Melding ‘Dienst voertuig binnenkort’ verwijderen.

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Astra Melding ‘Dienst voertuig binnenkort’ verwijderen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18418235
    1Paul
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 March 2019

      20210412_170816

      Astra K 1.6CDTI 110CV 2017

      Hoe deze melding verwijderen na een grote beurt op 90.000 km alle filters vervangen maar ze blijft steeds terug komen ook na het resetten van de olie levensduur. Bij de vorige onderhoudsbeurt op 60.000 kwam deze melding niet weet iemand raad.

      Alvast bedankt

      #18547830
      Roland Mergaert
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2023

        hoe deze wissen

        dank

        #18548815
        Jopje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 September 2004

          Hallo leden.

          Mijn vraag is, ik heb een tijden geleden een nieuw contactslot laten vernieuwen. Vervelend was wel dat dat deze sleutel niet meer op de bestuurdersdeur en achterklep paste. Nu is de sleutel (ik had er maar 1) kapot. Op het printje zijn ook de druktoetsen kapot. Eigenlijk zou ik willen dat alles sloten weer met eendezelfde sleutel te bedienen was. Kan ik een nieuw contactslot laten vernieuwen met twee nieuwe sleutels die dan weer gaan werken op de orginele deur en achterklep sloten, dus sowieso ook weer met de afstandsbediening? Of moet ik dan alles sloten vervangen. Zo zag ik bijvoorbeeld dat je desnoods een nieuwe sleutelcover kan bestellen, maar zonder printje erin. Dus dan werkt die afstandsbediening niet. En mocht ik aan een printje kunnen komen dan moet deze ook nog uitgelezen worden. Dus ik weet het nu niet meer. Vraag is dus wat raden jullie mij aan, en heeft iemand bijv. zo een printje?als eventuele oplossing. Het is dus voor mijn Opel Astra caravan G 1999  32-DN-DX  tweekops sleutel.

          :unsure:

           

           

           

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.