Opel Grandland X wat een ellende

Forumindex Forums Modellen Grandland X Opel Grandland X wat een ellende

11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
  • Auteur
    Hans GLX
    Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 435

Jammer dat sommige GLX rijders zo veel problemen hebben. Ik heb wel het idee dat het over het algemeen wel mee valt. Dat zie je vaak als een forum vrij rustig is zoals dit Opel forum. .

Beste @Ronald, Het wil echt niks zeggen als het stil of rustig is op het forum, dat er weinig of geen problemen zijn. Sommigen worden er zó moe van, dat ze niet eens meer willen reageren. Of ze hebben geen tijd. Of ze zijn inmiddels op een ander merk over gestapt. Ik ken er nog enkelen van het begin op dit forum, maar velen zijn inmiddels al afgehaakt. :yes:

AdamOpel51
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 17

Ik ben er doodmoe van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FransS
    Bijdrager
    • Topics 2
    • Reacties 73

Er is er één die nooit rustig is… HansGLX. Hij heeft overal een mening over zelfs al heeft ie geen caravan, trekhaak, dakrails etc. Hij heeft zelfs geen GLX meer. Succes Hans op het Volvo forum!

Opel Grandland X Business Executive 1.2, 8EAT automaat, MY2020, levering dec 2019
    Moonstone Grey, Executive+ pakket, 18" velgen, achteruitrijcamera, dakrails zilver, trekhaak afneembaar
    Opel CONNECT, Intellilink 5: FW 21.08.87.32, Kaarten 20.0.

shotterke1963
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 58

Ik ben bij degene die na 30 jaar opel is overgeschakeld. Ik ben overgestapt naar BMW X1, heb nu 3000 km gedaan, wat een verademing, geen gekraak meer langs alle kanten, veel betere automaat en een gemiddeld verbruik nu van 6,3 liter benzine. Ben blij dat ik de overstap heb gemaakt

Hans GLX
    Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 435

Er is er één die nooit rustig is… HansGLX. Hij heeft overal een mening over zelfs al heeft ie geen caravan, trekhaak, dakrails etc. Hij heeft zelfs geen GLX meer. Succes Hans op het Volvo forum!

O Fransje, dus al heb je geen trekhaak, of dakrails, of caravan, kan je volgens jouw óók geen mening hebben? Ik dacht zo, dat je als ex beroepschauffeur, in een 48 jaar op de weg, wel over het een en ander mee kan praten, niet? Maar Fransje wil zich er altijd even tussen dringen hé?(meest in negatieve zin) En hij weet dus óok al weer, dat ik geen GLX meer heb hé? Nou Fransje dan vergis je je. Want hij staat nog steeds voor mijn deur hoor. (tot a,s Donderdag)

:rolling: B-)   :yahoo: :applause02:

FransS
    Bijdrager
    • Topics 2
    • Reacties 73

Je mag altijd een mening hebben maar of het iets bijdraagt hier is een tweede. Ik denk dat het soms beter is om je klep te houden en anderen te laten reageren als ze het topic zelf aan de hand hebben gehad. Dan mag je wel 48 j op de weg hebben gezeten maar dan heb je niet per definitie overal meer verstand van en ervaring mee. Bescheidenheid is ook een deugd Hans of moet ik nu ook Hansje gaan zeggen? Nogal kinderachtig eigenlijk… Doe er je voordeel mee op het Volvo forum

Opel Grandland X Business Executive 1.2, 8EAT automaat, MY2020, levering dec 2019
    Moonstone Grey, Executive+ pakket, 18" velgen, achteruitrijcamera, dakrails zilver, trekhaak afneembaar
    Opel CONNECT, Intellilink 5: FW 21.08.87.32, Kaarten 20.0.

Quadrijder2
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 137

We zullen even ontopic blijven over de GLX

Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten en het verbaasd mij dat er toch bij verschillende GLX rijders zo veel mankementen zijn. Hoe is het dan in de fabriek gesteld met de eindcontrole ? Heel slecht denk ik want daar kunnen ze toch al veel uithalen toch.

Maar goed als ze er niets mee doen is het een ander verhaal. Kijk maar op forums van andere merken overal zijn klachten. Ik heb alle merken gereden in de 40 jaar dat ik auto rijdt en ik kom steeds op opel uit. Voor mij vond ik de Zafira die ik hiervoor had nog iets fijner rijden dan de GLX, maar dat was een dikke diesel :applause02:

Ik heb tot nu toe geen ellende en super tevreden :good:

Nu in bezit Grandland X 1.2 130 PK Business Executive , Diamond Black. Met camera en agr stoel (model 2020) automaat en afneembare trekhaak.
    Vorige auto dezelfde maar dan een handbak.

Hans GLX
    Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 435

Je mag altijd een mening hebben maar of het iets bijdraagt hier is een tweede. Dan mag je wel 48 j op de weg hebben gezeten maar dan heb je niet per definitie overal meer verstand van en ervaring mee. Bescheidenheid is ook een deugd Hans of moet ik nu ook Hansje gaan zeggen? Nogal kinderachtig eigenlijk… Doe er je voordeel mee op het Volvo forum

Dag @FransS, waarom denk je dat jij degene bent, die uit gaat maken, of een posting iets bijdraagt/relevant is of niet? En beweer of suggereer ik, door mijn mening over een bepaald onderwerp te geven, dat ik het beter weet dan de ander? Dat noem ik:”inlegkunde”. En zeker, bescheidenheid is een deugd. Ben ik 100% met je eens. Maar dit is toch ook een soort van discussie forum? En het werd al eerder opgemerkt, dat het forum soms “dood” is. En om het een beetje levendig te houden, geef ik dan mijn mening. Daar hoeft niemand het mee eens te zijn hoor Frans. En zaken waar ik absoluut geen verstand van heb, daar bemoei ik me zelden mee. Want je mag het van mij best weten, van Android of Apple Car-play, en zelf updates uitvogelen, heb ik totaal geen verstand. Ik heb zelfs geen Smart-Phone. Ik heb nog een oud mobieltje, waar je alleen mee kunt bellen, en sms,n. (Dit is puur voor eventueel pech onderweg.)En dat Frans(-je), was alleen maar bedoeld, omdat ik je opmerkingen, steeds speciaal alleen aan mij gericht, ronduit kinderachtig vind!

Supermotard
    Bijdrager
    • Topics 7
    • Reacties 310

Hans, het is al eerder gezegd. Lees al je berichten eens terug en stop met deze persoonlijke onzin.

Hans GLX
    Bijdrager
    • Topics 8
    • Reacties 435

Hans, het is al eerder gezegd. Lees al je berichten eens terug en stop met deze persoonlijke onzin.

Bedankt voor je vriendelijke reactie. Je word bij deze, zeg maar: “op je wenken” bediend. ik stop hier op het Opel forum. Ik wens jullie allemaal veel plezier met jullie prachtige GLX,-en. Wens jullie allemaal veel veilige kilometers, zonder storingen, en andere denkbare ellende. Gr, Hans GLX :bye:

FS
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 68

hoop dat je rechtsbijstand niet mee onder een hoedje speld met de garage, dit heb Ik ook mee gemaakt en dan sta je er allen voor, goede raad neemt een Advocaat die je vertrouwd die moeten zij ook betalen, sterkte

11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.