Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je het nog los hebt liggen en je wil er een zakcentje aan uit geven dan zou ik het meteen goed doen en de kadett as helemaal vergeten ;) volvo as eronder en alles met uniballs:thumbup
ik reed met 205/50/15 op 7,5J wielen hier paar pics
als je hier eens alle echte problemen gaat zoeken en op een rij zet en eens gaat kijken hoe veel opels er in nl rijden dan valt dat procentueel echt heel erg mee.
ga er maar eens op letten wat er vaak langs de weg staat met pech;)stugheid kan je met de hand voelen, gewoon indraaien en dan uit trekken op de stugste stand is dit tot 6 keer zwaarder dan op de lichtste stand
deze klauwen kan je links en rechts monteren, voor de aandrijfas of erachter, manta b of astra enz, is goedkoper namelijk;)
ik heb achter -60 en heb nog 3 cm over, en welke bumpstops bedoel je eigenlijk ? ik heb helemaal niet zoiets er onder zitten, heb een as van een kadett 16v trouwens
en normaal als je korte dempers hebt moet dat wel goed gaan, alleen als je veren nog steeds los komen te liggen dan zal je ze korter moeten hebben;)de c kadett 1.6 as is nagenoeg hetzelfde als een manta B as en die zijn door de duitse Tuv goed gekeurd voor de 3.0 24v das dus 204 pk en pak en beet 280 nm koppel, daar mag je er mee rijden en krijg je het goed gekeurd, dus een standaard letje zal die wel moeten kunnen hebben;) denk dat de grens wel een beetje tegen de 250 pk ligt, weet het niet zeker dus mensen die het weten, commentaar!!! haha:D
8 mei 2010 om 17:26 In reactie op: niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele #17668216origineel gepost door arno meijer
origineel gepost door Fearless
Bij geschillen met een bedrijf kan je altijd de geschillencommissie inschakelen.
Gaat het om geld bedragen zullen ze je wel wat geld inhouden….ligt aan het bedrag.Maar weet niet hoe het dan werkt als het bedrijf niet mee wil werken.
het bedrijf wil absoluut niet meewerken helaas
hoop voor je dat je harde bewijzen hebt dan, heb net een compleet ander verhaal gehoord, maar Niels komt hier ff checken en zal zelf actie ondernemen.:thumbup
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door InjectTheVenom
@Lauwe: nu doe ik in het weekend vrij weinig omdat ik mezelf op water en brood gezet heb om zo hard mogelijk te kunnen sparen dus dat zal zo’n vaart niet lopen ;)oe dat klinkt niet best
heb nog wel wat beleg voor op je brood
moet je het ff halen:jerry:jerry:jerrymaar wens je wel succes en we gaan het tzt wel zien hiero
:thumbupps t is lOuwe;)
lauwe 16 klapper :jerry
6 mei 2010 om 20:43 In reactie op: niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele #17668134origineel gepost door royke2000
Nou dan zou ik graag Rallyastra toe willen voegen.
Vorig jaar bij hem geweest om een F25 te halen en nog wat spullen.
Paar dagen later begonnen met de bakinbouw.
Bak lag erin dus even olie afvullen,nou kon wel 20 liter erin gooien hij lekte langs alle kieren!
Bak was dus helemaal uit elkaar geweest en niet meer goed gemonteerd.Tevens een ram air systeem gekocht voor een v6 van een saab,eenmaal thuis miste wij wat delen gebeld en het zou nagestuurd worden.
Tot op de dag van vandaag ook niet gekregen ondanks meerdere telefoontjes.De bak zou meneer komen ruilen,echter ook nog nooit gezien.
Inmiddels hebben we de bak laten herstellen kosten ervan 175 euro!
En we zitten met een incomplete ram air!!!
Dus deze mag ook wel aan de schandpaal genageld worden!niels ken ik heel persoonlijk, geen kwaad woord voor over, durf mijn handen voor em in het vuur te steken.
hij runt een bedrijf alleen en kan ook wel eens wat vergeten, we zijn tenslotte allemaal mensen.
los dit eerst eens met jullie beiden op voordat je iemand zo hier open en bloot gaat nagelen aan de schandpaal:thumbdownik snap niet dat mensen zich hier druk om kunnen maken, een verhaaltje van een of ander kerel wiens ballentjes nog niet zijn ingedaald en jullie maken je der druk om whaha:wors:wors
de monza 4×4 staat ergens bij hardenberg in de buurt en is eigendom van een rallyrijder, naam ga ik hier niet zo neer zetten :vertag
toplager van de astra pakken en die er tussen daar weer een uitgeboorde naafring tussen en je bent klaar, dan kan je ook de veren van astra gsi pakken
ziet er goed uit man, die wielen ook haha
voorschermen ben ik echt benieuwd naar, ik heb er beust voor gkozen om em niet te verbreden aangezien het echt veel werk is maar nu ik dit zo zie……….. beetje spijt van haha:D
succes verder
mooiste is 7jx15 en dan et 12, die heb ik gehad onder de manta, heb er nu dezelfde onder zitten maar et 25 en die zijn net iets te ver naar binnen
eeeuhm…… tja genoeg denk ik in de 10 jaar die ik m’n rijbewijs heb :P
zelf gehad:
escort 1.6 uit 1986
manta B gsi uit 1986
kadett city uit 1977
manta B gsi excl uit 1986
manta B gsi
kadett e 1.3e
ford sierra 2.0
kadett gsi 8 klepper
senator B 3.0 24v uit 1990, nog steeds in bezit
corsa A2
kadett d 1.3 later c20xe, nog steeds in bezit
kadett d 1.2
kadett gsi seh
manta b gsi uit 1984, nog steeds in bezit
alfa 155 1.8 16v sport huidige vervoerverder gereden maar niet in bezit gehad:
diverse manta’s A en B
kadett c alle soorten en maten alleen geen aero
omega B
omega A
combo A en B
opel movano
opel vivaro
vw caddy 2008
mercedes sprinter 208, 312
corsa A 1.4 joy
alfa 156 1.8
alfa 155 1.8
diverse astra’s van 1.4 tot 3.2 v6 en turbo’s :P
vectra 2000 en 1.6
ford transit
bmw 7 serie 2008 van de baas :P
diverse rally auto’s
en 1 keer een golf 2 gti :P
kadett d met c20ne en c20xemensen lees eens goed, allen het chassis is kadett de rest niet
full rally spec impreza kost 250000 euro dus 44000 voor dit kadettje is echt knap geldbak is idd rond de 10000 euro, schokbrekers zijn rond de 8000 enz enz enz, als je em zelf zou bouwen ben je wel meer kwijt:vertagorigineel gepost door theunm
in het kortfull rally spec.
alleen de bak is al 10 ruggen
wat er aan de motor is gespendeerd ? maar zelfde orde grote.complete voorkant cabon als ook onderkant en interieur.
zag nog iets ronds van stack.
en nog een paar gadgetstheun
die heb een klap van de molen gehad :jerry
jammer maar idd het is ook jammer om zo’n mooie auto te laten verstoffen:thumbup
dank u allen,
de remmen spulletjes zijn inmiddels alweer uitgebouwd en zijn netjes opgeborgen in en doos, ik doe nu deel voor deel klaar maken omdat ik em zo snel mogelijk in de lak wil hebben en dan kan ik em opbouwen en alles nieuw bestellen aan onderdelen die nog missen en alles pas maken.
en die voorbumper is eens wat anders en heeft nog niemand ;)
ik hoop wel dat het wat gaat lijken anders heb ik voor niets geïnvesteerd haha:crymaar mensen het komt allemaal goed :thumbup (hoop ik :P )
haha mooi man, is wel mooi zo rijden op het circuit, maar wat was dat nou voor een dag eigenlijk ?
as soon as possible :P duurt nog wel ff:cry
weer een updeetje van de remmen en de bumper die deze week weg is gebracht om te laten verlijmen tot 1 deel
bumper is een oudje van mijn aller eerste manta king:
dit is gewoon idioot, ff bezoekje plegen dan maar :thumbup
contiweld, met koperen wikkelingen, onder zware belasting gaat aluminium sneller in weerstand toenemen en koper zal een stabielere stroom toevoer naar je lans houden:thumbup
origineel gepost door wim-v6
inderdaad, wat techniek betreft loopt opel altijd wel een stappie langzamer.dat maakt het sleutelen wel makkelijker trouwens.
VW was al veel eerder met zo’n lage uitstoot Diesel, namelijk de Lupo 3L deze zit ook in de belastingvrije groep, en al leverbaar vanaf 1998
Willem
en de corsa 1.5 td dan ?
het is gewoon een feit dat de ene fabrikant er meer mee te koop loopt dan de ander:vertag
kan me niet voorstellen dat mensen die opel rijden zich hier druk om kunnen maken.
en VW liep ook altijd achter in techniek hoe lang hebben hun de diesels gereden met die tikkende pompverstuivers? terwijl er al 10 jaar commonrail was?Opel is altijd zeer vooruitstrevend geweest met nieuwe technieken, achterwiel ophanging die bij harder remmem automatisch TOE-In gaan staan om de auto van achteren te stabiliseren oa gebruikt in de omega A
eerste ontwikkeling van voorwielaandrijving getest in de golf 1 was bedoeld voor de opvolger van de C kadett, de D kadett
eerste merk met standaard airbag voor de bestuurder( niet helemaal zeker )
auto met de laagste cw waarde van zijn tijd 0,26 de calibra
en met de hoog rendement motor de C20XE enz enz enz enz :thumbup -
AuteurBerichten