Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hier nog wat foto’s van de zondag, alleen geen manta’s
Het was erg warm ,dus even het shirt drogen :D
En helaas maandag weer naar huis :(
Niet te veel he, past hij straks niet meer in zijn Speedster. :D
Ha Stefan en Ivanka, niet zo zeuren he over 30,- euro :D .
Daar kun je hier in dit …. land amper 3 uur voor parkeren :puke
Maar verder ziet het er al goed uit, hou hem wel heel tot 14 juni he ;)
@postbusmanta wrote:
Ik zie:
* side-skirts gemonteerd
* meegespoten spiegels
* Zwarte bies op de bumper is verdwenen
* Driehoekje bij de C-stijl en het paneel achter de kieuwen zijn niet meer zwart (helaas)
* Andere velgen
* Stickers verwijderd (ik denk dat de auto (gedeeltelijk) is overgespoten?)
* Gele Koni’s voor?????
* Hij wil opstijgen !!!
* Handrem doet het niet :D :DGoed bezig hoor :thumbup :thumbup
Je vergeet de Spatlappen. :D
Gewoon alles opruimen ,ik ben al begonnen :thumb
Ben er helemaal klaar mee,je kan er toch niet fatsoendelijk meer mee rijden zonder dat er iets geks gebeurd.
Met dank aan diegene die op het idee kwam om er een manta voor te gebruiken. :cry
@mar10manta wrote:
zaterdagavond wat te doen daar?
Ja Martien je kunt met je beentjes op de vloer :thumb er komt een Dj heb ik gehoord in die hooiberg :afro
24 augustus 2011 om 05:50 In reactie op: gaat er ook iemand naar de heuvelklim. EN WEER TERUG FOTO’S #17893073@JohnC wrote:
ja wat het is weet ik ook niet nog nooit gedaan. iedereen kan er aan mee doen als er maar kenteken op de auto zit.
het is in teuven. zal kijken of ik er wat foto’s kan maken en hier plaatsen.John, er zijn wel een paar bekenden voor jou die mee doen waaronder ik zelf voor de 4 e keer.
Denk er niet te makkelijk over,de bomen staan heel dicht langs de weg en het wegdek is niet al te mooi.Ik heb al heel wat auto’s zien sneuvelen.
Verder is het een gezellig gebeuren. :thumb
@m400 wrote:
En zo te lezen was ie weer lekker in z’n humeur…..
Ha Ha ,mijn humeur was prima en we hebben idd ondanks het weer een tof weekend gehad.
En dan erbij,Martien weet wel wie het zegt :jerry
En de campingplaats was ideaal voor de manta club,iedereen bij elkaar,mooi wc gebouw en schoon.
Dus goed gevonden en van mij mag hij blijven :thumb :thumb
@mar10manta wrote:
@i200 wrote:
Opsomming Zeeland weekend:
De opkomst :thumbdown
De camping/locatie :thumbup
Het eten op de camping :thumb
De wind :puke
De rit : niet gereden ;)
De gezelligheid onder mekaar : :thumbup
De organisatie: Weg gewaaid en zaterdagavond naar huis gegaan en ook zondag niet meer gezien.
Maar toch bedankt.
organisatie zaterdagavond ergens anders geslapen wel 5KM verderop!, zondagmorgen weer terug op het campeerterrein en iedereen bedankt voor zijn aanwezigheid ! dus weet niet hoe laat jij weg was!
Om 14.30 vertrokken , als een van de laatste
Opsomming Zeeland weekend:
De opkomst :thumbdown
De camping/locatie :thumbup
Het eten op de camping :thumb
De wind :puke
De rit : niet gereden ;)
De gezelligheid onder mekaar : :thumbup
De organisatie: Weg gewaaid en zaterdagavond naar huis gegaan en ook zondag niet meer gezien.
Maar toch bedankt.
@m400 wrote:
@mantalica wrote:
Ik was graag gekomen, helaas dit weekend teveel werk voor onze eigen meeting.
Maak het maar netjes daar, we komen….
Roep nou niet te hard jij,er komt vast wel weer wat tussen :jerry
origineel gepost door Ben_M
origineel gepost door i200
Ik rij met een CAT CAMS 312 nokkenas,daar. loopt de motor stationair ook nog super mee.is dit die nokkenas van catcams die op hydrostoters loopt? Die 4600202? Zou je daar iets meer over kunnen vertellen, ook kwa karakteristiek? Zoals ik het van jullie lees is catcams dus een stuk beter als kent cams?
Je moet met een beetje ” snelle” nokkenas altijd vaste stoters nemen.
En even een nokkenas aanbevelen is niet zo eenvoudig, dat hangt helemaal van de motoropbouw af.
Het is meer een samenspel van het geheel.De karakteristiek kun je vinden op de site van Catcams.
origineel gepost door ascona marco
het is wel leuk die tape maar t nadeel is dat de uitlaat eronder gaat rotten. ik heb laatst n spagettie gekocht daar zat tape op toen ik die er af haalde bleek dat ik die uitlaat weg kon gooien je sloeg er zo een gat in met n schroevendraaier. Terug gebeld bleek dat de tape er 2 jaar opgezeten heeft dus succes!zal die wel nat hebben gestaan of gelegen:hmmz
Maar zonder hitteband en webers,dan pas wens ik je succes!!
origineel gepost door js 400
origineel gepost door Keesjr
Onder te wild versta ik dat ie niet mooi genoeg opneemt vanaf stationair, eerst even verslikken en dan pas gaan trekken, en de carbs en ontsteking staan gewoon goed!
En @ js400, er zijn natuurlijk veel soorten nokkenassen, heb zelf de ervaringen met Kent nokkenassen, dus daar kan ik van zeggen wat ik weet :)ik ben niet zo’n fan van kent,vaak slechte kwalietijd blanks en hoogte verschil in de nokken.
Klopt helemaal John,ik vindt het ook troep.:cry
Ik rij met een CAT CAMS 312 nokkenas,daar. loopt de motor stationair ook nog super mee.
droog er omheen winden,en net voor het starten nat maken .
[
Ik heb ook geprobeerd om met commandant 4 met de hand de doffe overgangsplekken van het uitwaaieren weg te poetsen, maar dit lukt niet helemaal. Moet ik het een machine voor hebben? Wellicht commandant 3? [/quote]
Dat gaat niet meer lukken,je had bij de overgangen met fade out thinner moeten werken.
Het valt zowieso niet mee om iets mooi te krijgen met een spuitbus: geen laagdikte
geen glans
weinig uitspuit mogelijkheden
En ze zijn stervens duur.Gaat hij moeilijk rond of slaat hij moeilijk aan.??
Vaak is de carburateur gaar bij een 2.0 s en loopt de vlotterkamer over bij warme motor.
Even je niveau controleren en zonodig afstellen.[
Ik ben ook op zoek naar een setje (2e hands) wielen (7/8j)die net iets verder naar buiten staan (ET20-25), echter het ‘leuke’ 2e hands spul dat een beetje betaalbaar is in steek 4×100 komt allemaal van VW af, en die voeren ET 37-45 doorgaans ;(
Verder een super-gave ascona. Ik heb het al vaker gezegd,en ik blijf erbij [/quote]
Is dit misschien iets voor je (16″) Et 25
He Rik ,roep even wanneer je weer ga:P
misschien kan ik dan ook,alhoewel ik net weer terug ben.
(kan er beter blijven wonen)king::wors:worsorigineel gepost door Manta 24V
origineel gepost door The_Undertaker
Geen slecht plan :PIdd geen slecht plan, word erg kostbaar vrees ik. :cry
Kan ik je ongeveer wel vertellen: 800,00 euro
origineel gepost door Astraman
Mooi land oostenrijk, die wegen zijn echt geweldig, je ziet nog eens wat anders onderweg. Waarzo hebben jullie allemaal gereden??even een greep uit een aantal passen:
De oude Brennerpas
Stilfserjoch (Italy)
Kutai
Namloss
Kaunertal
Timmelsjoch (Italy/Oostenrijk) :worsEn nog vele andere kleine passen.
Op de Timmelsjoch tussen sneeuwmuren van ongeveer 4 meter gereden.
Met de heen en terug reis z”n 2500km gereden:POp naar Passenrit 2011:thumbup
Een olie koeler MET thermosthaat is atijd goed.
Ik rij veel op de ring en dan is het echt nodig.
(zijn 40 webers niet een beetje te weinig voor een 2,4)origineel gepost door boyanka
:agentheb je helemaal niet nodig, dit is gemaakt om het milieu te sparen zodat de dampen op een milieu vriendelijke manier afgevoerd wordenAls je op race events kom zal je wel moeten want met een open systeem mag je niet mee doen.
Zo zit het bij mij.
origineel gepost door mar10manta
origineel gepost door opelmanta29
Zo te zien wordt het een druk weekend.ik dacht ook al zoiets :thumbup niet alle “vaste ” zeelandgangers zijn dit jaar aanwezig! dus hoop ik dit jaar op meer MANTA`S:D:P
Dat klopt wij gaan dit keer met de I200 passen rijden in oostenrijk en Italie, 5 dagen sturen met als klapper de STELVIO pass. :thumbup:thumbup
Ik wens jullie een mooi weekend en natuurlijk mooi weer!!
-
AuteurBerichten