Vectra station B1 2.5 V6 naar sloop of te koop?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra station B1 2.5 V6 naar sloop of te koop?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Ray Wouter
    Deelnemer
    • Topics 1
    • Reacties 4

Goedendag.

Mijn vraag is of ik mijn Vectra beter naar de sloop kan brengen of misschien nog te koop kan zetten? Motor heeft 198.000 km gelopen en loopt nog prima. Apk afkeur is roest schijven, 2 remleidingen achter en lambdasonde defect. Ik baal als een stekker, maar gaat  mij teveel kosten, moet het laten doen. Grt. Ray

Ray Wouter
    Deelnemer
    • Topics 1
    • Reacties 4

Ik ben trouwens al véél langer lid, maar ben m’n inloggegevens kwijt.

Ik ben aan’t zoeken geweest, maar weet m’n gebruikersnaam ook niet meer. Ik dacht dat het deze was die ik nu gebruik, maar helaas niet.

gwriemersma
    Deelnemer
    • Topics 24
    • Reacties 2263

Er zullen altijd nog liefhebbers voor zijn.
    De sloop kan altijd nog en financieel zal verkoop ook beter zijn

Corsa_GSi
    Deelnemer
    • Topics 40
    • Reacties 4514

Als je de werkzaamheden zelf doet dan zal het toch niet meer zijn dan € 500?
    Koop je geen andere auto voor met zo’n lekkere V6 erin.

Ray Wouter
    Deelnemer
    • Topics 1
    • Reacties 4

Dat is het probleem, ben nog aan’t revalideren van een spondylodese rugoperatie. Ik kan wel wat zelf doen, maar kan nog niet lang in gebogen houding zitten en staan. Ik dacht maak de schijven gewoon vrij van roest, een blokken zijn nog ok.

Moet ook een nieuwe distributie riem, dan worden de kosten wel hoger. Precies nu ik het zelf niet kan doen.

De Vectra rijdt heerlijk, vind het moeilijk m naar de sloop te brengen, maar hij moet over 2 wkn van de openbare weg.

Ray Wouter
    Deelnemer
    • Topics 1
    • Reacties 4

De latere Opels gaan de koppeling veel zwaarder, zit dan aan automaat vast. Ik zoek mij gek naar een andere Opel, voor niet veel geld, maar vind de Vectra B nog steeds ok.

Naar een Insignia 1.6 T station gekeken en gereden, te zware koppeling en dat ding is zwaar.

Ray Wouter
    Deelnemer
    • Topics 1
    • Reacties 4

Ga afspraak sloop

maken om de Vectra op

te laten halen. Baal als een gek, maar garage vraagt te veel en dan ook nog dat stuk onvoorziene kosten.

Heb nog geen andere auto en zal ook nog wel ff duren voordat ik een keuze kan maken. Misschien dat ik zelfs van Opel afstap, voor het eerst sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald. 40 jaar geleden.

iig bedankt voor de adviezen, heb de Vectra toch nog ruim 13 jaar gehad!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.