Astra F sport 1.6 16v (ICE+interieur update)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Astra F sport 1.6 16v (ICE+interieur update)

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 126 tot 131 (van in totaal 131)
  • Auteur
    Berichten
  • #17449523
    geeltje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 November 2009

      echt een gaaf astra zeg hoe krijg je het voor elkaar :wub

      #17449524
      2e-c14nz
        Lid sinds:
        5 June 2009

        Blijf erbij, het ziet er echt strak uit!

        #17449525
        kadett-supreme
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 July 2004

          haha thnx :)

          hoe ik het voor elkaar krijg… gewoon hobby-en en alles zo low budget mogelijk…. huis en meisje blijft prioriteit nr 1….

          #17449526
          kadett-supreme
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2004

            hier ook weer even m’n workshop bijwerken:

            enige tijd geleden m’n nieuwe radio binnen gekregen:

            ook m’n interieur had wat aandacht nodig. via ’t opelforum ’n compleet interieurtje op de kop kunnen tikken. m’n eigen achterbank was niet geweldig en m’n bestuurderstoel had ook z’n beste tijd gehad. nu ga ik van 2 interieuren 1 goeie maken. nu komt bijrijderstoel aan de linkerkant te zitten, aangezien die doorgaans minder gebruikt zijn en dus in betere staat…

            het is goed te doen om van buiten af de stoel toch nog naar voren te klappen, dat viel me 100% mee.

            eerst nog ff ’n duidelijkere foto van hoe m’n oude stoel erbij stond:


            de “nieuwe”

            en totaalplaatje:


            natuurlijk de stoelen nog even voorzien van ’n likje leerverf, nu de zitting van de achterbank alleen nog even doen.

            verder nog gedaan:

            het audioproject.. nieuwe radio komt op de ‘standaard’ plaats. oude radio met klapscherm komt ipv de roosters

            het is nog niet helemaal naar m’n zin, maar het werkt in ieder geval al wel zoals ik wil. nog even ’n keer ’n nieuw dash paneel halen en opnieuw maken. reden van deze verbouwing: was wel redelijk tevreden over m’n klapscherm met alle functies, maar het radioontvangst was erg slecht, wat niet aan m’n antenne lag. ook vond k het vervelend als ik m’n navigatie gebruikte, ik niet naar de radio kon luisteren. dus maar ’n nieuwe dvd unit besteld, zonder al te veel poespas. bluetooth en navigatie zitten immers in m’n klapscherm.
            het klapscherm wordt nu dus gebruikt voor weergave van m’n dvd, handsfree bellen en navigatie. had nog ’n meevaller bij deze radio, er zit ook ’n line in aan de achterkant, dus ik kan wel gewoon m’n sd kaartje wat in m’n klapscherm zit afspelen via m’n nieuwe radio.

            natuurlijk had ik voor m’n klapscherm (navigatie en telefoon) dus nog speakers nodig, dus even draadjes getrokken en de standaard speakers naast de hoedenplank worden hiervoor gebruikt.

            ook maar meteen even ’n wasbeurt gegeven. eerste keer na de winter weer ’n keer voor het huis gedaan. en natuurlijk ook even de zomerwielen er weer onder geplaatst…

            het was nodig:



            en na het wassen:




            nog even de nieuwe ride van m’n buurman, helaas met schade aan de achterkant, maar dat gaat ie fixen

            #17449527
            Melvivio
              Lid sinds:
              3 September 2008

              Hele mooie F :) Weer inspiratie op gedaan voor aantal dingetjes!

              Ben zelf langzaam ook bezig deze netjes vol te maken met opties en leuke frutsels!

              #17449528
              kadett-supreme
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 July 2004

                thnx… altijd leuk om te horen :)

              6 berichten aan het bekijken - 126 tot 131 (van in totaal 131)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.