Contactslot en sleutel probleem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18548816
    Jopje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 September 2004

      Hallo leden.

      Mijn vraag is, ik heb een tijden geleden een nieuw contactslot laten vernieuwen. Vervelend was wel dat dat deze sleutel niet meer op de bestuurdersdeur en achterklep paste. Nu is de sleutel (ik had er maar 1) kapot. Op het printje zijn ook de druktoetsen kapot. Eigenlijk zou ik willen dat alles sloten weer met eendezelfde sleutel te bedienen was. Kan ik een nieuw contactslot laten vernieuwen met twee nieuwe sleutels die dan weer gaan werken op de orginele deur en achterklep sloten, dus sowieso ook weer met de afstandsbediening? Of moet ik dan alles sloten vervangen. Zo zag ik bijvoorbeeld dat je desnoods een nieuwe sleutelcover kan bestellen, maar zonder printje erin. Dus dan werkt die afstandsbediening niet. En mocht ik aan een printje kunnen komen dan moet deze ook nog uitgelezen worden. Dus ik weet het nu niet meer. Vraag is dus wat raden jullie mij aan, en heeft iemand bijv. zo een printje?als eventuele oplossing. Het is dus voor mijn Opel Astra caravan G 1999  32-DN-DX  tweekops sleutel.

      🫣

      #18548822
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Je had beter een sloten set kunnen bestellen. Maar je kunt eventueel ook sloten uit elkaar halen en aanpassen totdat je huidige sleutel past.

        #18548826
        Jopje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 September 2004

          Mijn huidige contactsleutel heeft geen print meer inside. Dus alles gaat nu handbediend met twee sleutels. Een voor het contact en een voor de deur en achterklep. De sloten van de deur en achterklep zijn nog origineel, en heb daar nog een passende sleutel van, ook zonder print inside. Dus zonder Afstandbediening. De sleutel van het vernieuwde contactslot, past dus niet op de rest, en heeft dus een defecte print.

           

          #18548908
          Jopje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 September 2004
            1. Niemand die mij dus kan helpen aan een sleutel inwendig printje met 2x druktoetsen, eventueel met die complete twee knops sleutelomhulsel. Maar goed, 1x printje zou al fantastich zijn. :unsure:
            #18548909
            Jopje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 September 2004

              IMG_20231214_014042

              #18548914
              Jopje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 September 2004

                IMG_20231216_174129

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.