Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
probleem opgelost 1 bougies zat los en de ontsteking stond niet goed afgestelt en de kleppendekselpakking was geheel verrot dus olie lekkage,s
echt een gaaf astra zeg hoe krijg je het voor elkaar :wub
kijk mooie uitleg dat wou ik ff weten dank je
en dit vind ik raar waarom mag je wel een 2.0 16v in een 1.4 zetten daar kan de carrosserie ook niet tegen
het hoef niet op de kenteken te staan wel op het ponsplaatje op de trekhaak en volgens mij is het zo hoe zwaarde je blok mag je meer trekken denk ik;)
ja dat gaat ik ff doen
ik heb synthetish olie merk gastrol best duur spul.
en het lijk net of hij op drie cilinders draait maar doet dat niet kan het geen kleppestoter zijn ofzo want vanmorgen wou ik hem starten heel moeilijk het leek net of de cilinders vol zaten :hmmzeen halfe liter per +- 800 km
9 januari 2010 om 10:43 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585144ik laat altijdt een beetje lucht uit de zomerbandjes ontsnappen nou prima grip hoor voor de winter
ik heb de map sensor en de temp sensor verwisseld maar nog steeds erg rot draaiend als ik s,morgens weg rijdt hoor ik een beetje borrelen uit de kachel heel ff en als hij warm is is het weg en hij pingelt als ik gas geeft tijdens het rijden koelvloeistof is gewoon goed behalfe me olie die moet regelmatig bij vullen iemand een idee :hmmz
en ik vind het raar dat ik weer olie moet bijvullen
en waar zit de map sensor
heb ik al gedaan ik heb zelfs de toerenregelaar vervangen en met remmenreiniger heb ik geheel motorblok gekeken voor valse lucht enzo maar niks
ik denk dat je verdeelkap+rotor moet vervangen ik weet niet wanneer je de auto een beurt heeft gegeven
Hoi jorch ik denk niet dat jou computer kapot is is er een keer en lampje gaan branden een oranje kleurig zo ja uitlezen kan van alles zijn
hallo allemaal nou ik heb hem weer uit laten lezen en wat blijkt de computer was kapot ik heb er 1 gehaald van de sloop voor maar 25€ er op gezet en nu slaat hij niet meer uit maar wel stationar schommelend maar ik wil de nieuwe comp ook ff uitlezen maar het is wel een verbetering
ik gaat van de week weer langs de monteur om uit laten lezen ik denk dat de onstekingsspoel kapot is want hij draait echt rot schommelig en afslaand dus van de week weet ik meer ik hou het op de hoogte:(
het valt wel op als hij bijna 90 graden word gaat de mm branden en als hij weer naar zijn gewoone tempratuur is gaat de mm uit en naar een minuut of 3 slaat hij gewoon af ff een minuut of 5 wachten kan ik hem gewoon starten vaag iemand een idee
vandaag bezig geweest nieuwe bougiekabels+verdelerkap+rotor er op gezet draaide zeer de tempratuur staat mooi en toen viel hij uit zo maar beetje gekeken wat het is kan het zijn dat de gaskleppotentiometer is want als ik de stekker er uit trek dan draai hij harder en slaat niet af of heeft iemand een idee wat het kan zijn
ik ben naar de garage geweest uit laten lezen hij gaf alles erro dus de monteur heeft alle foutcodes er uit gehaald hij zei wel dat de motor over slaat dus gelijk maar nieuwe bougiekabels en rotor+verdelerkap besteld en een kleppendekselpakking want die was ook versleten maar omdat de mexicaanse griepje ff langs kwam heb ik het nog niet gedaan dus ik hou jullie op de hoogte
Ik heb de kleppendeksel er af gehaald en gestart alle kleppenstoters doen het gewoon er zit genoeg olie in dus daar ligt het niet aan ik gaat morgen even naar de garage om uit te laten lezen ik heb ook de verdeelkap er af gehaald nou om te janken alle vier punten waren flink aangekoekt dus dat moet ik zeker vervangen eerst ff uit laten lezen
Heeft echt niemand een idee wat het is
-
AuteurBerichten