mijn DD-wrt/netwerk/ict topic

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia mijn DD-wrt/netwerk/ict topic

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
  • Auteur
    Berichten
  • #18220060
    T-Bone
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 November 2005

      Leuk dat geknutsel. Ik ben ICTer van beroep. Heb hier zelf 72TB aan storage voor films, backups enzovoort.

      Ik bouw eigenlijk alles op Linux. Alleen 2 werkstations zijn voorzien van Windows 7. Dat puur en alleen omdat niet alle software onder Linux of de Wine emulator draait.

      Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

      #18220061
      corsa14slow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 December 2011

        Blijft leuk dat hobby’n ;) Unraid is ook Linux ;) en zelf heb ik eigenlijk alleen nog op m’n hoofdPC win7 staan gezien inderdaad niet alles werkt onder wine/linux, en Windows 10 vind ik gewoon echt :thumbdown :puke dus vanaf 2017/2019 is het bij mij nog linux only en waarschijnlijk ergens een VM met win7.. (m’n laptop heeft nog een dual boot ubuntu/Windows, puur voor de Opcom)

        Uiteindelijk zal ik wanneer ik Owncloud volledig in gebruik heb waarschijnlijk te weinig hebben aan 15TB (ik zit nu op de 5TB gebruik, plus ik heb geïnteresseerde die wel wat opslag kunnen gebruiken…) en ik heb nog steeds niet m’n complete DVD zooi er op staan, dat duurt zo verekte lang met één dvd speler in de pc ;)

        Nog meer :kewlpics

        (jup, ’t staat naast de WC Papier :jerry )


        de Raspi’s, de linker draait Pihole en Domoticz (DNS en domotica) de rechter draait nu nog Owncloud (als hoofd beheer, de server versie moet nog goed ingesteld worden voordat deze volledig online mag)

      2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.