Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Corsa_GSi wrote:
Tsja, die 25pk gaat wel in de papieren lopen.
Opties:
Chip
Nokkenas
Komplete uitlaatEen motorswap doe je ook niet even.
Het enige wat ik zou aanraden is een Dbilas Flowtec inlaatspruitstuk (met chip afstemming) kopen en laten monteren.
Kost een 1000 euro zonder montage.
http://www.dbilas-shop.com/Produkte/Flowtec-Saugrohr/Opel/Corsa/Corsa-D:::7_25_41_238_247.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Aangezien ik de motorcode niet weet, kon ik niet verder voor je inzoomen op het juiste product.Eventueel aangevuld met een goed luchtfilter:
http://www.txautosport.co.uk/carbon-fibre-cold-air-induction-kit-94-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;Dank je ik had hem al gezegd niet teveel te investeren zei al voor optrekken op maat chippen, vliegwiel af te draaien en eventueel inlaat spruitstuk
@NoFear1696 wrote:
http://youtu.be/ciLdmJd_K9w
3inch/76mm vanaf turbo met 100cell kat en midden demper :jerryValt me nog mee mijne maakt meer lawaai nu met groep a zonder cat. Kan ook aan de andere nokkenassen liggen :thumb
Dank je hebt pb :thumb
En kwa geluid en vermogen hoeveel verschil is er?
@Vannos wrote:
Nee zolang je met de LEH turbo rijd lekker de actuator houden die er op zit. Kan genoeg hebben.
draai er 293pk en 460nm mee dus dat zal wel goed zitten
dank je :thumb
@johanhummer9 wrote:
Indd je moet hier toch aardig wat pleuros inpompen wil je echt wat meer pk
Bij de proefrit niet achtergekomen dat ie wat langzaam was?
hij ging voor zuinig ;)
Klinkt redelijk ;) ik wil hem binnenkort opnieuw laten afstellen met verstelbare tandwielen andere uitlaat en betere dv.
Is een versterkteactuator aan de raden of Is het niet nodig bij een z20leh turbo ?Ok en kwa gebruik wat zijn jullie ervaringen ?
305 pk met eds inlaat en andere nokken? 330 pk moet toch haalbaar zijn???
Bedoelde meer dat het niet zo moet zijn dat de turbo pas erg laat in komt. Alleen mijn vraag verbruikt een z20let meer als een c20let kwa benzine of heeft dat met de afstelling te maken en meer gewicht ? Vind me c20let met zelfde vermogen stuk zuiniger alleen weegt die ook 250 kg minder.
En welk vermogen kan je met een leh maximaal halen met andere nokken en eds inlaat en 3 inch uitlaat iemand hier ervaringen mee?
Perfect dat Is hem super bedankt. Zal de site gelijk opslaan :thumbup
Hoi emiel ik rij in de manta ook met fase 3 en de manta pomp houd nog prima vol. Volgens mij pas vanaf 350 pk moet je die vervangen.
Rij zelf met een licht vliegwiel waardoor de turbo k16 erg snel op spoelt. Als je vragen hebt laat me maar weten
@Mr. Bone wrote:
Zit er in die vmaxx 310 een standaard druksensor?
ik weet wat je bedoeld hij is niet standaard maar weet niet de precieze waarde dacht dat het tot 2 bar was
@Corsa_GSi wrote:
M-Tech heeft ze, had ik er op zitten werkte prima.
TX Autosport ook, die werken ook prima.
Je hebt ze ook van Forge.dank je wel voor de tip maar alles wat je bij mtech kan kopen kan je ergens anders voor de helft kopen. ben niet zo een fan van mtech…..
@Mr. Bone wrote:
Ik rij met die van EDS en werkt prima.
Maar 1.3 bar met een k16???1.1 bar met 1.5 overboost is echt een beetje de max voor een k16. Ook 300 pk is wel de max voor stock internals. En met welke software en druksensor ( in de ecu ) wil je gaan rijden dan?
arp drijfstangbouten zitten er in. en grotere injectoren ook. rij met een vmax 310 maar wordt als goed is op maat afgesteld als hij weer rijdt. turbo is nieuw en tegen hogere boost als goed is bestand.
versterkte drijfstangen zouden er nog met de tijd in komen maar dat zou pas komen als ik meer vermogen wou gaan rijden.
en 300 pk zijn voldoende. meer houd mijn achteras toch niet vol op moment
;)nog advies????
@henk 400rr wrote:
Ik ga waarschijnlijk er zelf wel mee bezig, ik heb namelijk niet 1 bak die gedaan moet worden, maar een paar meer, momenteel ligt er al 1 bak uit elkaar die ik ooit voor onderdelen gekocht had, puur om even te kijken hoe lastig dat is.
Ooit ook zo begonnen met motoren en differentiëlen, dus dit is misschien de volgende stap.
Maar het kan maar net dat ik het uitbesteed als ik tijdgebrek heb, ik zie wel, voorlopig geen haast.
zo ziet de mijne nu ook uit dus moet alleen in elkaar weer :thumb
@louwe 16 klepper wrote:
@henk 400rr wrote:
En het probleem is dan???
wat maakt dat nu uit :wtf , maar ik merk wel dat sommige bakrevisie bedrijven zich er erg gemakkelijk van af maken, onlangs kontakt gehad met 1 in Wiewerd en Stadskanaal, beide kan je niks mee.
Je moet haast de grond onder hun voeten kussen willen ze nog wat doen.
nmb groningen /hoogkerk
al eens geprobeerd???
ja heb waarschijnlijk een oplossing gevonden maar iedere geval bedankt voor de reactie
@henk 400rr wrote:
En het probleem is dan???
wat maakt dat nu uit :wtf , maar ik merk wel dat sommige bakrevisie bedrijven zich er erg gemakkelijk van af maken, onlangs kontakt gehad met 1 in Wiewerd en Stadskanaal, beide kan je niks mee.
Je moet haast de grond onder hun voeten kussen willen ze nog wat doen.
klopt alleen 1 of andere ali neemt het aan waar ik me twijfels heb
@GSE wrote:
Hier in de buurt zit een bakken revisie bedrijf 1 mans zaak en die meneer kent de opel bakken uit zijn kop heeft nl veel ervaring met manta,s enz hij zal je die 265 wel in elkaar zetten:
http://www.ptslottum.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;Geef eens een belletje en ik denk dat je der wel uitkomt dan.
heb de man gebeld maar hij wil er helaas niet aan beginnen omdat hij niet degene is die hem uit elkaar gehaald heeft :thumbdown
@otdh wrote:
Mars
Zet t in n monza/senator deel
Daar hoort n 265 namelijk in ;)ging er vanuit dat er niet zo een groot verschil zou zijn tussen een getrag 240 bak :angel
niemand???? :wtf
4 juni 2013 om 23:35 In reactie op: Opel manta om aanzoek te doen omgeving Waalwijk 14 juni. #18149361@2000 wrote:
Ik heb gewoon een “originele” manta GTE radiateur. Koelt meer dan goed.
ik rij zelf met een c20let maar tot nu toe had ik ook nooit problemen gehad met de koeling
-
AuteurBerichten