Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Topic kan gesloten worden
Klopt, heb de optie ook overwogen om een complete andere auto aan te schaffen. Maar deze heeft een behoorlijke emotionele waarde, vandaar dat ik alleen naar de optie ombouw kijk.
@Freestyler wrote:
Hier de betere foto’s
Auto komt me erg bekend voor, is dit niet de oude van @Jigsaw?
Dit is mijn oude Monza inderdaad
En als het niet te krijgen is, is het wel te maken. Kost natuurlijk wel meer €€€€
Ik werk met stoomlocomotieven van meer dan 100 jaar oud. Ik kan je vertellen: daar helpt ebay ook niet meer :jerry
@kywieman wrote:
A1/ A1.5 en de eerste A2 werden als standaard met 5 bak geleverd altijd 265 gebruikt.
Ongeacht welk motor type.
De latere A2 werd alleen de 265 bij 3.0 geleverd.
Dus ook bij de GSE en de Keinath omdat deze origineel alleen met 3.0 zijn geleverd.Klopt niet, de Getrag 256 werd alleen bij 2.5E en hoger geleverd. Alle andere motoren kregen een Getrag 240.
jammer dat deze al weg is. €450 voor een A1 met airco en leer is geen geld
@GSE wrote:
Het huis van een Monza GSE Senator CD is groter (de ruimte langs de klokken) maar als je de toerenteller los haalt kun je deze wel in een GSI huis zetten,teminste ze zien der verdacht hetzelfde uit en ik gok dat ze 1:1 gelijk,heb zelf ooit eens een gsi toerenteller willen nemen (bij een kadett zijn 2 uitvoeringen bij een Monza maar 1) maar het is bij een idee gebleven.
Ik heb helaas geen monza meer, maar heb ze een keer naast elkaar gehad. Meen mij te herinneren dat de displays van de kadett ook kleiner zijn. (ik wilde ook de ronde toerenteller van de latere gsi’s in de monza tellerbak inbouwen).
Gaat het om Senator A of B ?
Bij het digidash van senator/monza a, kun je de regeling van de toerentallen regelen middels een knopje achterop het dashboard. Dit omdat er zowel 4- als 6-cilinder uitvoeringen zijn geleverd. Zover ik weet is het dashboard van een Kadett kleiner, dus weet niet of het zonder meer past.
Freestyler, die foutcode 19 geeft hij altijd. Heb je al eens naar de LMM gekeken? Kan zijn dat die een verkeerd signaal afgeeft/brak is.
Ik vind zo’n oude gele plaat ook veel mooier staan en in het tijdsbeeld passen (maar om dit nu bij een C-corsa te doen?). Helaas kon ik ook alleen maar bedrijven vinden die er een zwarte rand omheen deden en een klein lettertype gebruikten.
Schitterende wagen! :thumb
En die stoelen, heb ze zelf ook gehad, ze zitten echt heerlijk! :D
@charlois187 wrote:
Ik vind de voorkant erg tof….alleen die deuren, wat een verschrikkelijke domper. :puke
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?27,5043912,5161445#msg-5161445″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Helemaal met je eens. Die voorkant was zo veelbelovend eigenlijk. De rest blijkt dan weer ongelofelijke bagger te zijn. Voor mij geen nieuwe monza dus :thumbdown :thumbdown :puke
Dit zou goed kunnen. Kijk naar de vorm van de achterste wielkast.
Hieronder de monza:
http://www.worldcarfans.com/113070559761/opel-monza-concept-coming-to-frankfurt-motor-show—report/lowphotos#0Bij beide modellen staan ze vrij ver naar buiten, het zou dus goed kunnen dat dit platform gedeeld wordt.
Ik ga hem inderdaad preventief vervangen. Als het motorstoringslampje gaat branden, loopt de motor gewoon door, alleen reageert deze niet meer op het gas, alsof er iets blijft hangen. Je hoort dan wel iets gebeuren/zoemen maar klimmen in toeren of snelheid maken gebeurd niet meer.
*vingers gekruist* hopend op RWD en lijn6 :D
Ik ben voornamelijk geinterresseerd in het platform waarop deze gebaseerd gaat worden. Ik hoop eigenlijk op een geheel zelf ontwikkeld platform, maar grote kans dat deze gebaseerd is op de insignia. In dat geval zal het denk ik een voorwielaangedreven wagen worden. Een geheel nieuwe wagen met een oude naam dus. Ik zie liever gewoon weer een achterwielaangedreven wagen.
Ik laat me verrassen :thumb
Hoi Willem,
Zou het misschien ook het benzinefilter kunnen zijn? Soms als de auto stilvalt kan ik hem niet gelijk opnieuw starten, dit varieert tussen de 5 en 20 seconden.
@Freestyler wrote:
Admiral had de motoren 2.8S, 2.8H (dubbele carb) en 2.8E (alle 6 in lijn)
Diplomat had de 2.8E en 5.0 V8 chevy motorHet verschil in de lampen is midden jaren 70 vervaagt, toen zijn er ook diplo’s geproduceerd op een admiral basis (in feite een admiral met de opties en luxe van een diplomat, dus ook met platte lampen)
Maar het grote verschil zat idd in de luxe en motoren.
Klopt, in de volksmond ook wel “Diploral” genoemd
http://s165.photobucket.com/user/Harald_Hoydal/media/Diploral%20B/77DiplomatB04.jpg.html?sort=3&o=18-koplampen aan voor een paar seconden
-koplampen uit
-wagen startenals inderdaad alleen de hemel en het contactslot defect waren, was het inderdaad een koopje
Lijkt sprekend op mijn oude idd, deze heeft echter een aantal opties meer. Wie weet heeft deze ook een 24v.
Van welke motor komt die van de sennie B ? Ik weet dat die van de c30se gewoon uitwisselbaar is, deze draait ook wat sneller van wat ik me herinner.
t klinkt mij eigenlijk te mooi om waar te zijn, en meestal is het dan ook zo
pff wat mis ik die auto
-
AuteurBerichten