Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Zijn er ook MOTORRIJDERS op het Opel forum
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2010 om 15:30 #17458408
Een 99ér met uitloop naar 2001.
Leuk speelgoed, heb ik ook gehad.
Loopt best hard (275 mee gehaald met ietwat gas over).
Lekker betrouwbaar ook.Naar mijn mening is dit (samen met het 2003 model) de mooiste die
ze gemaakt hebben..13 januari 2010 om 23:22 #17458409origineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door Fl!pke
Vandaag geslaagd voor de theorie, nu de rest nog…Heey flipke, goed bezig man !
Ik ben ook aan het lessen, moet eind deze maand op voor de laatste keer….De theorie en het 1ste praktijk examen heb ik al op zak :agent
Deze Yamaha R6 wil ik graag gaan rijden als ik m’n papiertje heb :
Nice man :)
Moest eigenlijk afgelopen donderdag op voor vaardigheden maar afgelast wegens gladheid…:fy1
Dus wordt nog eff wachten..
P.s.
Motorblok wordt niet in zitmaaier gebouwd vanwege tijd gebrek..
Motor wordt weer opgebouwd en beetje aangepast zodat ik er van de zomer mee kan burnen en weelies maken :afro
25 januari 2010 om 06:36 #17458410Ha een motor rijders topic
Ook ik rij motor, heb er verschillende gehad, maar niet overal meer een foto van.
Vroeger heb ik altijd gecrost, dit zij mijn street bikes geweest.
Kwa gpx 600 r, yamaha v-max, yamaha yzf 1000, kawa eliminator, yamaha v-max, suzuki gsx 600 F, suzuki gsx 750 F, yamaha v-max en een suzuki gsx 1100 r, de max heb ik als laatste verkocht, nu even geen motor.hier een paar foto’s van mijn ex motoren, de grijze v-max was opgeboord naar 1400 cc deed 160 pk.
Die heb ik ook als laatste gehadhttp://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/110302929_6_yEnb.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/110421693_6_vlmq.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/kawasakigpx600r560kb.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/HerschaaldekopievanIMG_1196.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/HerschaaldekopievanIMG_1195.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/HerschaaldekopievanIMG_1178.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/HerschaaldekopievanIMG_1183.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/HerschaaldekopievanIMG_1051.jpg
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/bikemaster_2010/motor/HerschaaldekopievanIMG_1051.jpg
25 januari 2010 om 06:41 #17458411als motor liefhebber, hier een motor forum :D
30 januari 2010 om 15:22 #17458412dit is de mijne
suzuki gsx 750 uit ik dacht 1984.
inmiddels is de stuurkuip eraf, zijn die enorme knipperlichten vervangen voor beschaafdere spiegels eraf ik weet alleen nog niet wat ik er verder mee wil, ik denk een enkele losse koplamp.
tegen de lente moet hij weer netjes staan en dan kunnen we weer gassen.
het is me 1e motor heb hem sinds augustus 2009 gaat behoorlijk hard als je niks anders gewent bent.31 januari 2010 om 01:34 #17458413Sow hej! Das een ouwe..
31 januari 2010 om 12:07 #17458414origineel gepost door bikemaster
als motor liefhebber, hier een motor forum :DDus dan ben je een OFér en een MFér
De MFérs zijn erg makkelijk te herkennen aan het mooie
MF kentekenplaat stikkertje ;)31 januari 2010 om 13:34 #17458415Hier nog een aankomend motorrijder.
Ben vrijdag geslaagd voor mijn laatste examen.:D:D:D:D
Nu nog even mijn rijbewijs aanvragen en dan maar een kijken wat er alleamaal te koop is voor een leuk prijsje.
Ik zat zelf te denken om met een honda cbr 600f of iets in die richting te beginnen.
En na een paar jaar een yamaha xjr1300 of een honda cb1000 te kopen
maar dat zien we dan wel weer.31 januari 2010 om 14:04 #17458416origineel gepost door tcat
origineel gepost door bikemaster
als motor liefhebber, hier een motor forum :DDus dan ben je een OFér en een MFér
De MFérs zijn erg makkelijk te herkennen aan het mooie
MF kentekenplaat stikkertje ;)ja klopt, ik had ook altijd zo’n mf sticker op de plaat zitten, als je eens ergens wat ging drinken en je zag nog zo’n sticker, dan was het altijd ff praten.
Vaak kon je hem of haar al wel van profiel naam, dus dat was altijd wel erg leuk :)31 januari 2010 om 14:07 #17458417hmmm me motor wou niet starten, accu is ook ver leeg maar meestal na 2 rotaties sloeg die aan, nu meerdere en geen draaiende motor toen accu plat, terwijl die tog aan de druppellader stond.
van de week een nieuwe accu steken, hopelijk is het daarmee gemaakt.31 januari 2010 om 14:14 #17458418origineel gepost door redmanta
hmmm me motor wou niet starten, accu is ook ver leeg maar meestal na 2 rotaties sloeg die aan, nu meerdere en geen draaiende motor toen accu plat, terwijl die tog aan de druppellader stond.
van de week een nieuwe accu steken, hopelijk is het daarmee gemaakt.Ik weet niet wat voor motor jij hebt, maar als hij een poos heeft stil gestaan zijn de carbs leeg.
Als je dan een elektrische benzinepomp hebt is dat geen probleem, maar als je een mechanische benzinepomp hebt, dan moet je meestal flink doorstarten.
Die accu zal wel R.I.P zijn :)31 januari 2010 om 15:06 #17458419rode suzuki gsx van paar posts hierboven, ja ik had al zo´n gedachte dat je flink moet doorstarten maar accu is dood, ik heb geen elek pomp volgens mij gaat dat op vacuum ofzo.
ergens van de week een nieuwe accu halen en dan poging 231 januari 2010 om 16:04 #17458420die van mij heeft geen tijd om leeg te lopen moet toch ergens mee naar me werk. zomer en winter zit ik op 2 wielen tenzij het ijzelt
31 januari 2010 om 17:00 #17458421origineel gepost door redmanta
rode suzuki gsx van paar posts hierboven, ja ik had al zo´n gedachte dat je flink moet doorstarten maar accu is dood, ik heb geen elek pomp volgens mij gaat dat op vacuum ofzo.
ergens van de week een nieuwe accu halen en dan poging 2Die heeft helemaal geen benzine pomp :P dat vacuüm verhaal klopt wel.
Je benzine kraan werkt op vacuüm zodra jij gaat starten gaat door middel van vacuüm je benzine kraan open.
Dus het is vaak een zaak van flink doorstarten en dan slaat hij wel aan als het goed is natuurlijk.
MAAR je hebt op je benzine kraan 3 standen, open, reserve, en dan nog 1.
Ik weet zo niet meer hoe die heet, maar als je hem daar op zet, dan staat de benzine kraan open, ZONDER VACUÜM.
Deze stand is er speciaal voor na lange stilstand of winterstop.Nog ff een tip, als je de motor af en toe laat lopen, laat hem dan minimaal 10 min lopen.
Anders zijn je bougies zo naar de kl*ten, met een auto heb je dat niet zo snel, maar met een motor wel.31 januari 2010 om 18:34 #17458422ja ik wou vanmiddag een stuk gaan rijden, tis hier droog zonnig windstil en niet echt koud, maja hij deed het niet dus zaterdag poging 2 rain or shine:P
4 februari 2010 om 19:53 #17458423Ik doe ook Motor-tje sturen.. bij mooi weer king:
CBR 600F2 heb ik ooit naar eigen smaak opnieuw opgebouwd.
En dan nog een Oud Beestje voor d’r bij :D
Da’s een Yamaha XT550 van 1983.
7 februari 2010 om 18:02 #17458424Ben vorige week geslaagd, dus kan nu ook op zoek naar een mooie fiets :agent
8 februari 2010 om 16:17 #17458425van harte, tis nu alleen niet helemaal rijweer, maar goed prijzen zijn nu ook wat lager
14 februari 2010 om 18:07 #17458426Hier nog een motorrijder.
alleen heb ik geen buikschuiver/laagvlieger.
zoals ook in de auto, wil ik ook op de motor luxe.
vandaar dat ik rijdt op een Honda Glodwing, een 1200 amerikaanse uitvoering. (veel chroom en verlichting)
incl. navigatie, hak teen schakeling enz.
en vanaf deze maand is hij belastingvrij.
ook mijn vrouw zit heerlijk achterop in de fauteul.
nu staat ie alleen in de schuur aan de druppellader, maar zodra de zon begint te schijnen gaan we er weer mee opweg.
en veel poetsen zoals je kunt zien.aanschaf foto
poetsen. poetsen
nog meer poetsen
verlichting achter
navigatie
14 februari 2010 om 18:54 #17458427euhm dit topic ging toch over motoren:angel
14 februari 2010 om 19:03 #17458428origineel gepost door fluks
De ktm
Ha, een echte 500 tweetakt!!!
14 februari 2010 om 19:23 #17458429origineel gepost door manta1
euhm dit topic ging toch over motoren:angelhoezo??:fy1:fy1
14 februari 2010 om 19:29 #17458430Vind t wel mooie machines, die goldwing, al is het een auto op 2 wielen, en zelfs met een V6 motor geleverd..
Willem
14 februari 2010 om 20:16 #17458431origineel gepost door wim-v6
Vind t wel mooie machines, die goldwing, al is het een auto op 2 wielen, en zelfs met een V6 motor geleverd..Willem
is de 1500, die heeft zelfs een achteruit……………….
maar het rijdt heerlijk, zelf na een lange rit ben je niet echt moe.15 februari 2010 om 11:14 #17458432origineel gepost door bikemaster
origineel gepost door redmanta
rode suzuki gsx van paar posts hierboven, ja ik had al zo´n gedachte dat je flink moet doorstarten maar accu is dood, ik heb geen elek pomp volgens mij gaat dat op vacuum ofzo.
ergens van de week een nieuwe accu halen en dan poging 2Die heeft helemaal geen benzine pomp :P dat vacuüm verhaal klopt wel.
Je benzine kraan werkt op vacuüm zodra jij gaat starten gaat door middel van vacuüm je benzine kraan open.
Dus het is vaak een zaak van flink doorstarten en dan slaat hij wel aan als het goed is natuurlijk.
MAAR je hebt op je benzine kraan 3 standen, open, reserve, en dan nog 1.
Ik weet zo niet meer hoe die heet, maar als je hem daar op zet, dan staat de benzine kraan open, ZONDER VACUÜM.
Deze stand is er speciaal voor na lange stilstand of winterstop.Nog ff een tip, als je de motor af en toe laat lopen, laat hem dan minimaal 10 min lopen.
Anders zijn je bougies zo naar de kl*ten, met een auto heb je dat niet zo snel, maar met een motor wel.Pre. Als die niet werkt kan je ook het slangetje naar je spruitstuk eraf trekken en er even aan zuigen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.