Update Navi 950 IntelliLink Europa 2018

Forumindex Forums Modellen Mokka Update Navi 950 IntelliLink Europa 2018

2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
  • Auteur

h.garnier
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 10

Hallo Baron,

Je had volkomen gelijk, ik heb navigarde hierop aangeschreven en kreeg dit als antwoord:

Geachte heer,

We kunnen ons voorstellen dat dit moeilijk te begrijpen is, zeker omdat men hier zelfs het jaartal 2019 noemt, terwijl de kaartdata van 2017 is.Het is trouwens niet ongebruikelijk dat het jaartal van het product niet overeenkomt met die van de gebruikte kaartdata. Het op het product vermelde jaartal betreft in alle gevallen het jaar van uitgifte. Er zit een tijd van minimaal 3-6 maanden tussen het verzamelen van de data en het ontwikkelen van een nieuwe kaart. Daarnaast hebben autofabrikanten 9 tot 12 maanden nodig om de kaart op de markt te brengen.

Helaas kunnen wij als verkoper hier weinig aan doen, maar we zullen het in ieder geval aankaarten met de kaartproducent.

Met vriendelijke groet,

Ik heb inmiddels Opel hiervan op de hoogte gesteld, dat ik dit absurd vindt, maar nog geen antwoord terug hebt ontvangen.

Ik ben dan ook van mening dat deze praktijken niet kunnen maar schijnbaar in deze tijd normaal zijn.

Ik kan alleen nog tegen mensen zeggen die dit lezen, koop geen update want je loopt 1,5 jaar achter.

Baron
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 4

Hallo heer Garnier,

Het is een onzin reactie van Navigarde. Opel heeft een contract met kaartenleverancier Here. Zij beschikken over up to date kaarten. Echter Opel bepaald welke kaarten en/of updates zij afnemen. Here wil wel maar mag niet van Opel.

Waarom vermeldt Opel niet op de website dat het kaarten van q3 2017 betreft. Dan zijn ze tenminste open en transparant en krijg je deze discussies niet. Pure dwaling van Opel.

2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.