Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het is gelukt, vliegwiel zag er precies het zelfde uit.
Bedankt voor alle antwoorden :worsbedankt voor alle reactie’s ben ermiddels achter dt hij niet past. we hadden toevallig een sloopautootje op het werk staan waar dus die trekhaak op zit. wacht eerst de apk keuring weeer af in dec. en dan ga ik maar weer eens verder kijken voor een trekhaak.
Hoi Richard, alles doet het gewoon allen hij stopt nu als de wissers omhoog staan dus dat heeft hij nu als eindstand. Nu kan je de bladen natuurlijk los halen en omlaag brengen maar dan gaat hij de motorkap wissen en dat is ook niet de bedoeling. :(
Op de camping in Irrel, Duitsland
de vectra heeft weer goed zijn best gedaan dit jaar…………Van het weekend de katilisator er uit gesloopt, zat los in het potje, geen gehoor.
heeft nu wel een leuk geluidje :DBedankt voor jullie reactie’s op mijn topic, ben inmiddels voorzien van een spruitstuk voor mijn vectra.king:
Nu alleen hem nog effe erop monteren.
Gr Benik zou voor de 1.8 16v gaan, zelf heb ik voorheen een 1.6 gehad maar toen hij een caravan moest trekken werd het niks, toen maar een 2.0 16v gekocht.
Gr Ben
Vandaag een spiegel aan de bestuurders kant geplaatst, hadden ze van de week eraf gereden.
laatst ook nog een andere remverdeler erop geplaatst plus een nieuwe uitlaatspruitstukpakking, is hij weer voor een jaar goed gekeurd.Vond gisteren nog een foto uit de oude tijd toen we nog een manta hadden.
kenteken 66-ZU-80, staat niet meer geregistreerd bij de RDWGisteren de pakking vernieuwd van het spruitstuk en een paar dagen terug de kokerbalken gerestaureerd, morgen nieuwe remblokken erop en dan kan hij weer gekeurd worden :D
ja, dat zijn er heel wat, nou daar komt ie dan:
citroen BX
mini cooper
lada staion
ford taunus station
opel manta
opel ascona
opel b kadett
opel c kadett
opel d kadett
opel e kadett
volkswagen transporter
opel vectra b 2x
opel combovolgens mij was dat het zo’n beetje.
Gr Ben
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124269&page=1#pid1641704
hier staat een tekening kanjezienwaar hij zit.origineel gepost door Uniek
origineel gepost door opelvectra
dan word het een nieuwe en in laten lezenje kunt hem zelf ook doorsolderen en daarna opnieuw inleren
dat is maar 10 min.werk:hmmz Wat moet ik dan solderen?
origineel gepost door Henk042
Werkt opnieuw inleren niet dan?
Volgens mij auto op contact zetten,
het “op slot” knopje ingedrukt houden.
De auto hoort dan op slot te gaan en de
AB zou dan weer moeten werken.Dat opnieuw inleren werkt niet, verschillende malen geprobeerd maar geen resultaat. :mad:
Net een afspraak gemaakt voor maandag de 22ste, dan word de distributieriem en de rest vervangen.
Kostenplaatje tussen de 240 en 260 euro’s incl.Zet er aub een originele opel autoruit in anders vervalt je carrosserie garantie en die is toch 12 jaar volgens opel.nl. Zelf heb ik dat een keer meegemaakt dat na het plaatsen van een nieuw voorruit dat het na drie kwart jaar begon te roesten. Terug naar de dealer voor de carrosserie garantie en het eerste wat ze deden is kijken of het wel een originele opel autoruit was (ruit was door een andere dealer geplaatst), zo niet geen garantie.
Als je de draad doorknip achter de radio ja dan schakel je je antenne versterker ook uit knip je je draadje door achter de TID dan blijft de antenne versterker het doen.
Deze wijsheid heb ik gekregen van Wim-v6
gr BenHoop voor je dat het niet iets ernstig is met dat ABS lampje maar ik heb dat ook gehad, lampje branden de ene keer wel en dan weer niet maar hij ging steeds vaker branden totdat hij helemaal niet meer uit ging,
eindconclusie ABS pomp naar zijn moer.Bij de vod een prijsopgave gedaan, kosteplaatje €3500,
vond ik toch effen te veel, internet afgestruind en een tweede hands pomp gevonden. Bij een universele garage erin laten zetten en dat alles bij elkaar rond de €500.Het grijs/rode draadje door knippen en dat doe je bij je TID. dus even het schermpje los halen draadje opzoeken en knip, uiteinde van de draadjes even isoleren met tape.
gr BenTja, aan de foto kan je niet zo goed zien hoe steil het is, maar geloof me, het was behoorlijk steil.
Beneden aan de berg, waar de receptie is, kan je draadloos internetten en mijn zoon die hier thuis zowat hele avonden aan het internetten is, is in de vakantie maar twee keer naar beneden geweest, want hij vond het maar niks die berg steeds lopend weer op king:Volgend jaar maar weer een andere camping uitzoeken :)
Gr Ben
Ja, daar sta je dan op een oprit van een camping in Italie die toch effen te steil was voor mijn vectra + caravan!!!
ach ja wat doe je dan? campingbaas erbij die vervolgens een trekker aan laat rukken, vastkoppelen en trekken maar, auto en caravan tegelijk.
ik was niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste zijn, gebeurde wel vaker zei hij.ja hoor, het is de accu, zoals gezegd de hele nacht aan de lading en hij starte vanmorgen in een keer, direct naar een bedrijf gereden die dynamo’s en startmotoren reviceerd en daar tot de conclusie gekomen dat de accu was overleden en dat na 12 jaar (de orginele accu zat er nog in).
Nieuwe accu er in en rijden maar.Jongens bedankt voor alle reacties.
Ben
Hallo allemaal ik denk dat me accu is overleden, heb de multimeter er op gezet (12,5v) daarna contact aangezet (9,5v) en toen doorgestart (3,1v) en op dat laatste draait die startmotor niet rond.
vannacht maar de acculader er op en morgen als die start even laten doormeten of het de accu is of dat de dynamo niet laad.origineel gepost door sw_reijnders
lijkt mij accuaangezien aantrekken werkt, startkabels eraan en lampjes branden.
Zet eerst maar eens een multimeter op de accu en kijk eens wat de spanning is.
spanning is 12.5 volt.
probeerde weer te starten,hoorde een kleine tik en daarna niks meer, zou het de startmotor wezen? -
AuteurBerichten