Slechte service ANWB wegenwacht

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Slechte service ANWB wegenwacht

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #18104743
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      We stonden met een Astra-F (GSi) met een kapotte koelslang, toen ANWB gebeld (ik was gelukkig lid (eigenaar niet)), monteur aangekomen, klep open, kijkt ie zo tegen een Lieftallige KKK16 turbo aan, mooi verbaasd gezicht..

      We zijn toen goed geholpen met een tijdelijke oplossing (Dichting van de koelslang, met een of ander plakkerige tape achtige meuk)..

      Met mijn Combo ook een keer een Gebarsten koelslang gehad, netjes naar huis! gesleept, daar heb ik zelf de slang gewisseld, (had de nieuwe al liggen, alleen lag deze thuis in de Vectra, en niet in de Combo..).

      ik mag nog niet klagen..

      Wel in DLD een keer HEEL lang moeten wachten, waren ze ons ”vergeten”, stond met een kapotte bak..
      ze hebben toen omdat we dicht bij de grens stonden, ons de grens over gebracht, daar de auto in een depot, en toen vervangend vervoer meegekregen..

      Willem

      #18104744
      usbstick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 February 2012

        ik een keer met een kapotte dynamo midden op de brieneoordbrug (heet dat ding zo?) , werd netjes geholpen terwijl ik niet eens lid was,hij had het zo verholpen en vond het niet echt de moeite om me gelijk lid te maken..

        mijn ouders een keer kapotte thermostaat gehad, water zeek overal uit, hun hebben de anwb gebeld en die man zei, als je nu een nieuwe kon halen dan zet ik m er voor jullie op, dus mn ouders mij gebeld, ik naar de onderdelenboer en een nieuwe thermostaat gehaald, aar mn ouders gebrcht en die man van de anwb heeft m erop gezet met vers koelwater erin, heeft ie toch ruim een half uur staan wachten.. erg netjes van die man.. (hoop at het verhaal wat duidelijk is..)

        arjan

        #18104745
        iquick
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 July 2011

          @kaneelscheep, als hij ook nog eens was aangehouden kon hij wel een boete krijgen voor takke herrie.

          Galaxy Nexus Tapatalk

          #18104746
          iquick
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 July 2011

            @RISL wrote:

            @ iquick, ANWB lidmaatschap staat op naam, niet op kenteken.
            Vrij logisch dus dat je niet geholpen werd.

            Maar die naam is weer gekoppeld aan een adres, en om te verifiëren kunnen ze zijn adres vragen. Meestal word je ook zo geverifieerd bij andere instanties en dan pas word je geholpen. Lijkt mij onlogisch als ik ANWB bel en zeg, ik ben, en woon op dat adres. Hij was nog zo vriendelijk om een pas thuis op te halen. Als hij dat niet had gedaan, had ik als ANWB gezegt jonge, aju zoek het maar uit. Heb zoiezo niks met ANWB maar vind de werkwijze soms te kort bondig, ze hadden op z’n minst kunnen zeggen, als u uw id erbij haalt dan helpen wij u. Stel je voor een oud stel staat langs de kant en bestuurder is zijn id thuis vergeten gaan ze dan ook zo doen, blijkbaar wel.

            Galaxy Nexus Tapatalk

            #18104747
            DMLB ceo
              Lid sinds:
              27 June 2011

              Ik heb eerlijk gezegd nooit mijn pasje bij me gehad :S
              Wel altijd geholpen na een verificatie uiteraard.

            5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.