Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey Pipo,
Het is een 260 graden race nokkenas.
Biesheuvel heeft hem Speciaal laten maken omdat het niet te leveren was!
hun kunnen jou miss meer info geven over de lift enz.
en of het dus nut heeft om hem in de 3L te zetten.Gr Remon
4 april 2010 om 19:40 In reactie op: dubbele carburateurs of injectiesysteem met programeerbare o #17650214oke dann
duss als ik het goed wil doen kan ik beter gelijk voor throttle bodies gaan :thumbup
passen throttle bodies op de inlaat spruitstukken die je ook voor de carburateurs gebruikt?
en wat kost een complete set throttle bodies met injectoren enzo?fredericki200
hebben ze bij jou alleen de 6 benodigde sensoren aangesloten of alle 9 voor de optimale afstelling?en wat heeft het programbeerbare systeem bij jou gekost (mag ook via u2u)
Gr Remon
29 september 2009 om 19:38 In reactie op: Witte stekker op het thermostaathuis verwijderen! #17527535en waarom loopt dan de benzine zo je uitlaatpijp in, als je die witte stekker/sensor weg laat ????
ik heb om te beginnen maar een slinger schot van biesheuvel erin gelast!
en al mocht ik ooit circuit gaan rijden zal ik wel iets funtioneel voor de de krukas
maken!Mvgr Remon
ga morge ook effe kijken bij biesheuvel of dat wat is.
heeft trouwens zo’n slinger schot nog meer functie als het olie bijde de aanzuigbius houden?!
Want snap niet dat altijd het 1e lager der uit ligt/verslijd door te weinig olie. omdat juist deze als eerste olie krijgt vanaf de olie pomp.
en dus de andere net zo hard zouden moeten slijten?ik hoor graag een verklaring
Mvgr RemonHey Mikey,
geen dank hoor! zie ik me set te minste nog vaak rond rijden.
ben benieuwd als tie over een maandje klaar is!
en kan ik verder met me echte liefde de standaard witte gsi!!20 februari 2009 om 12:24 In reactie op: 260 graden of een 300 graden nokkenas? waarom het moment ver #17464941hey,
Bedankt jongens. ik begin het nu eindelijk een beetje te snappen:P
zelfs al zou de lift even groot zijn, van de 260 en de 300. dann nog heb je vermogen verlies omdat je minder toeren draaid en dus de geleverde arbeid per tijdseenheid minder is en dus minder druk op de zuiger ;)
Gr Remon
Hierbij mijn CIHtje :
gr Remon
4 februari 2009 om 19:52 In reactie op: 260 graden of een 300 graden nokkenas? waarom het moment ver #17464933hey
ja maar had voor het blok wat voor me project bedoeld was een 260 graden gehaalt!
nou had ik nog een manta gekocht en draaide het blok in elkaar! heb toen een race blokkie gehaalt met een 300 graden erin!maar ga het project verkopen!
en wil/wou daarom miss de 260 graden overzetten! ipv van weer een nokkenas te kopen!maar kan je de lift van een 260 graden ook laten vergroten?
enzo ja heeft dit dan ook zin?gr Remon
hey
nou heb alweer een tijd de nieuwe lagers er in zitten!
nou ben ik toch bang dat de krukas geslepen moet gaan worden.
ben nou 1000 km verder en als tie nou warm is begint tie vanaf de 3000 toeren weer een eigenaardig tikkie te tonen. neem niet aan dat het met vaste klepstoters zijnMvgr Remon
oke dann,
wat is de maat van een nieuwe kruk ?
en wanneer is de speling te groot ?
maar al zou ik alleen de lagers vervangen ben ik duss rond de 160 euro kwijt, en wat voor kosten zouden erbij komen voor een nieuwe krukas/drijfstrang ?ik hoor het graag
Mvgr Remonhey Mr-Turbo,
bedoel je met de lagertap het maantje waar de lager mee om de drijfstang zit geklemt (op ze plek wordt gehouden)
maar wat kan ik dan het beste doen om de voorkomen dat er weer is een drijfstang door het blok komt zetten?
ik hoor het graag
Mvgr Remon -
AuteurBerichten