Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ 2000:
weer wat geleerd. Thnx !Lekker bezig geweest Mitch !
Als het weer het toelaat zal ik morgen eens kijken of de kabel nog in de wagen zit bij mij.
Weet niet zeker, maar heb in de kabelgoot passagiers kant een opgebost kabeltje gezien.
Als dat het kabeltje van de radio naar wisselaar is dan laat ik het wel even weten.Groeten, Alexander.
Noem me een sufferd of erger, maar wat, behalve dat er maar een beperkt aantal 400’s origineel gebouwd zijn,maakt deze motor meer dan 10 duizend euro waard ?
Als ik de advertentie zo lees is de motor niet meer helemaal origineel.
Zomaar een vraagje van een beginnende Opel enthousiast. ;)
Voor dat geld koop je volgens mij een aardige complete Manta of Ascona.
@ Wim-v6 : ik heb er nog geen olie afscheider tussen. Was benieuwd of het meerwaarde had.
De carterventilatie/gasopslag had ik al schoongemaakt zoals in de howto. Maar motor bleef slecht stationair lopen. carter ventilatie gedeelte in kleppendeksel zat helemaal verstopt.
Nu met ander kleppendeksel(schoon en zonder scheuren) loopt de motor rustiger en niet meer dat inhouden bij wegrijden vanuit stilstand.
Maar als ik je goed begrijp is zo’n olie afscheider geen goed idee ?
Groeten,Alexander.
Ja zoiets dacht ik hier op het forum al eens gelezen te hebben.
Ben nu bezig kleppendeksel te vervangen…hopelijk loopt de motor straks beter.
had gasklephuis en omgeving al wel schoongemaakt. Maar dat hielp niet…..
want naast scheuren in het deksel was het deksel verstopt..Groeten ,Alexander
Een rolletje krimpkous. En een doosje geduld.
Kabel breuk in de doorvoer naar de achterklep :swear .
Maar na een uurtje solderen en krimpen er achter gekomen dat de kabeltjes zwaar geoxideerd zijn
toch maar besloten om een vervangende kabel boom te scoren.
gelukkig had Erwin (cqpv6 hier op het forum) nog een verse b1 vectra staan voor onderdelen.
Dus meteen geregeld.Hierbij even terug komende op wat ik eerder schreef….
Ben even door de schuur geweest, en de radio gevonden.
Het is de originele radio waarmee mijn vectra ooit is geleverd. Een Philips ccr600.
Met wisselaar functie en origineel Opel boekje+codes.Mocht je belangstelling hebben doe je me maar een pm.
Groeten,Alexander.
Klinkt als een goed begin ;)
Vele plezierige kilometers gewenst.
Edit : ik zal even kijken in de schuur, volgens mij heb ik nog een Philips liggen waar cd wisselaar aan kan.
5 maart 2015 om 21:18 In reactie op: M32 BAK. Wie heeft ervaring met Opel coulance IK NU WEL!!! #18274436Gefeliciteerd !
is het toch netjes opgelost. Hopen dat de bak nu wel heel blijft.:thumb
Top ! Mooi dat de vectra weer snort.
Veel plezier gewenst.
Gefeliciteerd….. Mooie vectra !
Vele happy kilometers gewenst.
Succes gewenst !
Ben benieuwd hoe het een en ander uitpakt.
Haha…..je hebt gelijk…..
even over heen gelezen….. :sleeping
Yeah….dat is hem.
Gefeliciteerd !
Óf het ABS lampje aan de olie druk schakelaar hangen….
was bij mijn vectra gedaan…4 januari 2015 om 23:33 In reactie op: Ratelend geluid bij optrekken, terugschakelen Vectra B2 Z18X #18267611Misschien druklager van je koppeling aan het eind van z’n Latijn ?
Als je de versnellingsbak in zijn vrij hebt met draaiende motor en je trapt de koppeling in, hoor je dan ook verschil in geluid?Het is géén astra…..
Midnight black zat er dichtbij…..
Bijna goed……
Je bent wel erg dichtbij de oplossing !
Nee, het is geen astra opc.
Het is een beetje anders, en toch …..Het merk en type van deze vlotte jongen.
Groeten, Alexander.
Wordt aan gewerkt……. Komt vanmiddag nog….
Die van Pon is geweest heeft grote scoops en race nummer 33…..
Vond op een andere site ook nog het export document uit 1964.http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/224276-porsche-mystery-driver.html
Is het de P904 die ooit van Ben Pon was ?
Dat zou dan de Porsche 904 GTS Coupe zijn met chassis nummer 904055.
Ik had ook al even gekeken bij de 904…..maar kon de verhouding ook niet plaatsen….
Alfa TZ2 ?
-
AuteurBerichten