Vloermatten

Forumindex Forums Modellen Insignia Vloermatten

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231956
    Tallguy
      Lid sinds:
      13 October 2010

      Ik heb mijn Insignia vandaag precies 3 maanden (5500KM) en inmiddels is de vloermat aan de bestuurderszijde al helemaal kapot.

      Heb bij de dealer gevraagd of ze vloermatten kunnen leveren van een betere (lees sterker) kwaliteit, maar dat kunnen ze niet en wordt er verwezen naar aftermarket spul.

      Hebben jullie goede ervaringen met een bepaald soort vloermat? Ik zie het namelijk niet zitten om 4x per jaar een setje aan te schaffen van de standaard matten :D.

      #17808353
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        Een vloermat na 3 maanden kapot ?
        Dat is wel heel snel :o
        Ik zou teruggaan naar de dealer en niet eerder weggaan dan dat je nieuwe vloermatten hebt gekregen !
        Het is een nieuwe auto met garantie vind ik…

        Groet, Rik

        #17808354
        Tallguy
          Lid sinds:
          13 October 2010

          Ja, ik vind het zelf ook te snel. Ik reed hiervoor een Peugeot 207 en deed gemiddeld drie kwart jaar met de vloermat, met het bijkomende voordeel dat de dealer de vloermatten bij de leasemaatschappij vergoedt kreeg. Het koste mij dus helemaal niets.

          Bij de Opel dealer zijn ze minder coulant en ik had verder geen trek in een verdere discussie, want ik had nog een afspraak die ik moest halen.

          De snelle slijtage zal ongetwijfeld liggen aan het feit dat ik met regelmaat ‘nette’ schoenen draag en mijn hak niet verplaats tussen het rem- en gaspedaal. Met sneakers aan zal het denk ik niet zo snel gaan.

          #17808355
          nicocorsa
            Lid sinds:
            6 June 2006

            ik rijd al 41 dkm met de zelfde matten en deze zijn nu pas beetje aant slijten .

            veel hangt af van schoenen en wss ook vuilonderje schoenen en de bewegingen die je doetop demat .

            ten slotte is er volgens mij weinig in mijn ogen wat hierover garantie betreft. en zo duur is een setje matten ook niet .

            een andere optie rubberen matten

            #17808356
            ducatif1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 February 2011

              Heb voor mijn Vectra C nieuwe automatten gekocht bij http://www.matten-online.nl/
              Goede kwaliteit, snel geleverd en met de originele originele bevestigingsringen in de mat zodat ze niet verschuiven.

              #17808357
              KadAstra-EF
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                [rquote=1858041&tid=141673&author=ducatif1]Heb voor mijn Vectra C nieuwe automatten gekocht bij http://www.matten-online.nl/
                Goede kwaliteit, snel geleverd en met de originele originele bevestigingsringen in de mat zodat ze niet verschuiven. [/rquote]

                Hey, mooie site inderdaad. Hoe is het met de pasvorm ?
                Sluit dat netjes aan allemaal ?

                Groet, Rik

                #17808358
                ducatif1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 February 2011

                  De bevestigingsringen zijn exact hetzelfde als origineel. Pasvorm voorin is hetzelfde als origineel.
                  Achterin waren de matjes in lengte iets kleiner maar niet hinderlijk of dat het opviel.
                  Genemuiden is de bakermat van vele tapijtfabrieken, dus het zal me niets verbazen als men via 1 van deze fabrieken de automatten van vele automerken laten maken. ;)

                  #17808359
                  KadAstra-EF
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 July 2010

                    [rquote=1858159&tid=141673&author=ducatif1]De bevestigingsringen zijn exact hetzelfde als origineel. Pasvorm voorin is hetzelfde als origineel.
                    Achterin waren de matjes in lengte iets kleiner maar niet hinderlijk of dat het opviel.
                    Genemuiden is de bakermat van vele tapijtfabrieken, dus het zal me niets verbazen als men via 1 van deze fabrieken de automatten van vele automerken laten maken. ;)[/rquote]

                    Oke, bedankt. Moet namelijk dringend automatten hebben voor mijn Kadett E en in mindere mate voor mijn Astra F vandaar dat ik even doorvroeg :D
                    Bedankt voor de tip !

                    Groet, Rik

                    #17808360
                    levander
                      Lid sinds:
                      5 February 2011

                      Heb hetzelfde probleem gehad, nieuwe matten gekregen van de dealer, deze zijn van betere kwaliteit want inmiddels ruim 8 maanden in auto zitten

                      #17808361
                      Opel4all
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 August 2006

                        Hallo,

                        Bij mij zitten nog steeds de eerste Originele Velours matten er in, nu bijna 2 jaar, en ze zijn nog bijna als nieuw:)

                        Groetjes, Joche

                        #17808362
                        nicocorsa
                          Lid sinds:
                          6 June 2006

                          bij mij zitten ze er 1.5 jaar bijna 2 jaar in en 41 dkm en zien er gebruikt uit maar niet stuk ook orgineel opel

                          #17808363
                          KadAstra-EF
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 July 2010

                            Ik ga daar nog over heen, ik heb in 2002 nieuwe velourse Opel automatten gekocht.
                            Nu na dik 9 jaar zie je pas dat ze nu toch hard beginnen te slijten.

                            Groet, Rik

                            #17808364
                            nicocorsa
                              Lid sinds:
                              6 June 2006

                              ja maar hoeveel km’s heb jeer al op gezetten .met de schoenen .

                              #17808365
                              KadAstra-EF
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                24 July 2010

                                Ik heb nooit schoenen aan moet ik eerlijk zeggen.
                                En het aantal kilometers ? ongeveer 300.000.
                                Dit even voor de volledigheid………

                                groet, Rik

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.