Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
- Niemand die mij dus kan helpen aan een sleutel inwendig printje met 2x druktoetsen, eventueel met die complete twee knops sleutelomhulsel. Maar goed, 1x printje zou al fantastich zijn.
Mijn huidige contactsleutel heeft geen print meer inside. Dus alles gaat nu handbediend met twee sleutels. Een voor het contact en een voor de deur en achterklep. De sloten van de deur en achterklep zijn nog origineel, en heb daar nog een passende sleutel van, ook zonder print inside. Dus zonder Afstandbediening. De sleutel van het vernieuwde contactslot, past dus niet op de rest, en heeft dus een defecte print.
Hallo leden.
Mijn vraag is, ik heb een tijden geleden een nieuw contactslot laten vernieuwen. Vervelend was wel dat dat deze sleutel niet meer op de bestuurdersdeur en achterklep paste. Nu is de sleutel (ik had er maar 1) kapot. Op het printje zijn ook de druktoetsen kapot. Eigenlijk zou ik willen dat alles sloten weer met eendezelfde sleutel te bedienen was. Kan ik een nieuw contactslot laten vernieuwen met twee nieuwe sleutels die dan weer gaan werken op de orginele deur en achterklep sloten, dus sowieso ook weer met de afstandsbediening? Of moet ik dan alles sloten vervangen. Zo zag ik bijvoorbeeld dat je desnoods een nieuwe sleutelcover kan bestellen, maar zonder printje erin. Dus dan werkt die afstandsbediening niet. En mocht ik aan een printje kunnen komen dan moet deze ook nog uitgelezen worden. Dus ik weet het nu niet meer. Vraag is dus wat raden jullie mij aan, en heeft iemand bijv. zo een printje?als eventuele oplossing. Het is dus voor mijn Opel Astra caravan G 1999 32-DN-DX tweekops sleutel.
Beste reageerders,
Aan amp. Loopt er niets.
0.00
Gelukkig.
Bedankt voor alle reacties. :dank-u:
[quote quote=18462637]Kan ik de lekstroom meten met de multimeter op Amp stand. De meter dus tussen de losgekoppelde min aansluiting, en de min Pool van de accu. Wat mag de waarde dan zijn? Contact uit.[/quote]
[quote quote=18459398]<p style=”text-align: left;”>Hallo forumleden.</p> Ik heb uit mijn Opel Astra G caravan F35 okt. 1999 die bedienings console ( die met koud/ warm knop, snelheid ventilator knop, en uitblaasstanden knop) gehaald. Reden, omdat die meeste rechtste knop op dit paneel op de twee bovenste standen niet goed meer werkt. Nu zag ik dat de grijze staalkabel niet meer ver genoeg uitgetrokken kan worden. Als ik eraan trek dan hoor ik wel een klep open en dicht gaan, maar aangesloten op beugel aan de achterkant van de standen knop ( de meest rechter knop dus) gaat de handel niet ver genoeg naar rechts. Lijkt alsof op de een of andere manier het staalkabeltje ineens te kort is, dus niet verder uitgetrokken kan worden. Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak is. Want waar zit die klep die open en dicht gaat als ik aan deze kabel trek? Of zou deze staalkabel aan die klep dubbel zitten. Hopelijk heeft iemand de oplossing, een tekening van de montage voor bekabeling van dit bedieningspaneel, of ander raad. Mvg. Jopske[/quote]
Hallo Groothuis27.
Mijn hemel van de Opel Astra G 1999
Ligt boven op mijn hoofd, er achter zit iets van verteerde schuimrubber.
Vieze droge poederachtige troep dus.
MAAR, heeft u die hemel nog?
Kost die dan?
Ver weg van Arnhem?
En is die kant en klaar zo over te zetten?
Gaarne een reactie.
Gr. Jopske
Bedank voor uw informatie. Bouten losgemaakt met torxbus T40 en stevige lange ratel. (inderdaad zwaar werk). Heb de rail nagekeken, en de oorzaak blokkade was een muntje van een warenhuis voor zo een boodschappen wagentje. Gelukkig hoefde de stoel er niet uit, en ook hoefde ik ook niet de bedrading los te koppelen. Bouten weer vastgezet en probleem opgelost.
:dank-u:
- Toch even een vraag, ik heb dus een Opel Astra G station oktober 1999. Nu wil ik de bestuurdersstoel eruit halen omdat deze niet meer te verzetten is. Maar nu zitten er aan de achterzijde van de rail boutjes met Torx. Waardeloos is al dat de diepte van de Torx niets te veel is. Maar het grote probleem is dat die boutjes met een bitje en sleuteltje met geen mogelijkheid is los te maken. Kom gewoon kracht tekort. Nu las ik op internet dat er busbitjes zijn voor aansluiting op een stevige ratel uit een doppendoos. Ik wil dat dan bestellen, maar wat voor een maat is dat dan. Hier heb ik enkele bitjes om te passen, maar allen passen ze een beetje. CR-VT-40 en CR-VT-50. Maar welke Torx met bus moet ik nu bestellen, iemand bekend met de juiste maat? En zit er onder mijn stoel hier ook airback aansluiting? Hoop dat ik die stoel eruit krijg (grijs) en er een ander goed oudje voor kan vinden. Pffff wat een vragen, sorry hoor, maar kom er maar niet uit. Hopelijk hebben jullie de oplossing.
<p style=”text-align: left;”>Ik heb hem nog niet laten uitlezen. Maar stel het is de transponder in het contactslot, hoe is het dan te verklaren dat hij steeds weer werkt na ongeveer 15 minuten wachten. Lijkt wel of er dan iets af moet koelen. Vreemd is het ook dat deze storing ongeregeld tevoorschijn kan komen, soms om een paar weken, soms zelfs na enkele maanden. En altijd krijg je deze storing nadat er even mee is gereden, je tijdelijk stopt met uitgeschakelde motor, en daarna weer wilt starten, De rest van de tijd start de auto perfect. En vreemd is het dan toch ook, als de motor weer niet start, je hem wel aan kan duwen? Dan zou als er iets was met die transponder hij dan toch ook niet zal starten? Geblokkeerd dus.</p>
De startmotor geeft geen enkele klik. Alles zwijgt, behalve de verlichting. Toch gek dat de motor weer te starten is, na een tijdje wachten.
Bedankt jasper.
De waterpomp is 2 jaar geleden ook vernieuwd gelijk met de distributieriem.Opel Astra G Estate Caravan (Station) F35
4 Cil. 74PK 55kW
X16SZR Oktober 1999
Einddemper OL2487APlaatje deur:
ADAM Opel A9
E1*98/14*0087
WOLOTGF35Y8008151
Z 147 XXCPDe monteur mat de temp. aan het begin van de radiator, en was redelijk koud, maar aan aan het eind van de radiator heet.
Zelfs tot aan de slang aansluiting op het motorblok. (vlakbij die distribitiekap.)
Als ik de binnenkachel trouwens op zijn maximum zet, dan is de luchtstroom naar binnen ontzettend heet.
Kleur koelvloeistof redelijk donker zo te zien.
Volgens de monteur geen goede doorstroming.
Toch ff 275 eurootjes vooralsnog voor een vermoedelijke oorzaak.
L.S.
Opel Astra station eind 1999 F35
Vandaag liep mijn motor temperatuur over de 100 graden.
Dus vlug naar een (nog even) open garage om dit na te laten kijken.
Koelvloeistof was op normaal niveau, ventilator draaide perfect, Bij rijden onderweg over de 100 graden.
Bij stationair toerental over de 100 graden.
Maar als ik de kachel binnen op volle warmte afgifte zet, en de fan daarvan op maximum, dan blijft de motor temperatuur rond de 85 graden bij rijden en stationair toerental.
De monteur wist in principe niet was er loos was, maar nam aan dat de thermostaat kapot zou zijn, of alles verstopt.
Bij het verwisselen van de thermostaat, was het een best dure grap omdat dan dat distributie gebeuren eraf moest omdat daarachter die thermostaat zou zitten.
Met toch ook weer een nieuwe distributieriem, ondanks dat die 2 jaar geleden al vernieuwd was.
Doorspoelen van het systeem zou onmogelijk zijn, en was het ook nog maar afwachten of het van het vernieuwen van de thermostaat alles verholpen zou zijn.
Iemand een idee wat er loos zou kunnen zijn? en zit die thermostaat inderdaad achter dat distributie gebeuren? :help:
De monteur mat de temp. aan het begin van de radiator, en was redelijk koud, maar aan aan het eind van de radiator heet.
Zelfs tot aan de slang aansluiting op het motorblok. (vlakbij die distribitiekap.)
Als ik de binnenkachel trouwens op zijn maximum zet, dan is de luchtstroom naar binnen ontzettend heet.
Kleur koelvloeistof redelijk donker zo te zien.
Volgens de monteur geen goede doorstroming.
Toch ff 275 eurootjes vooralsnog voor een vermoedelijke oorzaak.
Opel Astra G Estate Caravan (Station) F35
4 Cil. 74PK 55kW
X16SZR Oktober 1999
Einddemper OL2487APlaatje deur:
ADAM Opel A9
E1*98/14*0087
WOLOTGF35Y8008151
Z 147 XXCPBetreffende bovenstaande vraag,
hoe demonteer ik de nog huidige (beschadigde schakelaar) zonder schade aan het paneel te veroorzaken waar hij in zit.Bedankt voor de tip.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
L.S.
Een grappenmaker heeft rechts in de hoek van de achterbumper een fikse druk erin gereden van mijn Opel Astra G station F35 uit eind 1999. Geen berichtje achtergelaten.
Heeft iemand een tekening of uitleg waar de bevestigings punten van deze bumper zitten voor demontage?
Oftewel hoe dit te demonteren.
Kan dan proberen de deuk wat terug te kloppen.Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
2 maart 2017 om 03:18 In reactie op: Hallo forumleden, een onbekend persoon heeft een deuk #18339657Onderdelenlijn al ingezet, nog niets opgeleverd. De onderdelen van de Zafira zijn anders, dus niet geschikt.
Bedankt voor de reactie’s.Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Dankjewel, de sleutel was tijdens het uit het contact halen uit elkaar gevallen en de chip was eruitgevallen.
Dus inderdaad chip opnieuw er in en starten en lopenBedankt voor de tips.
Heb maar een nieuwe demper gekocht, zekere voor het onzekere. -
AuteurBerichten