Knop rechts bedieningspaneel werkt niet correct

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Astra Knop rechts bedieningspaneel werkt niet correct

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18459398
    Jopje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 September 2004

      <p style=”text-align: left;”>Hallo forumleden.</p>
      Ik heb uit mijn Opel Astra G caravan F35 okt. 1999 die bedienings console ( die met koud/ warm knop, snelheid ventilator knop, en uitblaasstanden knop) gehaald.

      Reden, omdat die meeste rechtste knop op dit paneel op de twee bovenste standen niet goed meer werkt.

      Nu zag ik dat de zwarte staalkabel niet meer ver genoeg uitgetrokken kan worden.

      Als ik eraan trek dan hoor ik wel een klep open en dicht gaan, maar aangesloten op beugel aan de achterkant van de standen knop ( de meest rechter knop dus) gaat de handel niet ver genoeg naar rechts. Lijkt alsof op de een of andere manier het staalkabeltje ineens te kort is, dus niet verder uitgetrokken kan worden. Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak is. Want waar zit die klep die open en dicht gaat als ik aan deze kabel trek? Of zou deze staalkabel aan die klep dubbel zitten. Hopelijk heeft iemand de oplossing, een tekening van de montage voor bekabeling van dit bedieningspaneel, of ander raad.

      Mvg. Jopske

       

      #18459419
      Jopje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 September 2004

        [quote quote=18459398]<p style=”text-align: left;”>Hallo forumleden.</p> Ik heb uit mijn Opel Astra G caravan F35 okt. 1999 die bedienings console ( die met koud/ warm knop, snelheid ventilator knop, en uitblaasstanden knop) gehaald. Reden, omdat die meeste rechtste knop op dit paneel op de twee bovenste standen niet goed meer werkt. Nu zag ik dat de grijze staalkabel niet meer ver genoeg uitgetrokken kan worden. Als ik eraan trek dan hoor ik wel een klep open en dicht gaan, maar aangesloten op beugel aan de achterkant van de standen knop ( de meest rechter knop dus) gaat de handel niet ver genoeg naar rechts. Lijkt alsof op de een of andere manier het staalkabeltje ineens te kort is, dus niet verder uitgetrokken kan worden. Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak is. Want waar zit die klep die open en dicht gaat als ik aan deze kabel trek? Of zou deze staalkabel aan die klep dubbel zitten. Hopelijk heeft iemand de oplossing, een tekening van de montage voor bekabeling van dit bedieningspaneel, of ander raad. Mvg. Jopske[/quote]

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.