Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 augustus 2014 om 19:18 #17663797
@remo 07 wrote:
Staat iid erg mooi,maar miss een beetje ehhh braaf zeg maar………maar het misstaat m zeker niet hoor man!
I know, heb het liefst 3 delige 14″ HTN’s maar die ik wil hebben kosten 450 euro per stuk zonder banden, dat gaat niet goed komen. Zit wel al een tijdje te denken aan 14″ (kan ie wat lager :thumbup ) maar moet 3 delig zijn, en betaalbaar. Die laatste combinatie kom je verdomt weinig tegen :D
1 augustus 2014 om 19:22 #17663798@Thaitanium27 wrote:
Erg mooi gedaan en wat heb jij…geduld om met de velgen zo bezig te zijn. Hulde hoor :thumb
Zwart zou ik niet nemen….wellicht de kleur van de auto zelf op de velgharten aanbrengen i.p.v. dat wit? ( “zwart is zo classic “….)
Het blauw maken van de harten maakt ze zo goed als onverkoopbaar. Aangezien op de 16v na de auto eigenlijk klaar is blijven alleen een paar zeer vette velgen over. Op zich niet zo erg, maar moet dan wel een knappe prijs voor de ats-sen kunnen vangen.
1 augustus 2014 om 21:22 #17663799Je bedoelt zo?
1 augustus 2014 om 21:52 #1766380027 september 2014 om 16:49 #17663801Ik was het helemaal nog niet van plan, maar het gaat zoals gewoonlijk weer is anders dan gepland.
Ik ga voor mijn vrouw (en natuurlijk ook een beetje voor mezelf :D ) een smalle ascona 400r bouwen. We hadden een ascona al lange tijd in ons gedachten en dat zou dan een sport worden. Maar mijn vrouw vind een 400 zoveel mooier, nou ook goed :D
Wielen worden zeker geen origineel, vind ik véél te duur. Achteras aanpassen wordt ‘m ook niet, het is tenslotte een replica. 5-gaats assen, eigenlijk nog geen idee, ligt eraan wat dat gaat kosten. Motorisch zit ik aan een mv6 te denken.
Maar allereerst kijken voor een extra garage, en daarna naar een harde ascona. Zal wel wat gaan kosten, maar een harde ombouwen zal uiteindelijk veel minder kosten dan een rotte eerst opknappen. Zal nog wel even duren eer ik start, maar heb er zin in!!27 september 2014 om 16:57 #17663802Yeah!!!!!!!!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry
27 september 2014 om 17:07 #17663803@remo 07 wrote:
Yeah!!!!!!!!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry
He he he :D Ik probeer haar nog over te halen voor een brede, maar denk niet dat dat gaat lukken. Wordt wit overigens :thumbup
Dit is de foto waardoor het begon, ik zeg: die bouw ik voor je, en zij zei: hou ik je aan….vandaar!
Rollbar wil ik er eigenlijk ook wel in, maar uiteindelijk: het wordt haar auto. Maar een 4-zitter is op zich niet nodig want naar een meeting gaan we dan toch met 2 auto’s :wors27 september 2014 om 17:23 #17663804Helemaal goed!!!ik ga binnenkort ook weer verder met bouwen…..moet nog wat laswerk doen aan mijn tunnel en kooi
27 september 2014 om 18:58 #17663805:D wat vind je daar nu aan?! Haha ;)
Ben benieuwd.27 september 2014 om 19:06 #17663806Ik ook! Zal er een (prematuur) topic over openen, want deze gaat tenslotte nog steeds over mijn kadett. Heb aardig wat vragen :hmmz
28 september 2014 om 21:41 #17663807AnoniemLid sinds:
1 January 1970harde 2 deurs koetsen worden al redelijk zeldzaam
en daar is meest de prijs ook naar
even goed zoeken dusverder :wors
heb niet echt spijt ofzo dat ik mijn project heb gestopt
maar vind de b ascona en dan uiteraard de 400wel 1 van de mooiste opels ooit
dus kan dit besluit enkel toejuichen :thumb :jerry :jerry :jerry29 september 2014 om 12:15 #17663808Klinkt goed, ben zeer benieuwd.
Ascona B is inderdaad schitterend, zeker in (smalle) 400-trim. Even je nieuwe topic zoeken en op abonneren ;)15 juni 2015 om 09:51 #17663809Nou, ascona duurt nog wel even door omstandigheden.
Maar heb wel een nieuwe c20xe gekocht, morgen in de bok hangen en dan zal ik wat foto’s schieten!23 januari 2016 om 18:57 #17663810Half jaar verder en eindelijk eens de moeite genomen om wat foto’s te uploaden en het één en ander bij te werken.
Enige ellende gehad met de nieuwe c20xe gehad: de beloofde snelle nokkenassen zaten er niet in. Uiteindelijk toch geld terug gekregen en 270 Graden catcams gekocht met verstelbare tandwielen.
De tandwielen vond ik afzichtelijk, dus maar wat opgeknapt.
Carterpan bij een maatje gebracht, mooier dan nieuw!
Spatplaat toch maar geplaatst, wist dat er een hap uit moest maar waarom….daar kwam ik achter toen de pan er op ging :shock:
Oude 16v eruit, carterpan eraf gehad, drijfstanglager stuk. Hoorde ik al 2 jaar, toch een eind gekomen :D
Nokkenassen afstellen
Kleppendeksel en distributiedeksel laten poedercoaten, injectie ook laten doen bij mijn maatje, heeeel erg blij mee!
Morgen gaat ie erin!!
Trouwens nog meer nieuws: we hebben er een kadett bij gekocht, deze is/wordt voor mijn vrouw. Ze is er erg blij mee, en ziet het komende meeting seizoen helemaal zitten met haar eigen kadettje.
Heb er amper na gekeken, lijkt vrij hard. Nieuwe dorpels, wielranden en remmen rondom. Hij heeft ruim een jaar stil gestaan,…..accu eraan 3 keer starten en hij liep. Leuk detail is dat de accu die ik er aan hing duurder was dan de hele kadett.
Als mijn eigen kadett loopt, dan de “nieuwe” kadett waterpomp doen, knipperrelais vervangen toeterknop plaatsen en hij zou richting apk kunnen. Wil nog wel wat dingen vervangen voor de betrouwbaarheid.
Auto is gerold, maar kan de kleur nog goed ophalen denk ik. Als de apk erop zit op mijn gemakkie de auto meeting waardig maken. Verwacht dat dit 2 jaar gaat duren (tussen het rijden door). Blijft op ernstige verlaging en vette velgen na geheel origineel.
23 januari 2016 om 19:57 #17663811Netjes, een 4 deurs sedan, zie je bijna niet meer…
23 januari 2016 om 21:41 #17663812Leuk ding kerel :thumb
23 januari 2016 om 21:56 #17663813heb nog amper de tijd gehad om te kijken maar hij is volgens mij vrij hard. Alleen de rechter wielrand zit er niet helemaal lekker in. Komt allemaal goed.
Mark V. Had ook gereageerd op dit kadettje, wij waren net ff eerde -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.