origineel gepost door Van het Ende Customs
wat denk je van je verrijking ( benzine kleeft an de wand) LPG niet dus verzuipen.
Het heeft nog meer redenen.
Het wordt niet voor niets zo ontwikkeld.wat heeft dit met de omschakeltijd te maken van je LPG installatie ??
Welk merk en systeem zit er in jou Omega ?
een uitlaatspruitstuk lassen gaat sowieso niet lang goed, meestal scheurt ie erna precies naast de las.
oke dan weet ik dat dan kan ik daar rekening mee houden als er iemand die betreffende motoren wilt kopen ( de autos waar deze in zitten )Carlo
nee het is echt in de motor zelf, de distributieriem heb ik bekeken als eerste ff snel die was goed en niet slap en ook het nokkenastandwiel had geen speling.
zou het kunnen zijn dat er speling op het nokkenas lager zit dit zal wel een glijlager zijn neem ik aan heb deze er nog nooit uitgehad bij een Opel.
:wors
jou assie stond er naas op de dock50 meeting hoor !!
maaruh waar is ons topic gebleven is spoorloos…..
origineel gepost door Lange Henk
Het schijnt ook mogelijk te zijn dat je enkel op LPG rijdt. Dus ook starten.
Het ligt een beetje aan je merk gasinstallatie. Bij mijn Vialles was het zo. Contact aan en gelijktijdig op de omschakelknop drukken, die voor ongeveer 30 seconden ingedrukt houden en dan moet het controle lampje overgaan van rood (benzine) naar groen (gas). Het enige is wel dat je echt zo af en toe op benzine moet gaan rijden, om de injectoren een beetje gangbaar te houden. Dit truckje werkte wel bij mijn Volvo 740 (met carburateur) en niet bij mijn Volvo 940 (injectie), dat moest anders, maar hoe wilde de garage niet verklappen.
Vraag het eens aan een LPG-installateur.Groetn Henk
dit zijn allemaal omwegen die je eigenlijk niet hoord te doen !
het programma schakeld zelf naar bepaalde tijd dit is door Vialle speciaal gemaakt voor jou type auto.op benzine starten is namelijk zodat je je klepzittingen en kleppen niet aan gort helpt !
origineel gepost door Manta Cabrio
Is het mogelijk om de inhoud van de LPG-tank af te lezen via de standaardbenzinemeter? Ik had ooit een volvo 440 en daar schakelde de brandstofmeter gewoon mee over met de brandstof waarop je reed. Dus geen extra (LED)metertje voor je LPG.
Btw het gaat bij mij om een zafira 1.8 uit 2003
Alvast bedankt voor de tips.welke installatie heb je wat is het merk en type….
he paashaas !
mooie vectra heb je gekocht !
zie hem wel weer in sevenum waarschijnlijkik sleutel zelf ook veel aan Opel en ook veel klanten rond rijden in opels !!
heb zelf 2 jaar in een Astra F gereden, ook was ik te vinden op OPN sevenum 2008 ! -
AuteurBerichten