Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De gewone H7 vervangen De tip:
Je moet dus alleen de torx moeren een kwart/halve slag draaien. Hierdoor komt de sluiting van de lamp met lamphouder losser te zitten.
Dan de lamp losdraaien (ca. halve slag) en dan kun je gewoon de lamp wisselen.
Zie ook: https://www.youtube.com/watch?v=FvdK-Bzq3Iw” onclick=”window.open(this.href);return false; voor een duidelijke filmpie.Met de gewone H7 kan vervangen ook een leuk karwei zijn. Mijn garage dus ook bijna een half uur bezig geweest.
De tip:
Je hoeft dus alleen de torx moeren een kwart/halve slag draaien. Hierdoor komt de sluiting van de lamp met lamphouder losser te zitten.
Dan de lamp losdraaien (ca. halve slag) en dan kun je gewoon de lamp wisselen.
Zie ook: https://www.youtube.com/watch?v=FvdK-Bzq3Iw” onclick=”window.open(this.href);return false; voor een duidelijke filmpie.Heb hetzelfde probleem met dezelde type motor.
Onder druk zetten gaf geen resultaat bij de dealer. Na wat googlen zou het een pakking kunnen zijn in/bij de EGR koeler.
Moet altijd wat bijvullen na ca. 5000km Volgende beurt maar eens naar laten kijken.De DVD’s voor de Insignia zijn niet te kopieren. Zit een beveiliging op en je kan dan geen kopie van maken/branden. Enige mogelijkheid is om mbv een originele DVD de upgrade uit te voeren.
druklager koppeling.. Niks aan doen totdat ie kapot gaat
Zoek effe op marktplaats naar: thuiskomer Insignia.
Daar zie je adverentie staan en voor ca. 140 euro heb je alles kompleet zijnde thuiskomer wiel en een krikset.DVD800 is Europa.. Alleen als je een CD500 systeem hebt kun je de DVD800 NIET gebruiken.
Ook kopieen trekken ed. van CD/DVD kan allemaal niet. De navi van Opel is zeer goed beveiligd.
Wil je toch Europa voor een CD500 hebben zul je alle landen appart moeten kopen.
Dus voor Europa heb ik maar en goedkope TomTom gekocht. Tis niet andersCD500 is Benelux met alleen de hoofdwegen van (West)-europa.
@netebuk wrote:
Yep ik heb deze week al 20 keer mijn uurwerk mijn uurwerk moeten veranderen via onfig-tijd en datum. De tijd staat dan een uurtje juist en verspringt dan vanzelfs terug naar winteruur. Nog imand dit probleem?
Niet meer laten synchroniseren met RDS. Daarna efffe handmatig instellen.
Zowel met de ingebouwde navigatie van mijn oude Vectra als de 2011 Insignia moet je ervan uitgaan dat je ca 1 tot wel 2 jaar achterloopt met de navigatie. Op de een of andere manier heeft Navteq met ingebouwde navigatie systemen een behoorlijke achterstand.
Heb geen reservewiel of thusikomer voor de Insignia. Alleen gele hesjes en gevarendriehoek omdat het vaak verplicht is in het buitenland en verders gewoon gaan.
Heb na aanschaf van de Insignia na 1 maand al rit van 1150km in 1 keer gedaan. Alleen van chaufeur gewisseld en 1x getanked en toen ging de motor uit. Oh ja.. De grootste dakkoffer die er bestaat zat er ook nog bovenop en de auto natuurlijk afgeladen vol met 2 volwasssen en 2 pubers achterin. Veel plezierAluminium allesdrager – max. 100 kg – Sports Tourer bestelnr: 67 32 548 € 193 incl BTW
Op de Opel site – Insignia en dan bij consumentenprijslijst inkijken.
@Insignia_fan wrote:
@Stef7 wrote:
@RunningArchie wrote:
@Insignia_fan wrote:
Weet iemand toevallig al wat de kaarten van heel Europa kosten bij Opel ?
Volgens mij zijn die 199 euro
199 euro per land :(
Op de Benelux navigatie CD(=DVD) staan wel de Europse hoofdwegen op.
En mijn CDTI Bussines edition model April 2011 heeft geen centrale draaiknop op middenconsole.Tip!! USB aansluiting onder armsteun.
Heb een USB kabeltje eraan gekoppeld, waardoor ik makkelijker een USB stick eraan kan doen.Heb de Insignia CDTI 130PK business editon model van 2011. Daar zit het dus wel op
Nee.. Kan via knop CONFIG en dan voertuiginstellingen zo uit mijn hoofd.
Kun je aan of uit zetten.Speedlock???
Werkt ook in de 2011 modellen. Bij wegrrijden worden de sloten van de deuren automatisch vergrendeld.
Indien je wilt uitstappen met draaiende motor moet je 2x de deurklink van binnnen openen en dan gaat de deur pas open of effe op de knop op dashboard drukken. Van buitenaf kun je de deuren niet openen, alleen van binnenuit dis.
Indien motor uit is, slaat de vergrendeling automatisch af.Heb vorig jaar nog maten voor een Vectra-C gekocht bij: http://www.matten-online.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Perfect pasvorm en ook de bevestingsgaten klopten. Staan ook rubberen matten voor een Insignia bij hun
Suc6Gewoon bij opel.nl kijken bij accessoires
Bagagenet, titanium Artikelnummer: 17 07 258 Prijs: € 229,00
Automatten, rubber – set van 4 Artikelnummer: 17 91 741 Prijs: € 55,00en via google effe zoeken op bumperbescherming Insignia.. Kun je verschillende beschermingen voor vinden/kopen.
Op de CD70 en DVD90 heeft een hacker de flitspalen bij gezet en daarna weer een NAVi CD/DVD van gemaakt.
Deze kon je op de CD70 laten weergeven als icoontje van een militaire tank als ik het me goed herinner.gevonden
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/viewtopic.php?f=100&t=12661″ onclick=”window.open(this.href);return false;Staat ook in de handleiding van de Insignia dat je geen JUMPSTART mag gebruiken
ofwel..RTFM :cool:De Insignia Bussines Edition wordt standaard afgeleverd met de CD500 navigatie Benelux incl Europese hoofdwegen.
Ach.. en voor die 2 tot 3 keer per jaar dat ik in het buitenland ben koop ik wel een TomTom of op je mobile PDA-GSM een navi installeren en anders gewoon ouderwets op de kaart.. heeft ook wel wat :POp Belgisch Insgnia forum is volgende eens gepost:
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47385&page=150 halverwege de pagina.
Had graag eens geweten of andere Insi-rijders hetzelfde probleem hebben als ik:
het betreft slecht schalen van 1e naar 2de, je voelt een schok of zelfs gekraak.
Koud erger dan warm en het is alleen bij het optrekken (dus bij stilstand kun je perfect schakelen).Het betreft hier de F40 bak (manueel) die geloof ik alleen op de 160pk en 130pk ecoflex zou zitten.
Op http://www.insignia-enthusiast.org/f…?showtopic=573
en op :
http://www.motor-talk.de/forum/probl…ighlight=zaher
heb ik 10-tallen Insi-rijders gevonden met hetzelfde probleem, dus is het wel raar dat ik hier op het Vlaamse-forum nog niet veel gevonden heb !
Daarom deze vraag heeft er iemand hetzelfde? of is het al opgelost bij iemand?
PS : ze hebben bij mij de versnellingsbakolie vervangen door een ongekend merk en een Teflon additief bijgevoegd, maar er is geen verbetering!!!
Sommige op die forums spreken zelfs van het regelen van de kabels, maar voor mijn Insi is er iemand van Opel.be komen kijken, en ja je raadt het al….. is eigenlijk normaal en kunnen (willen) daar niet veel aan doen….De bevestigingsringen zijn exact hetzelfde als origineel. Pasvorm voorin is hetzelfde als origineel.
Achterin waren de matjes in lengte iets kleiner maar niet hinderlijk of dat het opviel.
Genemuiden is de bakermat van vele tapijtfabrieken, dus het zal me niets verbazen als men via 1 van deze fabrieken de automatten van vele automerken laten maken. ;)Heb voor mijn Vectra C nieuwe automatten gekocht bij http://www.matten-online.nl/
Goede kwaliteit, snel geleverd en met de originele originele bevestigingsringen in de mat zodat ze niet verschuiven. -
AuteurBerichten