lpgtankinhoud aflezen via benzinemeter

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen lpgtankinhoud aflezen via benzinemeter

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207739
    Manta Cabrio
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2004

      Is het mogelijk om de inhoud van de LPG-tank af te lezen via de standaardbenzinemeter? Ik had ooit een volvo 440 en daar schakelde de brandstofmeter gewoon mee over met de brandstof waarop je reed. Dus geen extra (LED)metertje voor je LPG.
      Btw het gaat bij mij om een zafira 1.8 uit 2003
      Alvast bedankt voor de tips.

      #17429861
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        mijn vorige vectra ’98 had een koltec LPG systeem en die was gewoon op de originele brandstofmeter geschakeld. Geen extra leds oid.

        nadeel is wel dat je als je op LPG rijdt niet kan zien hoeveel benzine er in zit.

        #17429862
        Van het Ende Customs
          Lid sinds:
          1 April 2008

          kan wel, dan moet je een tankzender op je tank zetten met exact dezelfde weerstand als de originele benzinemeter in de tank. via een relais moet je m dan doorschakelen.

          suc6

          #17429863
          kermisgek
            Lid sinds:
            1 December 2008

            origineel gepost door Manta Cabrio
            Is het mogelijk om de inhoud van de LPG-tank af te lezen via de standaardbenzinemeter? Ik had ooit een volvo 440 en daar schakelde de brandstofmeter gewoon mee over met de brandstof waarop je reed. Dus geen extra (LED)metertje voor je LPG.
            Btw het gaat bij mij om een zafira 1.8 uit 2003
            Alvast bedankt voor de tips.

            welke installatie heb je wat is het merk en type….

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.