Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hij heeft al brembo’s Mark
Hahaha
Dat is te merken.
DroplulDaar gaat het om.
Mooie auto!!Mooie gsi….Maar 10 eigenaren gehad??!
Goed bezig!!
Ze hebben je voorstoelen gestolen!!
:thumb
@Do-Rithm wrote:
Dank!!!!!! Corsa D … Wat is je naam ?
noem me maar Bas ;)
Niemand kan vanaf zijn pc zien wat r kapot is aan jou airco
wauw Dorith!!!
Staat m echt goed!
gewoon wat meer gas geven met wegrijden..dan valt het allemaal reuze mee het schokken
is een typisch opelkwaal!
Zowel de corsa D heeft het,en de Astra H dus ook
is vocht wat tussen de koppelingsplaten komt na een tijd stil gestaan te hebben.
Met warme motor is het idd een stuk minder schokkerig..is niks aan te doen..of je moet een complete nieuwe koppeling erin laten zetten..maar weet niet of het dan weer terugkomt
@bart-gsi wrote:
@corsad wrote:
is niet te progameren bij de dealer
en @ ivartje…idd alles is mogelijk..beetje makkelijk antwoord van jezelf vind je niet?Ondansks dat het een makkelijk antwoord is heeft hij wel een punt… Meerdere wegen leidennaar rome.. Dus zo ook met dat dat ondanks dat het wel lastig is..
Tuurlijk..en van een olifant kunnen we ook een mug maken
is niet te progameren bij de dealer
en @ ivartje…idd alles is mogelijk..beetje makkelijk antwoord van jezelf vind je niet?nee niet mogelijk
idd..is gewoon ter voorbereiding
Die 1.4 hoeft niet perse zuiniger te zijn hoor.
het is namelijk een fors gewicht wat ie voort moet trekken,
IK zou voor een 1.6 gaan minimaal!waardeloos dus.
een beetje controleren kan je zelf ook wel
een dure oliewissel lijkt mijdurf het niet te zeggen.
ik had toen destijds een nieuwe ecu gekocht via de opel dealer.
ik zou zeggen google eens watgewoon omhoogtrekken!
stelt echt niks voor..spatbord hoeft r ook niet af.
er zitten geen schroefjes of wat dan ook aan de pompomhoogtrekken dat pompje..en dan de slangetjes eraf trekken..zitten best wel vast hoor
zo zuinig zijn die 1.2tjes van een corsa D nou ook weer niet.
die dingen zijn veels te zwaar om een 1.2tje vooruit te trekken,waardoor er flink wat toeren nodig zijn wil ie iets vooruit komen wat weer een slok benzine kostzou zomaar eens de ecu kunnen zijn.
Heb ik eens gehad met mijn Astra Coupé
precies dezelfde vage klachtenAlles eraf flikkeren en opnieuw installeren..ben je van al het gezeik af.
Als je eenmaal problemen hebt blijven ze zich opstapelen.
nog 1 tip..niet overal op Klikkenhoi
-
AuteurBerichten