Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je kan ook zelf een koerierdienst er na toe sturen maar deze zijn niet goedkoop
je hebt drie kabels die aan de alternator moet aangesloten worden
1 een constante plus van de batterij
2 de massa de –
3een gestuurde plus van het contact met het lampje van de batterij in het dashbord ertussen
dus ik denk eerder dat de alternator niet goed aangesloten isin kinrooi zit r ook eentje .hij maakt voor onsde rolkooien voor de rally cross .en voor wat hij vraagt kunnen we ze zelf niet maken
13 augustus 2010 om 17:50 In reactie op: verschil tussen een turbo van een diesel en een benzine #17711021dat besef ik ook het gaatt mij eigenlijk om dat de uitlaat langs de zelfde kant onder de motor doorkomt.danbehoud ik de bodemvrijheid nog
13 augustus 2010 om 17:25 In reactie op: verschil tussen een turbo van een diesel en een benzine #17711019welke turbo is dan aan te raden voor een kadett 8v.past een standaard turbo van een calibra turbo ook?
11 augustus 2010 om 14:32 In reactie op: verschil tussen een turbo van een diesel en een benzine #17711017ik dacht ook hoe groter de turbo hoe langer het duurt eer dat hij aanspringt
het is hoe je het bekijkt met een revisie heb je bijna een nieuw blok.koop je een van de sloop rij je nog met een risico blok ,want je weet nooit wat daar mee gebeurt is .en een reviesie voor zo een blok zal wel gen 2000 euro kosten hoor
hoi
op de fotos zie je de aanvoer voor olie van de turbo maar waar gaat je afvoer naar toe .verder een gaaf projecteen c20ne van een astra cabrio heeft ook een kom vliegwiel heb er namelijk 1van liggen
wet je waar ik de tijden ergens kan vinden
ik heb je ook nog aangesproken toen je je auto aan het duwen was
dat is de ludo ja en die andere was een maat van mij zijn auto heeft rond de300 PK . het was trouwens de eerste keer voor hem dat hij mee deed met sprinten .hij had daarvoor nog maar twee keer met de kadett rond de kerk gereden
passen die gewoon in een ne motor
ok bedank dan zal ik daar dan eens naar kijken
als ik hem afstel dat hij goed pakt en niet meer slipt komt de pedaal boven het rempedaal uit
job student hoeveel had ludo op de bank ben da weer vergeten
14 maart 2010 om 17:56 In reactie op: Auto kopen: lenen of sparen? Wat is het beste volgens u? #17620495lenen voor een splinternieuwe wagen kan geen kwaad deze autos moeten toch de eerste drie jaar omnium verzekerd worden .dus als je hem opeen duwt krijg je een nieuwe terug alsje ten minste goed verzekerd bent .hebben van de zomer nog een nieuwe fiesta voor het vrouwtje gekocht het geld was er voor de auto volledig te kunnen betalen .maar hebben toch voor de helft geleend kwestie van niet zonder spaarcenten te zitten.want wat heb je er aan al jespaarcenten aan een auto uitgeven en een week later bv de verwarming kapot en geen spaar geld om het te maken
heeft niemand hierervaring mee
spuit het spul maar eens in je wielkasten geen deuk meer in te krijgen gebruiken we in de rallycross wel eens
ik ook niet is ne goeie kerel rijden samen rallycross
niks voor mij en ik ken hem goed ga er veel stukken halen
ik vond het nog mee vallen
dacht da je van in de buurt waart als je al naar die vectra was gaan kijken woon er maar een paar km vanaf
NOC van waar ben je
heb ik mij ook al vaak afgevraagd rij al drie jaar rallycross zonder dat stuk merk er niks van
-
AuteurBerichten