rubber matten

Forumindex Forums Modellen Insignia rubber matten

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238706
    harrymaas
      Lid sinds:
      14 May 2011

      Hallo

      Hoe demonteer ik een spiegelkap zonder te beschadigen. Heeft iemand ervaring met rubberen vloermatten hetzij origineel of via een andere toeleverancier. Gaarne goede kwaliteit zit veel in modder en zand.

      Gr Harry

      #17890716
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Die matten kan je waarschijnlijk bij de dealer bestellen.
        Die kap weet ik niet.

        #17890717
        opel-limbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2007

          Spiegelkappen weet ik ook niet. Joche die hier op het forum zit zal dat wel weten. Denk dat ie zich nog wel meldt.

          Die matten, kijk eens op ebay en anders via je dealert!

          Greetz Roel.

          #17890718
          ducatif1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 February 2011

            Heb vorig jaar nog maten voor een Vectra-C gekocht bij: http://www.matten-online.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
            Perfect pasvorm en ook de bevestingsgaten klopten. Staan ook rubberen matten voor een Insignia bij hun
            Suc6

            #17890715
            cabripro
              Lid sinds:
              10 January 2011

              Heb ze net besteld universeel. Gehele auto nov geen. 90 euro. Even Googlen zijn diverse aanbieders. Bij zelfde bedrijf ook sunshades besteld. Super tevreden.

              #17890719
              cabripro
                Lid sinds:
                10 January 2011
                #17890720
                ginoceros
                  Lid sinds:
                  12 August 2006

                  @cabripro wrote:

                  http://www.rubbermattenshop.nl

                  Dit bedrijf kan niet alle modellen leveren en als je ze mailt dan geven ze aan dat ze dat binnenkort wel kunnen maar binnenkort duurt nu al 6 maanden.
                  Heb er wel op 16 sept sunnyshades besteld maar nog steeds niet binnen …. hoelang duurde het bij jou cabripro ?

                  #17890722
                  cabripro
                    Lid sinds:
                    10 January 2011

                    ik had zowel de sunshades en de rubber maten binnen 3 dagen binnen!? gewoon zonder te bellen online besteld, past perfect, geen spijt, aanrader!!!

                    #17890721
                    mikehonselaar
                      Lid sinds:
                      15 January 2011

                      Ik de orginele rubber matten voor de Insignia en ben uitermate enthousiast. De originele gewone matten waren na 10.000 km al versleten. Dus de rubberen matten zijn zeker een aanrader.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.