Slechte service ANWB wegenwacht

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Slechte service ANWB wegenwacht

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #18104718
    chieltjuh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 February 2012

      @Corsaliefhebber wrote:

      :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

      Dus omdat jij je rommel niet bijhebt is het een Kut-organisatie.
      En daarbij je verhaal klopt niet.

      Je hebt wel je pinpas bij ??? :hmmz
      maar geen portemonnee rijbewijs of legitimatie
      Raar verhaal hoor :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

      Hoezo is dat een raar verhaal? als ik snel even boodschappen doe laat ik mijn portomonee thuis, en alleen de pinpas ff snel in de broekzak. :hmmz

      Het topic onderwerp is mischien een beetje verkeerd neer gezet, alleen ben ik wel van mening als je klant ben ergens dat ze mischien wat meer de best doen om jou een goeie service te verlenen.

      Het voorbeeld van de bank is ook een ander verhaal, maar bijv de bank leverd je wel keurige service dat je geld kan opnemen als je je pinpas kwijt ben.

      Maar genoeg over dit, heeft iemand ervaring met routemobiel of andere wegenwachtservice?!

      #18104719
      corsaracer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 January 2005

        dus je haalt je pinpas UIT je portemonnee en in je broekzak….. :hmmz :hmmz

        maar om je vraag te beantwoorden: nee sorry geen ervaring met routemobiel.

        #18104720
        chieltjuh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2012

          Haha klinkt mischien krom, ik heb het liefste mijn portomonee in mijn binnenzak van mijn jas, deze keer geen jas bij maar een dik vest aan.
          heel even langs de winkel en dan weer terug.portomonee in de auto naast me ben ik bang dat ik hem vergeet en dan kan je bij mij in de buurt gelijk gedag zeggen tegen je ruit&portomonee. :wors

          #18104721
          corsaracer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 January 2005

            haha dan misschien toch maar in je broekzak stoppen de volgende keer ;)

            #18104722
            chieltjuh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 February 2012

              Jah als je alles van te voren wist, je weet nooit wanneer je het nodig hebt, ik ben altijd bang voor diefstal of kwijtraken van die dingen… mischien toch maar een heuptasje halen van D&G ,petje erbij dan alleen nog een golfje 4 :wors

              #18104723
              corsaracer
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 January 2005

                :jerry :jerry

                #18104724
                Gerrit78
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 December 2010

                  Heb al meerdere keren gehoord dat Routemobiel een stuk minder schijnt te wezen dan de ANWB. Het schijnt dat Routemobiel heel weinig repareert maar 9 van de 10 keer de auto weg sleept. Heb er zelf geen ervaring mee maar dit is van horen zegen.

                  Gerrit ;)

                  #18104725
                  chieltjuh
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 February 2012

                    Ja heb ik ook wel eens gehoord, even tegen elkaar afwegen..

                    Binnenkort heeft mijn vriendin ook haar rijbewijs&auto moet ik daarvoor ook een afsluiten voor nog eens 60 per jaar?

                    #18104726
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Ik moet zeggen, dat ik eigenlijk alleen maar kapot gestaan, heb met Echte problemen (Bak kapot, Motor kapot, etc etc) prive dan.

                      Met de Vrachtwagen toch al meeredere keren goed geholpen (starthulp enzo).

                      Willem

                      #18104727
                      john west
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        25 September 2012

                        nog ff 1 ding jij zegt dat je je pas was vergeten en je id, als je die vergeet en je gaat naar de bank krijg je echt geen geld , als je het kwijt raakt is iet heel anders . maar dan nog heb je je id nodig om je geld te krijgen .

                        oja ervaring met route mobile: kijken onder de kap en kijken nog een keer en zeggen mmmmmm vreemd kan ik niet maken , maar ik sleep hem wel ff naar een garage en die weet wel wat het is

                        #18104728
                        b07
                          Lid sinds:
                          24 February 2009

                          me buurman was lid van route mobiel ,ze auto viel uit en starten niet meer,route mobiel kwam niet eens ,er werd alleen een takelwagen gestuurd ,hij mocht kiezen of de auto naar z’n huis of naar de garage moest,hij kreeg wel 1 dag gratis een leenauto.

                          contact draad was doorgebrand.

                          #18104729
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            Ben zelf ook lid van Route mobiel en de keren dat ik ze nodig had hebben ze me goed geholpen. 1 keer toen m’n auto op 3 cilinders liep en de andere keer toen m’n achterrem bleef hangen.
                            Maar volgens mij hangt het sterk af van wie je helpt.
                            Zo ken ik ook van een vriend die langs de weg stond met een oldtimer uit 1976 waarvan de riem geknapt was, ANWB kon hem niet vinden terwijl hij het hectometerpaalnummer en de rijstrookrichting goed had doorgegeven. Reden 4 keer langs nadat die eindelijk er was probeerde de ANWB de auto uit te lezen via de computer.
                            Na een lange discussie probeerde ze de auto af te slepen, succes met een automaat met de aangedreven wielen nog op de weg.

                            #18104730
                            wim-v6
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              12 August 2005

                              Dat slepen van die automaat is niet zo’n probleem, dat gaat prima, alleen de bak kan er beschadigd door raken (inwendig)

                              Willem

                              #18104731
                              RISL
                              Moderator
                                Lid sinds:
                                24 January 2011

                                @ iquick, ANWB lidmaatschap staat op naam, niet op kenteken.
                                Vrij logisch dus dat je niet geholpen werd.

                                @ topicstarter, tja, balen dat je je pas niet bij had, maar dat kun je de ANWB niet kwalijk nemen, lijkt me.

                                #18104732
                                -BlendjuH-
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  6 April 2008

                                  Anwb ook slechte ervaringen mee …
                                  Van de 2 keer dat we ze nodig hadden
                                  wisten ze ook niet wat ze deden …
                                  1e keer was met onze astra …
                                  Wou niet meer starten … anwb kwam na anderhalf uur …
                                  Startmotor stuk :???: NOT :sleeping
                                  Accu was overleden …
                                  Nieuwe gehaald en weer verder getufd …
                                  Toen afgelopen jaar met de corsa van me schoonmoeder …
                                  Ze waren met ze 2en …
                                  en moesten onder de kap kijken …
                                  Vervolgens kregen ze de kap niet open en trokken
                                  daarbij ook de kabel stuk :swear
                                  Reparatie bij de garage 100,- …
                                  Omdat ze zo hadden staan klooien om de kap open te krijgen
                                  was het beugeltje niet goed meer …
                                  Klacht neergelegd bij de anwb en die gaf de oorzaak aan de auto …
                                  omdat ie te oud was werd er niks vergoed …
                                  Kon ook bij ons gebeuren :sleeping

                                  Met route mobiel alleen maar positief …
                                  Stonden bij Amsterdam met een lekke band …
                                  Met de rechter deur bijna tegen de vangrail aan staan
                                  en bij de linker lag de witte lijn 30cm van de deur …
                                  Dus bandje daar wisselen … vergeet t maar …
                                  RM gebeld … stonden binnen 20 minuten bij ons …
                                  De wagen opgetrokken … naar de afslag bij de Mac …
                                  ik hoefde zelfs niks te doen …
                                  Hij ze krik uit de wagen …
                                  Mocht me reserveband ook niet pakken :jerry
                                  Nee hoor meneer , laat maar … ik pak hem wel …
                                  Top man :D

                                  En toen onze reis naar Disney Parijs …
                                  Ring van Antwerpen …
                                  In de file en toen sloeg de motor af :sleeping
                                  gelukkig genoeg snelheid om de vluchtstrook te pakken …
                                  Distributieriem geknapt … alles naar de klote :swear
                                  RM gebeld … werden terug gebeld omdat wij int buitenland zaten en
                                  dan zouden mijn mobiele kosten niet zo hoog zijn :thumbup
                                  Sleepwagen kwam naar 30 minuten wachten …
                                  Een belg … Allee manneke :jerry
                                  kapotte riem , die moet naar de garage …
                                  Afgesleept naar de Depannage 2000 in Antwerpen …
                                  Daar weer gebeld en werd weer netjes terug gebeld …
                                  Na een uurtje kwam onze leenwagen het terrein oprijden :jerry
                                  Een hyundai i20 wel wat kleiner dan de station maar goed …
                                  Wij weer verder onze vec werd weer in Lelystad voor de deur neer gezet …
                                  Wij na de vakantie terug …. auto ingeleverd …
                                  Krijgen wij een rekening van 300,- voor de leenauto …
                                  Vanwege de kilometers … gebeld met RM en die melde ons vrolijk
                                  dat we de rekening maar naar hun moesten sturen :jerry
                                  Wij gedaan en daarmee was de kous af …
                                  Dus ik zeg : Lang leve Route Mobiel ;) :D

                                  #18104733
                                  DMLB ceo
                                    Lid sinds:
                                    27 June 2011

                                    Semi slecht ervaring met de ANWB.
                                    Multiriem gebroken, ANWB bij me auto en weet me te vertellen dat hun geen riem hebben voor mij en was van plan te vertrekken( einde van zn dienst :hmmz )
                                    Toen ik vroeg naar mijn vervangende auto, hij na een hoop gemekker toch maar ging bellen.
                                    Vervolgens kon ik toen wel naar het ANWB station in Barendrecht waar ze me Astra hebben gemaakt.

                                    #18104734
                                    chieltjuh
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      25 February 2012

                                      Ik kreeg vandaag een brief of ik voor 15 euro extra vervangend vervoer erbij wou nemen…nee danku:)

                                      #18104735
                                      kimmiej666
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        14 March 2008

                                        Zelf door anwb met een weggelopen velg op de a2 geholpen.

                                        Toenmalige stiefmoeder was lid en enkel me pa en m’n vriend waren mee.
                                        Geen anwb pas bij ons.

                                        Gebeld, netjes geholpen (ging superzuinig met mn waggie om) om me eerst even naar tankstation te rijden en na half uurtje kwam netjes sleepwagen om ons vanaf Nieuwegein naar Eindhoven terug te rijden.
                                        Ondanks geen pas, super geholpen en nooit een rekening of iets van gezien.

                                        Vorig jaar met station ook keer geholpen, want moest em ff uitgelezen hebben omdat ie weer niet liep.
                                        Met half uurtje was ANWB er netjes, kerel wist niet met alles waar die het over had wat betreft ons blok, maar goed, hij deed zijn best.
                                        Bood nog aan de wagen naar de garage te brengen, maar adres was nog niet van EHV aangepast naar nieuwe adres in Limburg, dus maar vriendelijk bedankt om de station ergens heen te brengen.

                                        Dit jaar alleen woonplaats service afgeschaft, want woon 200 meter naast einde dorp bord :-)

                                        #18104736
                                        stationlod
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          29 March 2006

                                          anwb heeft mij ook goed geholpen altijd en met autos ouder dan 15 jaar kun je bij route mobiel niet eens terecht!
                                          heb er 1 van 36 jaar en 1 van 9 jaar

                                          #18104737
                                          Freestyler
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            29 January 2006

                                            Hier komt de ANWB er never nooit meer in. Kut organisatie :swear

                                            Heb mijn broer een keer helpen verhuizen, nadat de auto leeg gehaald was, wilde ik naar huis toe rijden. Ik ben toen met de uitlaat achter een drempel blijven hangen, met als gevolg dat deze dubbel vouwde en zich zo in een van mijn banden boorde.

                                            Einde oefening dus. Ik ter plekke de uitlaat eronder vandaan gehaald, en band gewisseld, want kon de auto moeilijk op het kruispunt laten staan. Ik had toen de ANWB totaal service incl woonplaats. Maar toen ik belde, werd ik doodleuk afgescheept met “uw auto rijdt toch nog, dan kunnen wij u niet helpen. Dan belt u maar de verzekering dat ze u afslepen”. Er werd toen door die doos niet eens gevraagd naar wat voor soort lidmaatschap ik had.
                                            Ik dus de verzekering gebeld, maar die konden niet helpen daar er geen sprake was van een ongeval. Ik dus weer de ANWB gebeld. Ook nu werd er niet gevraagd naar mijn lid nummer! En weer werd ik afgescheept met “uw auto rijdt nog, dus u rijdt maar naar huis!” Ik zo van zonder uitlaat? Ja, dat is niet ons probleem. Ik van, ik sta met pech en kan niet verder rijden. Zij van uw auto rijdt nog, dus we komen niet.

                                            Heb de volgende dag te samen met een klachten brief mijn lidmaatschap per direct op gezegd.

                                            Heb nu pechhulp in de verzekering zitten, en dit werkt een stuk prettiger. Worden ook niet afgezeikt door een monteur (is ook al regelmatig voorgekomen) en je hebt ervaring monteurs die niet gelijk aan komen met “waar moet ik de computer inpluggen” bij een auto van bijna 30 jr oud.

                                            Nee, ANWB komt er niet meer in of aan. :fy1

                                            #18104738
                                            kaneelschep
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              30 November 2004

                                              Maar ze had wel gelijk.. :) Je kon toch nog rijden. Ik heb zo vaak stukken zonder uitlaat gereden.. honderden kilometers.. :sleeping
                                              Jongeren betalen er zelfs geld voor om met zo weinig mogelijk uitlaat te rijden! :)
                                              Waarom dan perse uit een of ander raar principe 3 uur op een oprijwagen van de anwb willen gaan wachten?? Dat snap ik echt niet..

                                              Mijn vader was altijd al lid en ik kan me sinds 1987 geen 1 slecht verhaal over de ANWB herinneren. En wij hadden altijd een stel halve gare bakken waarmee we toch heel ver reden! :) Volgestouwd tot het onmogelijke met mens, dier, bepakking en caravan..
                                              3x een gebroken multiriem. Allemaal passaten ;) Waarvan 1 net over de grens met Duitsland zonder buitenland hulp maar toch naar huis gebracht met hele familie in de oprijwagen met caravan erachter. 1x vastgelopen blok. Naar huis gebracht op oprijauto.
                                              1x een versnellingsbak in de soep. Naar huis gebracht op oprijwagen.
                                              4x vervangend vervoer in buitenland door 1 kapotte koppeling, 2 ongelukken en 1 diefstal. Alle 4 die keren is de auto terwijl wij relaxed vakantie hielden zonder problemen teruggebracht naar Nederland door de anwb en reden wij in een andere auto van de anwb.
                                              1 keer mochten we zelfs in centrum Budapest bij het anwb kantoor een grotere mitsubishi spacestar halen die we dan zelf naar huis konden rijden. Omdat de hongaarse seat polo ding leenauto te klein was voor ons en de honden. Terwijl dat al een station was en eigenlijk al aan hun eisen voldeed.
                                              De Ford camper die in harskamp het hele jaar stilstond zodat de koppeling weer eens vastzat. Kwamen ze weer zodat we toch lekker een dagje in het park konden zitten.
                                              De audi die wel eens de sleutels vergat. Kwamen ze elke keer weer opdagen om ons naar garage te brengen en te proberen de sleutels weer in te leren. Toen de dieselpomp oud werd kwamen ze steeds weer lucht uit leidingen halen en testen.
                                              Ik ben zelf persoonlijk met net 18 zonder lidmaatschap met mijn gtis en rampeonzin wel 3 keer naar een tankstation of dichtsbijzijnd huis van vriend of kennis gesleept. Zonder kosten of wat!

                                              Nee.. Ik heb echt geen slecht woord over voor de anwb!
                                              En ik vind het echt heel sneu om iets af te zeiken omdat ze nee zeggen, omdat jij weer dat speciale geval moet zijn die zich niet gewoon aan de regels kan houden. Niet hun fout! Klaar. :thumb

                                              #18104739
                                              Astra F Vaassen
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                21 February 2010

                                                Ik ben ook lid maar mijn astra uit 1993 was eigenlijk al te oud ze hadden niks geen reserve onderdelen ervoor en dan bedoel ik onstekingsdelen enzo, want ontsteking was kapot toen. Meneer zij ook dat ze vroeger natuurlijk wel meer bij zich hadden voor een auto zoals die van mij. Dusja ben wel lid maar heb er weinig aan in dat opzicht.

                                                #18104740
                                                Freestyler
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  29 January 2006

                                                  @Kaneelschep, de auto kon nog rijden. Maar er was niet meer mee te rijden. Niet zonder permanente gehoor beschadiging. En ja we hebben er honderden km mee moeten rijden (rotterdam-sittard) goddank dat de schoonouders oordoppen hadden. Zelfs met die dingen deed het nog gewoon zeer aan de oren (direct na de kat was de uitlaat weg, en dan maakt een 3.8 V6 een takke herrie)

                                                  #18104742
                                                  chieltjuh
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    25 February 2012

                                                    Vandaag nog even een belletje gehad na aanleiding van mijn klacht bij de anwb,
                                                    Uiteindelijk zie ik ook wel in dat het meer een vervelende samenloop van omstandigheden was.
                                                    Wel uiteindelijk netjes dat ik nog even een belletje heb gehad.

                                                    Nog steeds even nadenken of ik mijn lidmaatschap door laat lopen, die 78 euro in het jaar blijft toch een hoop geld als je vrijwel nooit gebruik maakt van de anwb.
                                                    Gelukkig heb ik nog een heel jaar om van de anwb gebruik te maken, hopelijk deze keer wel met mijn ID mee:)

                                                    Bedankt voor jullie reacties!

                                                    #18104741
                                                    trashmetal
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      1 February 2007

                                                      mn dinnetje heeft afgelopen jaar veel profijt gehad van de anwb
                                                      de astra met dode accu :swear
                                                      de corsa kapotte ontstekingsmodule
                                                      ( blijkbaar helpen ze dames met een oude corsa wel graag :jerry )
                                                      de rekord draadje losgebroken bij dynamo :shock:

                                                      alle drie de keren binnen een uur weg
                                                      monteurs toonden ook altijd interesse in onze ouwe opels :D

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.