Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo Gerard,
Het probleem dat op kan treden is dat als je heel snel schakelt de sensor van de koppeling dit niet goed registreerd. Hierdoor denkt de computer vsn de auto dat je geschakeld hebt zonder te ontkoppelen. Gevolg hiervan is dat de cruise control tijdelijk wordt uitgeschakeld of in elk geval niet werkt….. Bij mijn Insignia hebben ze een nieuw koppeling pedaal in gebouwd maar desondanks heb ik de storing alweer gehad. Niet snel schakelen dus…
Als deze storing optreed en de cc dus niet wil inschakelen, trap dan even de koppeling helemaal in en de boel werkt weer.
Deze storing kun je ook zelf oproepen door rustigrijdend zonder te ontkoppelen van 3 naar 4 te schakelen. Direct daarna zal de cc het niet doen. Niet dat je er wat aan hebt…..Hallo Koenie,
Mijn is ook van februari 2014Hallo leaser,
Cc reageert niet op koppeling. Met de dealer heb ik uiygevonden dat een slechte sensor in de koppeling er voor zorgt dat de computer van de auto een foute handeling ziet. In mijn geval was dat schakelen zonder te ontkoppelen. Daarna viel bij mij de cc weg, wil dan dus niet inschakelen. Nu ik weet dat het aan diecsensor ligt trap ik de koppeling een keer diep in en dan werkt de cc weer. Maar er komt bij mij dus een nieuw pedaal met sensor in.
Als de cc ingeschakeld is reageert deze idd niet op de koppeling.
Sebastien kan het proberen. Duurde bij mij ook lang voordat deze storing gevonden werd.
Overigens duurt het extreem lang voor Opel storingen vindt en verhelpt in het intellilink.Sebastiaan, ik heb geen adaptive cc maar wel problemen met de cc. Vastgesteld dat een sensor in fe koppeling niet goed is. Koppeling intrappen en hij doet het wel. Krijg nieuw pedaal gemonteerd volgende week
Volgens de filmpjes zou het systeem dat wij hebben gekocht met onze Insignia ook top werken…….
We weten ondertussen wel beter….Wauw…… Wederom een functie, net als het invoeren van afkortingen, die nergens beschreven staat…. Moet toch nog een nieuw koppelingspedaal laten inbouwen, kunnen ze meteen Intellilink weer updaten…. Ben benieuwd wat dat brengt…….
Deze discussie geeft precies het probleem van de Intellilink weer……. Door de “revolutionaire” wijze van invoeren snapt niemand er meer iets van. Waarom niet terug naar de oude vertrouwde manier van invoeren en de energie gestopt in het oplossen van de andere tekortkomingen van het systeem……
Maar helaas daar wordt niets aangedaan….
Blijkbaar gaat het bij Opel zó goed dat klantentevredenheid er niet toe doet….
Oh nooooo!!!Hallo GerardH,
Met het van A naar B rijden verdien ik mijn geld (net als de meeste Insignia rijder, denk ik)…… dat gaat prima met de Insignia…..
Vooral de wegligging boven de 180 kmh is fenomenaal, een waar feest!!!Echter….
Om efficiënt, veilig en goed bereikbaar onderweg te zijn heb ik de diverse navigatie/infotainment systemen met elkaar vergeleken….
De Insignia heb ik gekozen omdat het Intellilinksysteem als baanbrekend werd gepromoot…… en op papier ziet het er het beste uit!!Helaas is de praktijk een DRAMA en als je Opel daar op aanspreekt krijg je nul op rekest…..
De Insignia-rijder krijg dus niet waarvoor hij betaald heeft.
En dat irriteert…. mij in elk geval wel….Kijk als je alleen in NL rijdt (ritten van maximaal 2 en half uur), zul je je met de laatste update, met de nu redelijk werkende voice control, wel redden….
Helaas rijd ik heel Europa door…..
Daarnaast is er als je hele dagen in de auto onderweg bent de ene na de andere irritante storing die ervoor zorgt dat je niet met de weg bezig bent maar het flutsysteem….Tsja, dan kijk je reikhalzend uit naar dat je weer een nieuwe auto mag uitzoeken om van deze dagelijkse ergernissen af te zijn.
En dat de auto goed rijdt, maakt dat niet goed!!
Want dat is wel het minste wat je van Opels beste auto ooit mag verwachten….Onderstaand een bericht van Opel NL waarin ons de hemel op aarde werd beloofd als we een Insignia met Intellilink zouden kopen.
Ondertussen weten we dat we door Opel bij de neus zijn genomen én dat we niets wijzer worden van Opel NL.
Kortom de Public Relations afdeling beloofde ons van alles, maar in de praktijk krijg je de zogenaamde dikke vinger!!
Ik heb verschillende klachten ingediend bij de dealer, die gewoon zijn best doet jou als klant tevreden te houden, maar daarin geen steun van Opel NL krijgt.Wat ik gedaan heb is een email naar meneer Jeroen Maas sturen.
Hierin verwijs ik naar onderstaande verhaal van zijn hand waarin hij mij/ons dus knalhard voorliegt!!
Gevolg was, dat hij de email doorstuurde aan Opel klantenservice en ik ineens wel te woord werd gestaan.
Niet dat het ook maar enigszins helpt, want het enige wat je krijgt is een update die niet zorgt dat de fundamentele belachelijkheden eruit gaan.
Ik heb lijsten met opmerkingen en verbeteringsvoorstellen gestuurd, waar niets maar dan ook echt niets mee wordt gedaan!!!
misschien kunnen jullie ook een berichtje naar deze MANAGER bij OPEL NL sturen…..Zijn telefoonnummer staat erbij dat kan gerust want de kans is klein dat je kunt bellen met je Intellilink…..
Mijn auto is eind deze week 1 jaar……. NOG 2 JAAR dan mag hij gelukkig weg!!
Ik blijf mij nog steeds dagelijks verbazen over de nieuwe stommiteiten die in het systeem naar voren komen…..Het mooie verhaal van OPEL NL voordat wij de Insignia kochten:
Dankzij mobiele apps kunnen Opel-klanten het infotainmentsysteem in hun auto updaten
19.09.2013
Klanten kunnen het infotainmentsysteem van hun auto personaliseren
Apps ontwikkeld voor auto’s, naadloos ingebouwd voor veiligheid en gebruiksgemak
Weldra beschikbaar in de Insignia met een infotainmentsysteem van de nieuwe generatieBreda/Frankfurt – Opel-klanten zullen binnenkort het infotainmentsysteem in hun auto kunnen “updaten” zonder een nieuwe auto te moeten kopen.
Klanten zullen het infotainmentsysteem in hun auto kunnen personaliseren en de apps kunnen updaten, in tegenstelling tot vandaag de dag waar infotainmentfuncties bij de aankoop van een auto vastliggen en dezelfde blijven voor de volledige periode dat de klanten eigenaar zijn.
De apps – softwaretoepassingen voor toegang tot informatie en diensten op het internet – die de klant kan toevoegen nadat hij de auto gekocht heeft, zullen door Opel voorgesteld worden op de internationale autoshow van Frankfurt (12-22 september).
“Opel wordt in sneltreinvaart hét automerk voor connectiviteit”, zegt de CEO van Opel, Karl-Thomas Neumann. “Onze IntelliLink-touchscreenradio met smartphone-integratie en navigatie in de ADAM heeft in onafhankelijke tests de veel duurdere systemen van fabrikanten van Duitse luxemerken al geklopt. In de toekomst zullen in de auto ingebouwde apps de bestuurders geconnecteerd houden op een manier die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden.”
Klanten zullen via een smartphone met Bluetooth-tethering apps en diensten – zodra ze ontwikkeld en goedgekeurd zijn – kunnen downloaden vanuit de AppShop van Opel. Dat betekent dat het infotainmentsysteem van hun auto “upgradable” wordt en mettertijd nog zal verbeteren, met nieuwe functies.
Opel zal de apps “The Weather Channel”, “TuneIn”, “NPR” (National Public Radio) en “MiRoamer” demonstreren op het autosalon van Frankfurt. De lijst zal mettertijd groeien en evolueren want General Motors en Opel werken samen met ontwikkelaars om nieuwe apps te ontwikkelen.
De Opel-AppShop zal in 2014 beschikbaar zijn in de nieuwe Insignia met zijn IntelliLink-infotainmentsysteem van de nieuwe generatie, en zal vervolgens uitgerold worden in andere modellen van het Opel-gamma.
Samen met GM neemt Opel ontwikkelaars ter hand zodat het klanten in hun auto’s nieuwe apps kan aanbieden die de algemene beleving in het voertuig en de ervaring als bestuurder ten goede komen.
“Er zal een categorie van apps beschikbaar zijn die uniek zal zijn voor onze auto’s en die sterk verschilt van wat mensen vandaag de dag gebruiken op hun smartphones en tablets,” zei GM’s Chief Infotainment Officer Phil Abram. “Het gaat niet gewoon om het overnemen van apps voor telefoons om ze in een auto te laten functioneren, zoals de meeste autofabrikanten nu eigenlijk doen. In plaats daarvan zou GM applicaties kunnen goedkeuren die voortvloeien uit de ervaringen als berijder van een auto.”
Ontwikkelaars zullen unieke apps voor de auto ontwikkelen die naadloos geïntegreerd zijn in de auto en die bestuurders in staat stellen ze te gebruiken terwijl ze hun ogen op de weg en hun handen op het stuur houden.
Opel en GM zullen alle applicaties die voor hun auto’s werden ontwikkeld, goedkeuren om zeker te zijn dat ze de algemene beleving van de ervaring als bestuurder van de auto verbeteren, dat ze voldoen aan de criteria van Opel wat integratie in het voertuig betreft en dat ze veilige rijgewoonten zonder afleiding aanmoedigen.
GM begon actief externe ontwikkelaars aan te werven met de lancering van developer.gm.com en met de release van een GM-kit voor softwareontwikkelaars die geregistreerde gebruikers toegang geeft tot de API’s van hun auto voor de ontwikkeling van applicaties. Ongeveer 2.700 ontwikkelaars hebben zich intussen op de website geregistreerd.
De AppShop is een bijkomend bewijs van Opels toewijding om de digitale beleving van de klanten als onderdeel van de langetermijnstrategie “DRIVE! 2022” van het bedrijf in de armen te sluiten.
Contact:
Jeroen Maas
Manager Public Relations
Telefoon: +31(0)76-5448125
jeroen.maas@opel.comSchrijf deze meneer! En wijs hem op dat hij als MANAGER PUBLIC RELATIONS ons voorgelogen heeft, bedrogen, belazerd, opgelicht en dat dat wel een erg vreemde manier van PR bedrijven is!!!
Vraag hem, net als ik deed, wat hij als goedmaker gaat regelen voor ons als gedupeerde relatie van OPEL NL.
Hij stuurt jou email dan door en is zo onnozel dat hij dan jou een kopie stuurt van die mail, precies passend in de stijl van OPEL NL.
Als er iemand is die moet begrijpen dat wij als Insignia rijders zwaar gedupeerd zijn moet hij dat zijn want hij onderhoud de relaties met de klanten!!!
Dat hij dat met list en bedrog doet……TSJAAAAA.Vervolgens wordt je wel door OPEL´s klantenservice geholpen………….helaas zonder resultaat…… maar je kunt de medewerkers mooi tot wanhoop drijven NET zoals de Intellilink dagelijk met jou doet, terwijl je in het drukke verkeer onderweg bent…..
Uiteindelijk geeft de klantenservice medewerker het zuchtend op…..Je schiet er niets mee op, maar het lucht wel op dat je je ergernis uit kunt spreken….
Het is en blijft schandalig dat wij voor veel geld met zo een wanstaltig product belazerd zijn…..
De volgende die we aanpakken is: DE CEO van Opel, Karl-Thomas Neumann
Wordt vervolgd!!Hallo Hangloose,
Ik heb al aan Opel voorgesteld een navi altijd on top iinstelling in het menu te maken. Het system laat altijd het laats gebruikte boven. Hierdoor mis je zaken als afslagen maar moet je je ook weer met het systeem bemoeien en let je niet op de weg……Hallo Nick,
3e punt betekent: berichtweergave uit veiligheidsoverwegingen alleen bij stilstaand voertuig.Ben overigens zeer benieuwd wat Opel hiervan gaat bakken…
Groet, Hans
Heren Koenie en Hpp, als jullie geen problemen met het invoeren hebben, dan rijden jullie zeker alleen in Nederland en Belgie. Net zoals het systeem bedoeld was toen het voor Caddilac is gemaakt voor Amerikanen die alleen in Amerika rijden….
Ik heb verkeersomleiding wel aan staan…..en toch wil vrouwtje Opel dat ik in de file aansluit.
Ook kan vrouwtje Opel niet op een zacht geluidsniveau praten als je aan het bellen bent. In plaats daarvan wordt de gesprekspartner zachter gezet. Zet je een geluidswaarschuwing tijdens bellen aan, is het niet een piepje maar een opzichtige ringtoon….. Enzovoort enzovoort…….
Dat is toch niet was je mag verwachten van een systeem dat door Opel als wereldvernieuwend aangeprezen wordt. Als je het vervolgens voor veel geld gekocht hebt en er achter komt dat het van geen kant deugd wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Heren, ik klaag niet over de rijkwaliteiten en eigenschappen, die zijn top!!
Wat mij stoort is dat Opel niet in staat is een gebruiksvriendelijk en goedwerkend infotainment systeem te leveren wat alle andere merken wel schijnen te kunnen….. Terwijl ik juist, gebaseerd op de vooraf afgegeven specs en beloftes voor de Insignia met Intellilink heb gekozen, want op papier zou het een pracht systeem moeten zijn.
Maar misschien verwacht ik wel te veel van een auto van €42.000,00 en ben ik te kritisch en moet ik mij er maar bij neerleggen dat ik eigenlijk geen telefoongesprek kan voeren zonder dat de verbinding wordt verbroken. En dat in een auto die met name bedoeld is voor de zakelijke markt…. Jammer dat VW, Skoda, Ford, Toyota, Audi etc. dat wel voor elkaar hebben en zo ook de radio van €49,00 van het merk Wonkichong die je bij de Blokker kunt kopen!! Helaas krijgt Opel het in de beste auto die ze ooit gemaakt zeggen te hebben niet acceptabel voor elkaar…..Prachtig allemaal dat je in Nederland makkelijk adressen kan invoeren…… Helaas rijd ik meer in het buitenland dan in NL. Het is dan gewoon een belachelijk invoersysteem. Het is met de laatste zogenaamde “gouden update” wel wat beter geworden maar het blijft een flut interface!! De navigatie zelf is echter wel erg goed!! Het probleem is de “vooruitstrevende” interface.
Na de update lijkt het stabieler en werkt TMC, alleen doet het systeem er soms niets mee….. Rij je zo de file in terwijl het weet dat die er is….
Verschrikkelijk is het als je ‘s avonds met vol volume naar huis bent gereden en de volgende ochtend weg rijdt met een laag geluidsvolume ……..en dan komt er een verkeersmelding……op volle sterkte binnen. Ik begrijp nu waarom OPEL de hartstichting steunt…..je schrikt je compleet kapot!!
Bluetooth is en blijft slecht…. verbreekt verbinding en de telefoon wordt zelfs verwijderd.
En er zijn nog steeds geen apps beschikbaar…….
Via de PR manager van Opel, die een prachtig bericht heeft geschreven over Intellilink ben ik, nadat ik hem op zijn leugens en misleiding aansprak, bij Opels klantenservice terecht gekomen. Paar maal contact gehad, maar zij kunnen eigenlijk niets voor je doen. Het is maar weer afwachten op een volgende update….. Maar er zitten zo veel fouten en onvolkomenheden in deze software dat echte verbetering niet te verwachten is.
Ondanks dat de auto perfect rijdt, is en blijft de ergernis die Intellilink heet groot!
Nog 2 jaar en dan geen Intellilink weer!Het is toch werkelijk schandalig!!!!
De “gouden update” komt nu in november…… :wtf
Deze zou in juni, juli, augustus, nee september, dan toch oktober nee nu weer november komen…… :swear
Ondertussen rijdt je met een auto waarbij, je je elke dag weer ergert aan het broddelwerk dat Opel met het Intellilink systeem geleverd heeft.
Tegen eind november, want dat zal het wel op zijn vroegst worden, heb ik zo’n 10 maand ergernis achter de rug en met mij vele Insignia rijders.
En geen enkele genoegdoening…..
Ik mag hopen dat we als gedupeerden op zijn minst bij de gouden update de allernieuwste kaarten meegeleverd krijgen en dat er een paar opties ingebouwd worden, zoals adaptieve CC en Opel eye….Overigens:
Recentelijk een VW golf als huurauto gehad en raad eens alles werkt gewoon…. WAUW
Ook een Ford Focus huurauto werkte gewoon goed….
Collega heeft een Skoda Octavia……..alles werkt gewoon………Ja zelfs in Tsjechië kunnen ze een fatsoenlijke Bluetooth carkit maken….Ik voel er nog steeds voor om als zwaar gedupeerden, want zo kun je de Insignia met Intellilink rijders wel noemen, een front richting Opel te vormen om zo eens duidelijk te maken dat we het echt zat zijn!!
Allemaal hebben we een auto van ergens tussen de 32.000 en 50.0000 ( serieus geld dus) waarbij gewoon veel te veel mis is.
En steeds maar door Opel met een kluitje het riet in gestuurd worden.
Eens zien hoe dat op te zetten…..
Of is er iemand die daar ervaring mee heeft.En wachten maar weer.
Zoals de Duitsers zeggen: “Nicht ärgern nur wundern” of te wel geniet van het moment dat je radio, je cruise control, je blue tooth, je MP3 speler kortom je Intellilink het doet!!
Hallo mensen,
Ondertussen vorige week bericht gehad van Opel Nederland.
Er wordt niet inhoudelijk ingegaan op mijn klachten over het Intellilink systeem.
Ik moet de dealer maar vragen er wat aan te doen, Opel Nederland zal hen informeren!! Die weten er overigens geen raad mee.
Dus je mag bij Opel wel een auto van € 41.000,00 kopen maar verwacht niet dat het dan ook nog werkt!! :wtf
Oftewel: dikke vinger!!
Nu lees ik hier dat het nog tot 2015 gaat duren voor er verbetering verwacht wordt…. nog dikkere vinger dus!!
Dan toch maar een negatieve publiciteitsactie op gaan zetten???Ondertussen nog wat meer klachten ontdekt:
** Als je muziek van USB afspeelt en je gaat via de toetsen op het stuur naar een volgend nummer, kan het zo maar zijn dat je naar de radio gaat!! Erg irritant, moet je weer de USB kiezen, blijft het display weer op USB staan, moet je weer handmatig naar je navi scherm terug….
** Het systeem zorgt door de vele bugs dat je onderweg veel aandacht aan het systeem moet geven, terwijl je op het verkeer moet letten…..
** Automatische airco werkt matig/ niet erg constant. Schijnt een patch voor te zijn, wat een uur duurt om te installeren bij de dealer!!
** Telefoonverbinding valt vaak weg.
** Telefoongeluid kraakt en knalt…. je schrikt je af en toe lam…
** Telefoonverbinding komt vaak niet tot stand!!
** Aannemen van een telefoongesprek is wazig, je weet niet of je al verbinding heb met de beller. Meestal duurt dat ook erg lang.
** Ondertussen geen telefoongeheugenfunctie meer !!??!!?! Maar weeeeeeer eens opnieuw de telefoon linken.
** Snelheidscamera’s geeft het systeem (bij mij) wel aan, maar geen waarschuwing vooraf.
** Radio-ontvangst is ronduit slecht. Geluid wordt hierdoor steeds dan weer dof, dan weer helder.
** Volgens mij wordt een radiozender ook niet automatisch overgezet naar de sterkste zender.
** Navigatie heb ik zo ingesteld dat ik gevraagd wordt om een omleiding goed te keuren. Dit werkte deze week prima. Totdat ik van de snelweg af was en het systeem vond dat ik toch beter aan kon sluiten in de file op de snelweg die ik net had verlaten……..grrrrr. Zonder te vragen werd ik weer teruggestuurd. Blijkbaar is mevrouwtje Opel de baas in de auto.
** Op het scherm geeft het systeem geen opstoppingen of files aan, wel krijg ik af en toe voorstellen voor een andere route?!? RaRa fietsenmaker!
** Als je op het scherm op het “knopje” drukt om naar de navigatie te gaan, wat je nog al eens moet na problemen oplossen bij afspelen media en radio, kan het zo maar zijn dat je de knop een keer te vaak indrukt en dan springt het scherm op een andere weergave. Moet je 5 keer of zo op het knopje drukken omweer op 3D weergave te komen. Ik heb toch al ingesteld in het menu dat ik 3D weergave wil!!! Waarom zou ik de weergave dan met die keuzeknop willen veranderen? Uitschakelen die functie!!
** Heb je telefoon, blijft mevrouwtje Opel vrolijk haar aanwijzingen door het gesprek roepen op vol volume. Waarom wordt dat niet zachter gedaan?
** Ik heb een Cosmo uitvoering met die mooie touch schermpjes voor temperatuur en stoelverwarming…. je aait je een ongeluk, vooral om de stoelverwarming te verstellen.Dan heb ik ook vaak storingen met de cruise control.
Soms werkt het helemaal niet, dan neemt hij de snelheid niet over….
Er staat een teken op de schakelaar op het stuur om de cruisecontrol te zetten, werkt niet, moet je nog een keer op de aan knop te drukken…
Druk je op resume en je wilt meteen een paar tandjes bij geven wordt de actuele snelheid overgenomen…
Wat wel mooi is is dat de cruise control actief blijft bij opschakelen.De auto-stop functie werkt af en toe ook wazig. Rij je stapvoets, slaat de motor af, als je dan de koppeling intrapt, start hij niet….moet je eerst remmen…..erg vervelend, vooral voor mensen achter je.
Rij je onder een viaduct door, schakelt de Intellinlink op nachtstand en de AFL in.
Meerdere keren verontwaardigde blikken gehad van mensen die denken dat je naar hen flitst. AFL schakelt namelijk met een behoorlijke bak licht in.
‘s Avonds en op buitenweggetjes is AFL overigens HEEEEEEERLIJK!!Af en toe wordt ik echt moedeloos van het systeem en is de ergernis groot.
Ik denk niet dat ik nog in de hemel kom na bijna 4 weken Intellilink……De navigatie op zich vind ik wel erg goed, op de juiste momenten info en ook in grote steden voldoet het systeem prima.
Ik zal maar een complete lijst maken met opmerkingen en daarmee naar de Opel dealer, kijken wat zij er mee kunnen….
Voor de rest vind ik het een heerlijke auto, jammer dat het Intellilink dat zo nu en dan behoorlijk overschaduwt.
Als er weer meer te melden is kom ik hier weer.
Groeten.Hans
Hallo allen,
Heb voor de zekerheid toch directie van Opel Nederland maar aangeschreven via de klantenservice.
Een samenvatting van de mij nu bekende problemen heb ik hen meegedeeld.Voorgesteld om die programmeurs in Duitsland eens wat overuren te laten maken……….
@Corsaliefhebber, ik heb nog geen foto’s van de auto. Zal ik deze week maken en hier op zetten.
@GM-Tuningparts, een 140PK diesel naar 200PK gechipt??Hallo Insigniatoren of collega stakkers met een Intellilink,
Vrijdag mijn Insignia Cosmo Sports Tourer opgehaald.
Prachtige auto …………maar dat Intellilink is ECHT EEN DRAMA!!!
Wat een aanfluiting.
OK, ik kom van een AUDI A6 2012, maar daar doet de auto wat rijden betreft niet voor onder.
Maar het infotainment systeem van de Insignia is een DRAMA, zeker in vergelijk met Audi’s MMI (en dan nog niet eens MMI-plus).Even mij eerste ervaringen.
Bluetooth:
Via bluetooth kan ik muziek op mijn telefoon afspelen, maar een weergave op het scherm van titels en artiest is niet mogelijk.USB:
USB stick van 1 GB genomen, heb op een forum gelezen dat groter helemaal een drama is, geeft op het infoscherm achter het stuur netjes de lijst weer van de nummers, die ik in de root van de USB heb geplaatst, maar systeem speelt slechts 1 nummer wat ik ook maar selecteer.Navigatie:
Het IDIOTE invoeren van het adres bij navigatie is waardeloos!! Wat is er mis met de algemeen gebruikelijke volgorde: land, plaats of postcode straat, huisnummer. Nee bij dit systeem moet je het hele adres compleet in voeren, omdat je aan het eind pas het land aangeeft.
Helaas ben ik door heel Europa onderweg dus alles maar intypen.Invoeren met het, volgens de verkoper zo handige, touchpad drijft je tot wanhoop!!! Blijkbaar is mijn handschrift dusdanig beroerd dat er
geen enkele letter goed wordt over genomen…. Hoe moet ik dit met 180 op de Autobahn kunnen bedienen?Dan maar inspreken. Tijdens een testritje het adres van mijn broer in gesproken. Hij woont in een straat op nummer 44, probeer dat maar eens ingesproken te krijgen. Op een gegeven moment schreeuw je NEEEEEEE begrijpt mevrouw Opel dan weer niet, zeg je nee zegt zij weer voor de duizendste keer sorry. Op een gegeven moment stil gaan staan en ingesproken, toen werd het adres wel aangenomen. Als huisnummer werd 47 genoemd, nou vooruit dan maar, ja gezegd, geeft het systeem op het scherm het adres met nummer 35 weer?!?!? Onder tussen 12 minuten bezig geweest!!! Dan mijn eigen adres met nummer 225 maar ingesproken. Vergeet het maar!! 25324, 25325, 25478 Dat soort huisnummers bestaat niet eens bij ons in de straat!!!! Wat slecht dus om zo een nummer voor te stellen…
Wat ook irritant is is dat mevrouwtje Opel maar door blijft praten. Je kunt haar niet het zwijgen opleggen. Ze blijft maar vertellen wat je allemaal kunt zeggen. Hou je stil en luister eens!!!! Het is net een echte vrouw ;)Het opslaan als favoriet, kan alleen onder voornaam en achternaam ik wil gewon een klantnaam in kunnen vullen…..
Morgen naar Belgie, eens kijken hoe of het systeem mij door de chaos bij Antwerpen zal leiden en hoe of het voor de rest werkt
Overmorgen ver Duitsland ik ben benieuwd……………Ben ook benieuwd wat de Opel dealer te melden heeft nadat ik hun morgen even contacteer….. met het goede nieuws!!!
Kunnen we Opel Nederland niet met een Facebook actie de stuipen op het lijf jagen?
Het is namelijk een SCHANDE dat een zo slecht doorontwikkeld product verkocht wordt!!!
Misschien moeten we Joep van het Hek inschakelen, heeft Buckler destijds ook om zeep geholpen….Samengevat:
Insignia = prima auto
Intellilink = bagger
Insignia met Intellilink = vreselijk balenKom op Opel zet dit recht!!
-
AuteurBerichten