Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht!

Forumindex Forums Modellen Kadett Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 692)
  • Auteur
    Berichten
  • #17663172
    geetjecoupeetje
      Lid sinds:
      14 May 2010

      2.4 staat idd niet op kenteken dat hoeft niet voor de apk letten ze alleen op de cilinder inhoud .
      ach je moet maar zo denken als je dan toch nog lpg wil staat het al vast op kenteken.
      alleen als je echt niet op gas wil gaan rijden dan zou ik hem toch weer bij de rdw om laten keuren naar benzine want anders zit je om de twee jaar met de apk dat die dan op de hoofd brandstof moet lopen in dit geval lpg.
      heb zelf ook gemaild met die mensen waar jij hem van kocht over hoe en wat .
      toen was de lpg er al uit en werd zonder gekeurd hoe die dat voor elkaar heeft gekregen weet ik niet normaal zou die dan niet goed gekeurd worden.
      ps helaas zijn wij de foto’s kwijt van de restauratie die pc is gecrasht waar alle foto’s opstonden.
      nu heb ik betere maatregelen genomen nu externe schijf voor mijn nieuwe project me coupe zie restauratie topic

      #17663173
      2000
      Moderator
        Lid sinds:
        30 June 2004

        origineel gepost door geetjecoupeetje
        2.4 staat idd niet op kenteken dat hoeft niet voor de apk letten ze alleen op de cilinder inhoud .

        ps helaas zijn wij de foto’s kwijt van de restauratie die pc is gecrasht waar alle foto’s opstonden.

        Nee, inderdaad, maar de verzekering wel als er wat geburt. En ik wil ‘m laten taxeren voor de all risk verzekering, en dan wil ik alles legaal hebben. Goed dat je het zegt van de hoofd brandstof, moet ik laten veranderen, maar dat gaat bij het keuren van de 2.4 inbouw goed komen.

        Jammer van de foto’s, maar het is niet anders. Maar (niet voor mij, maar voor jezelf) je kan een hoop achterhalen met data recovery software.

        #17663174
        eddepet007
          Lid sinds:
          11 February 2005

          als tank erin ligt zou ik hem mooi weer aansluiten op lpg mooi goedkoop rijden

          en cih doet best goed op lpg heb het ook in de manta liggen scheelt brandstof

          zou het zobizo niet van kenteken halen wil je het dr weer op koste je dat zo weer 900 euro

          maar das ieders eigen

          en jah ik weet ook gas is om te koken ,maar goed houd wel weer rijden naar div meetings mooi betaalbaar

          #17663175
          pipo
            Lid sinds:
            5 November 2004

            origineel gepost door eddepet007
            als tank erin ligt zou ik hem mooi weer aansluiten op lpg mooi goedkoop rijden

            en cih doet best goed op lpg heb het ook in de manta liggen scheelt brandstof

            zou het zobizo niet van kenteken halen wil je het dr weer op koste je dat zo weer 900 euro

            maar das ieders eigen

            en jah ik weet ook gas is om te koken ,maar goed houd wel weer rijden naar div meetings mooi betaalbaar

            hahaha op gas moet je koken nou ik ken enkele kookstellen die je met een benzine auto maar moeilijk bij kunt houden:P

            #17663176
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              origineel gepost door eddepet007
              als tank erin ligt zou ik hem mooi weer aansluiten op lpg mooi goedkoop rijden

              en cih doet best goed op lpg heb het ook in de manta liggen scheelt brandstof

              zou het zobizo niet van kenteken halen wil je het dr weer op koste je dat zo weer 900 euro

              maar das ieders eigen

              en jah ik weet ook gas is om te koken ,maar goed houd wel weer rijden naar div meetings mooi betaalbaar

              Ik heb de rest van de installatie er niet bij, maar de cih is ook niet blijvend. Er komt een 16v in met als het goed is gasklephuisen, en om dan met gas te rijden……..
              Ik sta er wel verbaast van hoe duur de wagen loopt. met mijn golf cabriootje deed ik een maand met een tank, nu 3 dagen :P

              #17663177
              geetjecoupeetje
                Lid sinds:
                14 May 2010

                waarschijnlijk hebben ze die onderdelen dan zelf gehouden want toen ik met hun mailde was het er gewoon los bij.
                ze zullen er wel klein geld van maken.:mad:
                anders zou ik gewoon ff bellen als je het er toch bij zou willen hebben.

                #17663178
                2000
                Moderator
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Mijn fout, hij heeft het gevraagd aan me.

                  #17663179
                  2000
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Na enkele weken niets anders dan genieten en grijnsen, besloten om toch het één en ander te gaan vervangen.
                    Ik wil zowiezo beginnen met het vervangen van de assen. Die zijn na het stralen van mijn (ex) coupé niet mooier geworden, dus alles uit elkaar, weer laten stralen (heb geen zin om te schuren), nieuwe kleur er op, en dan kan het geheel onder de sedan!!
                    Ik wil nog wel in de toekomst de achteras voorzien van een langere overbrenging (is nu 1600) en dan meteen een sper er in. De schijfremmen die op de bestaande as zitten worden ook opgeknapt en herplaatst.




                    even ter vergelijking: zo was de as toen ie net klaar was :mad:

                    Zodra het geheel overgezet is, dan komt de aangepaste manta as+ geheel nieuw trommelrem systeem te koop.

                    #17663180
                    2000
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Ik ben dus de afgelopen 1,5 dag bezig geweest om de achteras te vervangen….. Ik wilde dit omdat ik in de veronderstelling was dat er een manta as onder zat. Na een hoop gesleutel, en de andere as zat er zo goed als onder, had ik zoiets van: hoeveel breder is zo’n manta as eigenlijk? Toen kwam ik tot de conclusie dat het as exact hetzelfde was :swear:swear:swear Op zich niet zo erg, want de mijne was gestraald, gespoten etc….. Maar ik heb zelf maar een paar km gereden met die as (10 jaar terug) en wat blijkt……hij giert behoorlijk, k#tzooi. Dus ik ga de komende dagen het oude as spuiten, en d’r maar weer onder hangen. Durf niet met zo’n gierend as naar sevenum te rijden :cry
                      Heb tevens de aangepaste panhardstang geplaatst, dit was waarschijnlijk ook de reden dat ik dacht dat er een manta as onder zat…….De 8J ats staken wel erg ver uit, maar achteraf gezien maar aan één kant :hmmz


                      Wel mijn doel bereikt: eindelijk kan ik mijn atssen onder de auto zien

                      #17663181
                      pipo
                        Lid sinds:
                        5 November 2004

                        weet je zeker dat het een manta as is??? zo breed staat hij niet op de wielen:hmmz

                        #17663182
                        2000
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          Nee, daar ben ik na vrij lang sleutelen achter :o Maar omdat de as in eerste instantie niet in het midden stond, en daardoor de ats die ik paste erg uitstak, dacht ik dat…… ben bekaf.
                          Gisteravond nog langs mijn werk geweest om de steekassen af laten draaien, want de schijven pasten natuurlijk ook niet. Achteraf gezien dus alles voor niets, maar f@ck it, ben even van de straat geweest :thumbup

                          Maar nu nog één dillema, ik heb dezelfde velgen (7J+8J) ook in het zwart, denk dat dat beter staat, maar dan heb ik 7J voor :hmmz:hmmz

                          #17663183
                          Joepp
                            Lid sinds:
                            8 November 2009

                            super die wit/zilveren ATSen, is eens iets anders zoals alle andere c kadettjes met de zwarte…:thumbup

                            #17663184
                            de wit
                              Lid sinds:
                              3 January 2008

                              Nu daar heb je je antwoord al….:thumbup

                              #17663185
                              16v kadett c
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                2 January 2010

                                ziet er zeker dik uit en ik heb ook 7j voor wil ook naar 8j voor ziet mooier uit vind ik
                                ik blijf er bij de sedan is de mooiste vind ik

                                ik heb voor mijn sedan ook een nieuwe vloerkleed gekocht en een nieuwe hemel in het zwart

                                is dat niet ook wat voor jou 250 heb ik er voor betaald

                                #17663186
                                Kadett91
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Dat ziet er waanzinnig uit ! Die wielen maken het helemaal af :wub zou er geen chroom op zetten maar het zwart houden !

                                  #17663187
                                  2000
                                  Moderator
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2004

                                    Omdat mijn “eigen” as te veel giert besloten om het andere as maar op te knappen en terug te plaatsen. Ding zag er niet uit, dus schoon gemaakt, primer, en knalgele verf erop. Kleur komt niet goed uit op de foto’s, htc fone foto’s zijn niet best.



                                    #17663188
                                    Jurgen
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      6 September 2007

                                      Die zilveren ATS :wub :wub

                                      #17663189
                                      2000
                                      Moderator
                                        Lid sinds:
                                        30 June 2004

                                        Ok, vandaag het opgeknapte as er weer onder gezet, en een proefrit gemaakt…. Hij rijd weer als vanouds (wel wat kortere versnellingen door de 13″) Geen gegier meer, dus alles ok.
                                        Totdat ik aangehouden werd. Ze wilden eerst de auto voor me aanhouden, maar nadat ze mijnn sedan gezien hadden mocht die andere door rijden. Hij begon meteen te zeiken dat de ramen te donker waren. ik zeg: dat lijkt me sterk, mijn vrouw is 1,5 maand geleden aangehouden, gemeten, en toen was het wel goed. Meting gedaan: 35% :o Ik kon kiezen: of de folie er uit, of de auto in beslag :swear Ik zeg ik haal de folie er niet uit, de vorige keer wasw het wel goed. Dus hij: of je haalt de folie weg, of we nemen ‘m mee. Dus ik: je denkt toch niet dat ik een paar van die knutselaars in mijn auto laat rijden? Dan laten we ‘m op jouw kosten weg slepen :mad:
                                        Dus ik vraag aan die “fijne” gozer: waar is het ijkingsrapport van dat die tintman? Die kon ie niet overleggen……..en mijn auto wordt opeens NIET in beslag genomen? Dus ik tussen neus en lippen verteld hoe ik daar over dacht, en met een bekeuring van 160 euro (shit, hóóg!!!) mijn weg vervolgd.
                                        Vind het zowiezo vreemd: de auto rijd zo al minstens 4 jaar rond, 6 weken terug nog gemeten, en nu dit.
                                        Maar goed, ga eerst dat rapport opvragen, en daarna in beroep, zeker weten

                                        #17663190
                                        MV
                                          Lid sinds:
                                          1 July 2004

                                          witte atsjes staan hem mooi man:o

                                          en ze moeten gewoon iemand aanhouden waar ze tegen kunnen zeuren omdat ze de rest van de dag geen reet gedaan hebben.
                                          zou ook in beroep gaan want dit slaat nergens op:fy1

                                          #17663191
                                          geetjecoupeetje
                                            Lid sinds:
                                            14 May 2010

                                            zijn ze nog steeds aan het zeuren over die ramen :fy1 dat had ik 4 jaar geleden ook al ben er ook een paar keer mee aangehouden en toen was de meting ook goed ben zelfs een keer hier naar het buro geweest om navraag te doen van hoe het zat en toen was het ook goed.
                                            weet natuurlijk niet of de wet op dit moment is aan gepast bij toen.
                                            maar het er af halen gaat je niet lukken het is geen folie maar het is gecoat !!
                                            heb die ruiten toen die tijd zo gekocht en kijk maar goed er is geen beginnetje te krijgen hoor.
                                            leuk dat je ook weer naar sevenum gaat dan kan ik hem weer bekijken :D

                                            #17663192
                                            REDP.
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              6 December 2009

                                              SUPER mooie wielen:wors:wors:wors
                                              wil ik ook

                                              #17663193
                                              2000
                                              Moderator
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2004

                                                origineel gepost door geetjecoupeetje
                                                zijn ze nog steeds aan het zeuren over die ramen :fy1 dat had ik 4 jaar geleden ook al ben er ook een paar keer mee aangehouden en toen was de meting ook goed ben zelfs een keer hier naar het buro geweest om navraag te doen van hoe het zat en toen was het ook goed.
                                                weet natuurlijk niet of de wet op dit moment is aan gepast bij toen.
                                                maar het er af halen gaat je niet lukken het is geen folie maar het is gecoat !!
                                                heb die ruiten toen die tijd zo gekocht en kijk maar goed er is geen beginnetje te krijgen hoor.
                                                leuk dat je ook weer naar sevenum gaat dan kan ik hem weer bekijken :D

                                                Da’s lekker K.U.T. :o Dus ik kan ook nog op zoek naar 2 andere ramen. Ik ga eerst de ramen elders opnieuw laten meten, kijken of dat wat uitmaakt. Zijn álle ruiten gecoat? Sevenum is niet geheel zeker, heb dan de gehele week consignatiedienst, ga nog even proberen te ruilen.

                                                #17663194
                                                Vinci
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  3 August 2009

                                                  Breek me de bek niet open over de hufterigheid van de ‘varkens’ zoals ze ze in het Engels noemen!!:fy1:fy1:fy1

                                                  Als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen :sleeping, of beweren ze dat ze niets voor je kunnen doen :vertag en als je niets vermoedend denkt aan alles te voldoen gaan ze je ergens op pakken wat nergens op slaat!!!
                                                  :wtf

                                                  Ik hou het op een wit voetje halen bij de baas, of een puntje meer voor een functioneringsgesprek, meer niet. Die klootzakken zijn de grootste hielenlikkers die er in dit land zo ongeveer rond lopen!!:swear

                                                  Als het over ‘politie’ gaat, ja dan wordt ik ineens een grote haatsmurf!

                                                  :jerry

                                                  En terecht ook, ik heb akkevietjes gehad waar een heel korps voor omver is geworpen na rechtzaken! Totaal verkeerd (en corrupt!) handelen, spul wat hier in dit land gewoon de doofpot in gaat!! Nee als ik kon kiezen waar mijn belastinggeld naar toe ging zou de politie wel het laatste zijn!!!!:fy1

                                                  Ehhrrmehrm… voor ik helemaal doordraaf, mooie wagen nog steeds!! Inderdaad varkens pootjes thuis laten! Takkes af!!
                                                  :jerry:jerry:jerry:jerry

                                                  #17663195
                                                  MV
                                                    Lid sinds:
                                                    1 July 2004

                                                    hadden ze trouwens niks te klagen over je velgen dat ze niet te breed waren oid???

                                                    #17663196
                                                    nova….
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      30 June 2004

                                                      Stelletje prutsers :argue :puke

                                                      Ga boeven vangen!!

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 692)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.