Opel Grandland X wat een ellende

Forumindex Forums Modellen Grandland X Opel Grandland X wat een ellende

76 bericht aan het bekijken (van in totaal 76)
  • Auteur
    Berichten
  • #18541838
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      Wat een roman…………..

      vast wel……….

      Ik zie niet veel technische oplossingen van uwentwege.   Ik heb er geen dus kan niet bijdragen.  Ook opel noch gerechtsexpert heeft er.  Wie denk jij dan dat je bent ??  Zeker geen vat vol hersencellen.

      Laat die cruisecontrolproblemen nu toch een aangekaart feit zijn in de rechtszaak naar alle partijen toe..

      Handleidingen fout of wagen fout ?  Wie zal het weten daar verschillende handleidingen in omloop zijn en zelfs bij verkeerde wagens meegegeven werden.  Dat van die handleidingen was niet mijn bevinding maar van het opperhoofd van jullie zelfverklaarde select clubje.  Of is er al een directiewissel gebeurd in het clubje…

      Je moet maar eens een file tegemoet rijden en beginnen remmen op de motor met de cruisecontrol op, dan schiet de wagen bij ontkoppelen en in lagere versnelling komen direct weer naar voor   heeeeel veilig.  Je moet eens een scherpe bocht in gaan…

      Ook de eerste wagen die ik rij die het op die manier doet….

      Met het start stop probleem kan ik leven, met veel andere problemen niet (zoals stilvallen tijdens het rijden…)  MAAR, kan jij me nu een technische uitleg geven waarom als ik afrem, tot stilstand kom, ontkoppel, het startstoplampje knippert, de motor niet uitvalt maar als ik direct erna nog eens koppelingpedaal indruk dan het lampje opnieuw flikkert en dan de motor wel uitvalt ????  Leg me dat nu eens uit techneut.  Ter info om uw denkpiste te optimaliseren : het is niet een enkele keer dat dit voorvalt maar heel dikwijls.  Ja, hoor, video-opnames van.

      Ik stel nogmaals voor dan nu HANS me zijn mailadres doorspeelt, ik video-opnames naar hem doorstuur en dan fijn kan beoordelen wat er onwaar is van wat ik meld.

       

      Ik meld het nu nog eens in de hoop dat je het begrijpt :

      Ja er zijn veel problemen met de wagen (zelfs uitermate onveilige)

      Nee, ze worden door niemand opgelost.

      Ja, dat is jammer.

      Nee, ik leg me daar niet bij neer.

      Nee, jij zou je er ook niet bij neer leggen.

      Kostte die wagen veel geld ?  Ja, voor mij wel.

      Ja, ik wil een wagen die werkt voor dat geld.

      Ja, dat zou jij ook willen.

      Ja ik klaag steen en been (en zal dat blijven doen)

      Ja, dat zou jij ook doen in dit geval.

      Nee, Opel werkt niet mee (onder andere de uitleesgeschiedeis van de wagen verdween op een bepaald tijdstip net wanneer de gerechtsexpert zaken opvroeg.  Bij andere merken is dat blijkbaar niet mogelijk werd me gemeld)

      Nee, de klantendienst van Opel werkt niet mee.

      Ja de dealer werkte (met tegenzin) mee tot de rechtszaak startte.   Ondertussen nam hij al een ander merk onder de arm en wil mijn wagen niet terug.

      Nee ik heb geen technische kennis. (maar krijg van in het begin hier geen oplossingen en ben niet de enige)  Veel problemen bij veel mensen maar electronische problemen worden hier niet opgelost.   Je mag geen problemen vermelden volgens een selecte club, daar voelen ze zich slecht bij.   Maar dan mag je je niet onheus behandeld voelen wanneer je een probleemwagen toegeschoven krijgt die enkele euro’s kostte.

       

      Wat betreft het wissen van berichten…., ik ben niet de enige die dat opmerkte.  Maar je leest of kijkt selectief of gewoon niet.  Het gaat over uw spitsbroeder Quandor….   Ofwel ben je één en dezelfde persoon…  gespleten persoonlijkheid misschien ??   Wat betreft uw uitleg daarover….  het gaat niet over 1 bericht.  Maar over meerdere.   Ik sprak daarover de bewuste persoon aan en in een ander topic sprak een ander lid diezelfde persoon over hetzelfde “fenomeen”.  Steek het nu niet op schreifvauten want je weet niet beter.

       

      Dus : ja ik blijf problemen melden.

      Waarom ?  1. Ik wil niet dat anderen eenzelfde (ondertussen hoger bedrag) neertellen voor een wagen die zoveel on op te lossen problemen KAN hebben.   2.  Wetende dat de Opel familie totaal niks onderneemt om tot een oplossing te komen daar ze technisch niets kunnen oplossen.   3.   al 4 jaar aan het wachten op een (via mail gemeld) stuk ivm zetelverwarming dat in back-order staat  4. dat potentiële nieuwe forumleden hun “HUISWERK”, zoals Quandor het noemde, hier heel snel kunnen doen.   Dat was “het” verwijt wat ik kreeg.   Ik moest mijn huiswerk maar gedaan hebben en het internet afgespeurd hebben.  Voila, hierzo, gesneden koek op dit forum.    Samenraapsel van negatieve (overheersend) en positieve (zijn er ook maar in veel mindere mate en meldde ik al) gegevens.

       

      Wat betreft uw opmerking ivm opengaande koffer……..  De sleutel ligt altijd in het luik voor de pook.   (PS : ik was niet de enige die hier over klaagde op het forum dacht ik, lees gewoon alles na en niet selectief)

       

      Mag ik je nu 1 gunst vragen ?  Verklaar nu aub het volgende.  (ik kaartte dat al aan en dat zal je me ook verwijten, nl herhaling.  Maar herhaling is voor slechte leerlingen nodig…)

      Dus ;  OPEL Belgium verklaart heel erg duidelijk en in geuren en kleuren het volgende……. Geachte heer, eigenaardig dat de wagen stilvalt tijdens het rijden.   Maar………(nu komt het) dat wagen in stuurslot gaat na het stilvallen, is onmogelijk WANT…….zolang de sleutel in het contact zit kan een wagen NIET in stuurslot gaan.  Toemme toch, dat ik daar niet aan gedacht had….  Maar euh…. nu ben ik al maanden op zoek naar dat sleutelgaatje en kan niks vinden…  Zou dat in de handleiding staan ??  Kan je me de pagina even doorspelen waar ik dat vind ?  Ik vind enkel de start-stopknop momenteel…      1 voorbeeld van de interesse waarmee Opel zijn klanten behandelt.   Geen interesse.  Ze kijken zelfs niet na welk type wagen het betreft, hier namelijk eentje ZONDER sleutelmanipulatie.     Maar ach, het zal wel weer niet waar zijn volgens u, Floki en vrienden.

       

      Wel blij dat je niet opgenomen in het ziekenhuis moest worden wanneer uw achterklep plots openging (wees blij dat uw hartkleppen het wel goed doen).   Gelukkig dat je nog niet meemaakte dat uw wagen aan 100 km per uur stilvalt en in stuurslot gaat want dan ga je waarschijnlijk ten onder aan hartfalen als ik uw betoog hierboven lees.   Medisch onderzoek lijkt aanbevolen..   Zowel voor uw hoofd, hart als mijn volledige wagen.

       

      PSS : de gerechtsexpert beschouwt mijn wagen als niet meer verkoopbaar.  Wat nu ??  Blijven stilvalen tijdens het rijden ?  Och, doet me niks meer hoor, krijg er geen hartklachten van.  Is gewoonte geworden.   Ik zou het al meer problematisch vinden als hij plots niks abnormaals meer doet.   (voor uw eencellig brein even verduidelijken :  was een grapje he…..  Ik wens deze schroothoop van 40.000 niemand toe  behalve ….je weet wel)

      Dus, zet uw goeie bevindingen ergens op dit forum, ik doe dat ook, evenals de minder goede (ietsje meer) en los problemen op die anderen beschrijven of zwijg er over.

      Wat betreft uw spelling……..kan me weinig schelen dat je wat ongeletterd bent maar je lult je ook overal uit he kerel… Je weet goed genoeg dat het niet over spelling ging.     Laat uw vautjes maar staan goor.  En verweideren kan nu ook niet meer bleikbaar, hoeie zaac.

       

      ik eindig met uw intelligente quote

       

      “vast wel”

    76 bericht aan het bekijken (van in totaal 76)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.