Weer een RR New Kids Manta

Forumindex Forums Modellen Manta Weer een RR New Kids Manta

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17832674
    2000
    Moderator
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ik krijg ook van alles naar mijn kop (new kids quote’s) en ik heb niet eens een manta.
      Het ergste was nog dat ik na de voetbal naar mijn auto liep en dat ik net nog een +/-11 jarig k#tjong op mijn motorkap zie duiken, met een N.K quote erbij. Ging helemaal uit mijn dak, en heb dat joch verzekerd dat als ik dat nog een keer zie, dat ik ze kop eraf trek. Ik ken zijn vader, dus die er ook even op aangesproken, hij was niet blij. (en ik al helemaal niet)

      #17832675
      i200
        Lid sinds:
        10 November 2007

        Gewoon alles opruimen ,ik ben al begonnen :thumb

        Ben er helemaal klaar mee,je kan er toch niet fatsoendelijk meer mee rijden zonder dat er iets geks gebeurd.

        Met dank aan diegene die op het idee kwam om er een manta voor te gebruiken. :cry

        #17832676
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          T komt meer door die hersenlozen zelf, dingen doen zonder nadenken enzo.

          Groeien ze vanzelf wel overheen.

          #17832677
          bartuz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 May 2006

            @Tristan81 wrote:

            @bartuz wrote:

            http://img197.imageshack.us/img197/6092/002irn.jpg

            Toe ik heb nog in bezit had waren de velgen nog grijs en hij had geen trekhaak
            Ik verkocht hem om dat die slecht aant worden was

            Trekhaak heb ik er onder gezet en de velgen heb ik gespoten.
            Bodem was idd niet helemaal fris meer maar verder heb ik er toch een boel lol mee gehad!

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.