Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jammer maar begrijp het wel maar het was zo mooi om te lezen en te zien. Niet dat ik een calibra fan ben maar zoals jij met deze bezig bent PRACHTIG. Vooral de foto’s van de motor delen vind ik geweldig.
Het is bijna jammer dat zulke mooie drijfstangen in je blok zitten :angel
Heb nog een bewerkte kop liggen met thermostaathuis
Met Knal heerlijk :thumb :wors
4 oktober 2015 om 19:01 In reactie op: najaarsmeetinf amersfoort opelpower nederland 4 oktober #18290864Hey 2000 ben je na de meeting bij superfun geweest zag de Kadett staan :angel
Als die M3 jouw eruit wou remmen had hij er wel effe dichter op moeten zitten op de foto is hij nog best ver weg :thumbup
Jaaa Jos hij reed toendertijd een Manta ik kwam daar wel eens met een telekraan en daar heeft Jos een grote foto van in zijn schuur hangen.
Die foto met die kraan op de achtergrond dat is toch Vahali? Van de machinist van die kraan heb ik ooit een 2.4krukas en drijfstangen gekregen weet zijn naam alleen niet meer :thumb
E30 M3 :wub net wat Louwe zegt de mooiste bmw, volgens cor euser een varken van een auto schreef hij eens in het RTLGP blad ,was trouwens een mooi verhaal. Getund door CarlyMotors
Kleine tip maak bij de eerste demper even een strip van de felsrand schuin naar de pijp de blijf je niet zo snel hangen aan een oprit/stoeprand.
ZOOOOOO niet stil gezeten de laatste tijd zo te zien :thumbup :thumbup
Echt TOP wat je aan het doen bent maar wat shockwave zegt klopt wel want zoals ik het zie kan je wielnaaf naar binnen en naar buiten kantellen. Je hebt namelijk alleen een onderste draagarm en de schokdemper is op 1 punt bevestigd waardoor je een scharnierpunt maakt. dit is Niet als kritiek bedoeld want petje af voor dit werk :wors
Antraciet :thumbup dan valt de remstof ook wat minder op :jerry
Mooi plaatje :thumb Ben benieuwd hoe de Saabscona eruit komt te zien.
Ziet er goed uit en jij ziet dit. Als je de auto zo had gekocht met uitbouw was het je waarschijnlijk niet opgevallen. :thumb
:hmmz Als ik eerlijk mag zijn vind ik je adapters niet zo mooi. En dan kijk ik naar de verdeling van de kracht die erop komt, maar ik neem aan dat jij er goed over nagedacht hebt.
Dit keer geen auto wel met wielen ;)[/quote]
Deze keer een zeilboot met mast :jerry :jerryEn de veiligheid is ook op een hoog niveau bij jouw gezien je “HANS” aan je helm :thumbup
Had je niet eens een keer een ander merk willen proberen? Intrax bv. met meer instel mogelijkheden?
http://www.intraxracing.nl/merken/opel/ascona-b-turbo,-very-fast-street/ope5509-rsa/” onclick=”window.open(this.href);return false;Die weerstandsdraad zit in de plus die naar de bobine gaat maar ik weet niet precies meer waar was een draad met doorzichtige isolatie anders moet je even een plus draad rechtstreeks vanaf je accu proberen om dit te testen
Had je al elektronische ontstekeing of zaten er nog punten in? Anders zou de weerstandsdraad er nog tussen kunnen zitten
DAT ziet er GOED uit :thumbup
De fun met de ascona is weer helemaal terug zo te zien.
De grote oliekoeler had vandaag een drukke dag met deze temperaturen
Dit verhaal zit ik met een hele grote smile te lezen helemaal TOP
-
AuteurBerichten