Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zal ik doen
Ok,
heb ze besteld, eens kijken wat ze doen.Ze hebben ook een site
http://www.ruf-autoteile.de/Ja dat was mijn probleem dus ook.
Had er toen 2 besteld wist de maat niet, M20 en M22… paste dus niet, gvd…
Toen heb ik maar die bout gepakt en er ff flink met die tap doorheen gegaan. klaar.
Probleem opgelost :DAh ja, bout 3 heb ik gebruikt.
Ik dacht dat de 2 bouten naast elkaar zaten, maar ze zitten boven elkaar…. soms :hmmz
Dus dan heb ik de M24 bout gebruikt.Ik dacht M20.
Hier geeft hij hem wel aan.
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/224/2521/26136,26126,26150,26135,26118,26115/
Alleen dat is degene met de veer er in, die is M20.
Maar bij mij zat er nog één naast, daar heb ik hem ingetapt.
En of die nou ook M20 is???Denk dat ik er verse oem mounts inzet, en die 89 pond mooi besteed aan Eibach Pro-kit veren :D
Deze tjap zat er in na een half jaar.
Valt opzich nog wel mee, maar vind het wel mooi staan in de motorruimte ;)
Nee z20let, heb 1 flexibel stuk in mn uitlaat, uitlaat komt van klasen moters af.
Misschien dat de steunen dan toch wa gaar zijn…
Maar heb nog voor 89 pond aan punten bij courtenay wat dit jaar op moet…
Heb jij dan niet dat je de motor voelt kantelen bij stevig optrekken en schakelen?
Motorsteunen van mij zien er niet echt gaar uit.
Merkte bij die powerflex insteek dat je toch altijd een resonatie voelt en hoort in de auto,
is wat irritant maar valt nog mee te rijden.Kan ik dan beter nieuwe oem steunen kopen en daar wa kit in doen?
Ik denk dat ik er gewoon zo één ga bestellen.
Want Courtenay ging iets veranderen en daarom moest je nu je punten opmaken voordat ze in 2013 weg zijn.
Heb nog 89 pond aan punten.:thumb
Beter gebruik van maken voordat ze wegzijn.Echt helemaal niemand???
Lekker spaaien in het bos,
Speelgoed voor gevorderde.[youtube:ma6h6kyc]http://www.youtube.com/watch?v=bW3tLmJqhmc&feature=plcp[/youtube:ma6h6kyc]
Man Man wat een monsters die supra’s !!!
[youtube:24cdxdwq]http://www.youtube.com/watch?v=dbDn-oCac7w[/youtube:24cdxdwq]
Geniet ervan! king:haha lol @1:53 dat is pas steenslag! :D
12 juli 2012 om 15:38 In reactie op: Waterkoeling turbo z20LET <-> electrische pomp voor naloop? #18045254Heb ik er ook op zitten.
Maar gebruik hem wel als turbo timer.
best fijn ding, alleen die legostaafknop wil nog wel eens gaan rammelen.9 juli 2012 om 15:03 In reactie op: Waterkoeling turbo z20LET <-> electrische pomp voor naloop? #18045249Ik kijk hier ook al ff mee.
Maar zou dat niet in de ECU geprogrammeerd kunnen worden, dat hij langer nadraait.(moet je natuurlijk wel zo’n pomp hebben he)
Als het nut heeft, om meer dan 5 min te laten nadraaien?Verwacht zelf dat opel dit ook wel getest heeft:P
Maarja sommige dingen… :hmmz@OceanBlue wrote:
Bedankt voor jullie informatie!
alleen het lijkt mij toch helemaal niet logisch dat je druk kan verminderen door een gat kleiner te maken?
juist andersom toch, grotere opening minder kracht nodig om het erdoorheen te persen, maar het zal wel zo zijn dat ie kleiner is dan!
ik ga m even bestellen nu bij tx, maar kan je me uitleggen wat het H-cool pakket precies inhoudt?alvast bedankt!
(van het astraownersclub forum)
the oil will only go through the smaller hole at a set speed(been tested by percy to be around 40psi)so alot less than stock hole,then the pressure behind the hole will just go elseware as oil will allways take the easiest route..
;)Heb die van mij bij TX autosport gekocht
Moest wel ff zelf de gaatjes open maken :???:
zat net dicht waar de 2 samen komen.
Dus kijk daarmee uit, zorg dat ze open zijn!ebay-> Klik
Ze hebben dezelfde soms ook op bieden staan vorige ging eruit voor 34 euro dacht ikja lijkt er op dat hij het zelf of heeft laten maken
wel leuk zo :DLol, die prijs tegenover mtech :D
Bedankt he hier heb ik wat aan :thumbheb ondertussen de originele van gm hier al liggen…
ja ken ze,
maar als goed is hoeft hij niet gevlakt te worden. -
AuteurBerichten