Update Navi 950 IntelliLink Europa 2018

Forumindex Forums Modellen Mokka Update Navi 950 IntelliLink Europa 2018

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364982

    h.garnier
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 11
    • Offline
    • Lid sinds:
      5 May 2014

    Hallo Baron,

     

    Je had volkomen gelijk, ik heb navigarde hierop aangeschreven en kreeg dit als antwoord:

    Geachte heer,

    We kunnen ons voorstellen dat dit moeilijk te begrijpen is, zeker omdat men hier zelfs het jaartal 2019 noemt, terwijl de kaartdata van 2017 is.Het is trouwens niet ongebruikelijk dat het jaartal van het product niet overeenkomt met die van de gebruikte kaartdata. Het op het product vermelde jaartal betreft in alle gevallen het jaar van uitgifte. Er zit een tijd van minimaal 3-6 maanden tussen het verzamelen van de data en het ontwikkelen van een nieuwe kaart. Daarnaast hebben autofabrikanten 9 tot 12 maanden nodig om de kaart op de markt te brengen.

    Helaas kunnen wij als verkoper hier weinig aan doen, maar we zullen het in ieder geval aankaarten met de kaartproducent.

    Met vriendelijke groet,

    Ik heb inmiddels Opel hiervan op de hoogte gesteld, dat ik dit absurd vindt, maar nog geen antwoord terug hebt ontvangen.

    Ik ben dan ook van mening dat deze praktijken niet kunnen maar schijnbaar in deze tijd normaal zijn.

    Ik kan alleen nog tegen mensen zeggen die dit lezen, koop geen update want je loopt 1,5 jaar achter.

    #18365015

    Baron
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 4
    • Offline
    • Lid sinds:
      24 December 2017

    Hallo heer Garnier,

     

    Het is een onzin reactie van Navigarde. Opel heeft een contract met kaartenleverancier Here. Zij beschikken over up to date kaarten. Echter Opel bepaald welke kaarten en/of updates zij afnemen. Here wil wel maar mag niet van Opel.

    Waarom vermeldt Opel niet op de website dat het kaarten van q3 2017 betreft. Dan zijn ze tenminste open en transparant en krijg je deze discussies niet. Pure dwaling van Opel.

     

     

    #18367360

    rsteenkamp
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 1
    • Offline
    • Lid sinds:
      3 June 2018

    Goedendag,

    Ik ben al langere tijd bezig met een fatsoenlijke update van mijn navigatiesysteem voor mijn Opel Astra. Helaas, de 2018 versie is in werkelijkheid het 3e kwartaal 2016, medewerkers van Opel weten van niets en Opel Nederland/Europa weet ook niet wanneer er een fatsoenlijke update uitgebracht gaat worden. Al met geeft dit je het gevoel van het bekende kastje naar de muur.

    Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben met mijn auto maar wat betreft mijn navigatiesysteem is het bedroevend slecht! Het ergste in dezen is dat niemand je een afdoende kan antwoorden (of mag). Zelfs niet wanneer er een nieuwe update uitgebracht gaat worden.
    De gebruikte software is van Here en ook daar krijg je geen gehoor en is er niemand thuis!

    Het vreemde is dat de GRATIS app van Here (voor je mobiel) up to date is en Opel krijgt het niet voor elkaar! Vreemde zaak!

    Sorry Opel, vreemd dat jullie dit je klanten aandoen! Voor mij onbegrijpelijk!

    Groet,
    Reza Steenkamp

    #18367369

    karine
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 19
    • Offline
    • Lid sinds:
      12 January 2009

    Een mooie optie zou ook geweest zijn om het scherm van je smartphone met Android auto erop op het scherm in de Opel te laten zien maar dit wordt ook nog niet ondersteund door de NAVI 950 alhoewel dit toch mogelijk zou zijn.

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.