Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Parafaan verstopt
Het lijkt echt op een ontluchtings dingetje
Claxon zelf ik heb dit onlangs zelf ook meegemaakt
Waar kom je vandaan ik heb er nog wel 1 liggen
Dat moet passen andersom is al vaker gedaan denk alleen om verschil tussen station gts en sedanversie
Dat kan maar dan wordt de Manta dus ook breder
je zult er dan een uitbouw van de TE2800 van kunnen maken
De achteras van een omega is als ik het goed heb 1530mn
De as van de Manta 1380
hoe dan ook de geometrische lijnen van de as van een omega maken het “bijna “ onmogelijke om deze te verwerken onder een manta
ik heb zelf voor een andere optie gekozen
Er is iemand hier op het forum die een Volvo as heeft gemonteerd of daar mee bezig was
meten is weten er zijn meerdere opties
dan is er natuurlijk nog de vraag wil je star of onafhankelijk geveerd
nogmaals ga eens buiten de Opel modellen shoppen
niet alle Vec’s hebben de uitgebreide kabelboom erin liggen dus de kans is vrij groot dat jou Vec niet is voorbereid
Er zouden idd stekkers moeten liggen onder de motorkap bij de spiegel en de achterste zij ruiten als ik het mij goed herinner
Brandstofpomp injectoren filters
Er zullen altijd nog liefhebbers voor zijn.
De sloop kan altijd nog en financieel zal verkoop ook beter zijnWe gaan zien waar we allemaal tegen aan lopen.
steunen aandrijving.
Gelukkig heb ik alle tijdHet “oude” blok liep na het plaatsen van de juiste aanbouw delen prima. Maar de wens naar meer vermogen en souplesse won het en dus komt er een 3.2V6 met 220PK uit een Omega in te liggen.
Succes met de restauratie blijf vooral foto’s posten
Tja foto’s zeggen helaas niet alles.
Onderdelen zijn nog wel te koop niet altijd makkelijk maar er is aan het meeste nog wel te komen.
Wanneer alles is gedemonteerd en ontdaan van tectyl en lak zal je pad de totale omvang van de klus zien.
Bij zo een klus valt en staat alles bij een aantal voorwaarden.
Tijd skills tijd ruimte tijd geld en had ik tijd al genoemd.
Maar als je de knoop doorgehakt hebt en hier voor gaat WELKOM.Dan ook graag veel foto’s blijven posten
Helaas niet alles is oké .
Motor loopt maar draait stationair 3500/4000rpm .
gaatje in een balk
Bak schakelt wel van neutraal naar D en R maar schakelt niet op naar 2 3 4.
Eerst de boel maar controleren dacht ik .
bougies niet vast injectoren alleen met middelste bout ontsteking niet vast.
Na alles te hebben vast gezet start de auto beter maar loopt nog steeds niet goed en veel te hoog stationair.
verder met de puzzel
lmm is van een senator b24v nu zag dat deze de zelfde bosch code heeft (of vergis ik mij)
Volgens mij hoort de onderstaande ecu bij de senator
Maar deze heeft een compleet andere stekker
Wie kan mijn vraagtekens wegnemen
Is er niet ooit een how-to gemaakt
uit mijn hoofd
koplampen
hoogte regelaar op voor en achteras
kabelboom
Er moet volgens mij ook een andere regel unit in
<p style=”text-align: left;”>Ik ben het met je eens zins die Facebook
zooi kom ikzelf ook weinig op het forum zoals je zegt het lijkt dood te bloeden</p>
Een mooi project hoor die caravan van je succes met het afbouwenUghh ughh even stof afblazen hier
de Manta ligt nog steeds op de operatietafel
na een lange tijd “niets” te hebben gedaan even een update
De Manta is verhuisd naar de garage aan huis ivm het laswerk
Hier kunnen we iets vaker en sneller werken
alhoewel de Manta nog even moet wachten op aandacht ivm aanschaf senator A-2
Hier zit iets las werk aan ik hoop dat deze maand af te ronden en dan een afspraak met de RDW maken om hem op nederlands kenteken te krijgen
mij zal spoedig weer foto’s van de restauratie plaatsen
Je kunt hem ook compleet ombouwen naar C2
Maar dan moet je ook de koplampen meenemen .
-
AuteurBerichten