Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja het toenmalige beleid van opel heeft een hoop klanten gekost.
Zie die maar eens terug te krijgen.Die mythe dat een calibra uit Finland minder snel roest dan eentje uit Duitsland hoor ik al 15 jaar.
Ik zou me kunnen voorstellen dat het gebruikte staal in Duitsland een lager koolstofgehalte had waardoor hij sneller zou kunnen roesten maar dat is nooit bewezen volgens mij. :shock:Dat met dat klittenband vind ik wel een goede oplossing.Bij mij zit het stripje ook niet vast.
Heb zelf het hemel zo’n 3 jaar geleden vervangen.Hij ging eerst aan de achterkant bij de randen los.Toen geplakt met bison-tix maar een jaar later ging hij in het midden ook helemaal loshangen.Heb nog geprobeerd te plakken maar dat leek niet mooi en daarna maar helemaal vervangen.
Vind de kwaliteit bar en boos.
En inderdaad in het noorden rijden nog wel wat calibra’s rond.Hier in Peize 2 turbo’s :thumbDe mijne heb ik zonder te meten geplakt.Gewoon vergelijken met een foto en gaan.
Als je die 4×4 emblemen er weer opzet zou ik ook het turbo embleem op de kofferbak er weer opzetten.
Dan is het helemaal af :worsDuurt wrote:kunnen we samen toeren, het blijven naar mijn idee onder gewaardeerde auto’s, maar misschien moeter er eerst minder van over zijnHelemaal mee eens.
Als je er niet dagelijks mee rijd zou ik enkel de lampen vervangen.
De lichtopbrengst is niet geweldig van de koplampen maar zelf rij ik te weinig om het te veranderen.
Succes :thumbup21 juli 2014 om 20:26 In reactie op: Waar kan je nog een einddemper voor een turbo vinden? #18243390Ik rij zelf met een rvs uitlaat met katvervangende demper.Zit er al zo’n 12 jaar onder en bevalt prima.
Heb hem indertijd laten maken bij Eps.http://www.uitlaten.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;Heb even navraag gedaan.De mijne is vervangen zoals in de omschrijving staat.
Dus er is niet ontlucht.Succes met wisselen.Hij heeft het niet over het ontluchten van het systeem.Als ik zo lees hoeft dat niet.
Zal een maat van mij morgen eens vragen.Die heeft de mijne ook vervangen.Ich möchte den Druckspeicher wechseln. Was muss ich alles beim Wechseln (besonders beim
Lösen des alten Druckspeichers beachten?
Zündung einschalten und 30-60x aufs Bremspedal drücken (drücken/lösen/drücken…). Achtung;
während diesem Vorgang wird der Druckspeicher entleert und das Niveau im Ausgleichsbehälter
steigt an (überschwappen des Öl möglich, überschüssiges Öl absaugen)! Vorgang solange
wiederholen bis das Niveau nicht mehr ansteigt im Ausgleichbehälter. Jetzt sollte der Druckspeicher
keinen Druck mehr haben und somit kann man den Druckspeicher mit Vorsicht vom Druckregler
abschrauben. Neuen Druckspeicher mont. und den Ersatz im Service-Scheckheft eintragen! Danach
Motor starten und sofort Öl nachfüllen im Expansionsgefäss der Servolenkung (ansonsten Gefahr das
Servopumpe def. geht wegen Trockenlauf!) Nach Probefahrt Ölstand im Ausgleichsbehälter nach
Opel-Vorschrift kontrollieren.Zo moet het volgens Hurlimann.
Dat is niet dezelfde. :hmmz
Hier in het dorp zit een citroen garage.Daar werd mij verteld dat ze de drukbollen opnieuw kunnen vullen.
Ivm met de codering heb ik indertijd toch maar besloten om een nieuwe te kopen.Thanks,
Het is een beetje langdradig het filmpje want heb alle foto’s erop gezet die ik had.
Maar dan zien jullie in elk geval waar ik in stuur.
Groet.6 mei 2014 om 23:43 In reactie op: 18 mei 2014 meeting Opel Team Klazienaveen *UPDATE 04-02*[x] #18190486Quote:Ook geschorste kentekens kunnen komen we zijn door de belasting aangemerkt als bijzonder evenement.
Als ik het goed lees geld dit voor alle geschorste kentekens ongeacht de leeftijd van de auto?Of alleen oldtimers? -
AuteurBerichten