z20leh meer pk

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269698
    dr_antrax
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 August 2007

      Hallo mensen, heb sinds kort een astra g coupe turbo met z20let. Motor Is volleigentlich aangepakt met andere drijfstangen zuigers andere nokken aluminium vliegwiel en leh turbo

      Motor is al een keer afgesgeld maar ben er nog niet helemaal tevreden mee. Uitlaat nokkenas Is niet afgesteld
      zitten geen verstelbare tandwielen op dus denk dat ze ook niet optimaal ingesteld zijn.

      Uitlaat Is een groep dus te klein. Komt een grotere uitlaat op en verstelbare tandwielen op.

      Nu ben ik aan twijfelen of ik er een andere turbo op zet en voor de 400 a 450 pk ga of met de leh turbo afstel.

      Hoeveel pk kan ik met een leh met andere nokken ongeveer verwachten

      En voor 450 pk wat moet er allemaal buiten de motor veranderd worden dus kwa koppeling en benzine pomp enz. Wil ook niet met een te groot turbo gate rijden moet wel bij max 3000 toeren vermogen hebben. Auto Is voor dagelijks gebruik bedoeld.

      #18266112
      z20leh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 November 2011

        hangt allemaal af van de turbo.
        wat bedoel je met 3000toeren vermogen hebben. je bedoelt toch niet turbo op volle druk, want dit ga je niet halen. kijk eens naar hta turbo’s

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

        #18266113
        dr_antrax
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 August 2007

          Bedoelde meer dat het niet zo moet zijn dat de turbo pas erg laat in komt. Alleen mijn vraag verbruikt een z20let meer als een c20let kwa benzine of heeft dat met de afstelling te maken en meer gewicht ? Vind me c20let met zelfde vermogen stuk zuiniger alleen weegt die ook 250 kg minder.

          En welk vermogen kan je met een leh maximaal halen met andere nokken en eds inlaat en 3 inch uitlaat iemand hier ervaringen mee?

          #18266114
          kiyamizio
            Lid sinds:
            5 February 2010

            op een standaard z20leh met leh lader heb ik 305pk als hoogst gezien veel meer lijkt mijn niet mogelijk.

            als je meer wil zou je toch een eds phase 4 turbo moeten kopen.

            #18266115
            dr_antrax
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 August 2007

              305 pk met eds inlaat en andere nokken? 330 pk moet toch haalbaar zijn???

              #18266116
              Vannos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2010

                toen ik bij eds was. kwam er bij mij 293 pk uit.

                met een ander inlaatspruitstuk komt er zo,n 10 a 15 pk bij en nokkenassen ook een 15 a 20 pk

                volgens degene die mijn wagen had afgesteld kwam dan op een 320 PK +-

                #18266117
                dr_antrax
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 August 2007

                  Ok en kwa gebruik wat zijn jullie ervaringen ?

                  #18266118
                  Vannos
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 November 2010

                    op een volle tank kan ik meestal een 430 tot max 460 km rijden dan staat het wijzertje op 0

                    #18266119
                    Maurice89
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 October 2009

                      Sinds me astra gechipt is rij ik volgens de boardcompuer 12.0/13.0 :jerry Eerst was het rond de 9.5 a 10.5 ofzo.

                      #18266120
                      dr_antrax
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        16 August 2007

                        Klinkt redelijk ;) ik wil hem binnenkort opnieuw laten afstellen met verstelbare tandwielen andere uitlaat en betere dv.
                        Is een versterkteactuator aan de raden of Is het niet nodig bij een z20leh turbo ?

                        #18266121
                        Vannos
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 November 2010

                          Nee zolang je met de LEH turbo rijd lekker de actuator houden die er op zit. Kan genoeg hebben.

                          draai er 293pk en 460nm mee dus dat zal wel goed zitten

                          #18266122
                          dr_antrax
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            16 August 2007

                            @Vannos wrote:

                            Nee zolang je met de LEH turbo rijd lekker de actuator houden die er op zit. Kan genoeg hebben.

                            draai er 293pk en 460nm mee dus dat zal wel goed zitten

                            dank je :thumb

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.